ΣΙΝΕ

Κυριακή 31 Δεκεμβρίου 2017

Με τι θα ασχοληθεί ο Κριστιάνο Ρονάλντο μετά το ποδόσφαιρο;

Τι θα κάνει άραγε ο Κριστιάνο Ρονάλντο όταν η ποδοσφαιρική του καριέρα τελειώσει; 
Έχει αναρωτηθεί κανείς;
Βέβαια κάτι τέτοιο αργεί να γίνει παρόλα αυτά o ίδιος ο ποδοσφαιριστής δήλωσε μεταξύ άλλων πως θέλει να ασχοληθεί με τον κινηματογράφο.

Ο 32χρονος Πορτογάλος επιθετικός της Ρεάλ Μαδρίτης θέλει να δοκιμάσει την τύχη του στο Χόλιγουντ, είτε μπροστά, είτε πίσω από τις κάμερες.

«Το πραγματικά καλό είναι πως όταν σταματήσω θα έχω μια καλή ζωή. Δεν το λέω αυτό επειδή έχω πολλά χρήματα, αλλά διότι θα δοκιμάσω νέα πράγματα», είπε σε συνέντευξη με τον Αλεσάντρο ντελ Πιέρο, στο Sky Italia.


«Θέλω να δοκιμάσω να κάνω ταινίες. Μετά, έχω τις επιχειρήσεις μου», πρόσθεσε, αναφερόμενος στα ξενοδοχεία, τα γυμναστήρια και τη σειρά ρούχων με αθλητική εταιρεία. «Αρχισα να σχεδιάζω το μέλλον μου στα 27-28 μου. Εχω μία πολύ καλή ομάδα και πολλούς ανθρώπους που εργάζονται στην εταιρεία μου, βοηθώντας να δημιουργηθούν ενδιαφέροντα πρότζεκτ», δήλωσε ακόμη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: