ΣΙΝΕ

Τετάρτη 13 Σεπτεμβρίου 2017

Ξεφυλλίζοντας το βιβλίο των "θρησκευτικών" της Δ' Δημοτικού

Ξεφυλλίζοντας το βιβλίο των "θρησκευτικών" της μικρής που φέτος πάει Δ δημοτικού σήμερα έμεινα ΆΦΩΝΟΣ.

Αποφάσισα λοιπόν ως κηδεμόνας τις σελίδες:
20,22,43,79,80,121,122,124,125,126,137,138, να τις αφαιρέσω.

Τις ΕΣΚΙΣΑ απο το βιβλίο του παιδιού μου και φυσικά οταν είναι να διδαχτούν, το παιδί μου ΔΕΝ συναινώ ως κηδεμόνας να συμμετέχει στα συγκεκριμένα μαθήματα. Ως Έλληνας Χριστιανός Ορθόδοξος θεωρώ απαράδεκτο να διδαχτεί το παιδί μου σε αυτήν την ηλικία τη συγκεκριμένη ύλη. 

Ο μωάμεθ, ο γκάντη, το κοράνι και η συναγωγή δεν ανήκουν στη θρησκεία μας. Ούτε μπορώ να βλέπω να εξομοιώνετε ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ με δαύτους... 

Τη θρησκεία μου και το πιστεύω μου ΔΕΝ τα διαπραγματεύομαι ούτε εγώ, ούτε τα παιδιά μου..Αυτό μπορώ να κάνω, αυτό κάνω ως ελάχιστη ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ..

Τα ΑΘΕΪΣΤΙΚΑ σχέδια κάποιων ας υλοποιηθούν αλλού, ΟΧΙ στα παιδιά μου πάντως..Η θεία χάρις του Ζωοποιού ΣΤΑΥΡΟΥ του ΧΡΙΣΤΟΥ μας που ξημερώνει ας φωτίσει εμάς και τα παιδιά μας, και όλους όσους πολεμούν την Ορθοδοξία μας με δόλιους τρόπους ας συντρίψει τα σχέδιά τους..

Η ιστορία επαναλαμβάνεται...

Δεν υπάρχουν σχόλια: