ΣΙΝΕ

Παρασκευή 10 Νοεμβρίου 2017

«Έχω πάει με 10.000 γυναίκες και αυνανιζόμουν δυο φορές τη μέρα»!

Στο αφιέρωμα 30 for 30 του ESPN ο θρύλος του wrestling, Ρικ Φλερ, μίλησε για την πολυτάραχη ζωή του.

«Κοιμήθηκα με περίπου 10.000 γυναίκες. Έλαβα σοβαρά τη μονογαμία για μία μέρα ίσως…

Ένιωθα χάλια όταν ήμουν μόνο με μία γυναίκα», ανέφερε ο 68χρονος άνδρας, ενώ πρόσθεσε πως πέρα από τις σεξουαλικές του δραστηριότητες «… αυνανιζόμουν τουλάχιστον δύο φορές τη μέρα».

Ο Ρικ Φλερ αποκάλυψε πως έκανε και διάφορες καταχρήσεις. «Έπινα τουλάχιστον δέκα μπίρες και περίπου πέντε άλλα κοκτέιλ κάθε μέρα», με τον άλλοτε παλαιστή Baby Doll να τον επιβεβαιώνει. «Δεν περνούσε μέρα που να μην πίνει πολλά ποτά. Μπορείς να είσαι αλκοολικός και να λειτουργείς κανονικά. Απορώ πώς ακόμη δουλεύει το συκώτι του», τόνισε.

Ο Ρικ Φλερ δεν διστάζει να ομολογήσει πως «… δεν μπορεί να είμαι ζωντανός μετά από όλα όσα έχω κάνει στη ζωή μου».


Δεν υπάρχουν σχόλια: