ΣΙΝΕ

Σάββατο 21 Απριλίου 2018

Οι αγελάδες και ο καινούριος ταύρος - ανέκδοτο

Πρωταγωνιστές τρεις παλιοί ταύροι σε έναν στάβλο και ένας καινούριος ταύρος που ήρθε να αλλάξει τα δεδομένα είναι οι πρωταγωνιστές στο ανέκδοτο της ημέρας.

Σε ένα αγρόκτημα ήταν πολλές αγελάδες και τρεις ταύροι που είχαν μοιράσει τις θηλυκές. 
O καθένας βόλευε τις δικές του μόνο και περνούσαν τζάμι.

Μαθαίνουν λοιπόν ότι το αφεντικό αγόρασε ένα νέο ταύρο και πολύ τους κακοφάνηκε.

Λέει ο πρώτος:
Α , εγώ δεν θα του δώσω καμία αγελάδα από τις δικές μου.

Λέει ο δεύτερος:
Α ούτε κι εγώ δεν θα του δώσω καμία αγελάδα από τις δικές μου.

Λέει ο τρίτος:
Εγώ είμαι ο πιο νέος κι έχω τις λιγότερες . Ούτε κι εγώ θα του δώσω καμία . Ας περιμένει του χρόνου να πάρει από τις καινούριες.

Φτάνει το φορτηγό, ξεφορτώνει τον νέο ταύρο και τι να δουν;

Ένα ταύρο τεράστιο ! Και πολύ άγριο...

- Ωωωωωωωωχ! , λέει ο πρώτος, εγώ θα του δώσω τις μισές αγελάδες από τις δικές μου.

Λέει ο δεύτερος:
- Α , κι εγώ θα του δώσω τις μισές αγελάδες από τις δικές μου.

Ο τρίτος μούγκριζε άγρια κι έσκαβε το χώμα.

- Ε , εσύ δεν θα κάνεις μια φιλική προσφορά; τον ρωτάνε.

- Ελπίζω να καταλάβει ότι είμαι κι εγώ ταύρος αλλιώς δεν με βλέπω καλά, είπε ο τρίτος!

Δεν υπάρχουν σχόλια: