ΣΙΝΕ

Τετάρτη 18 Απριλίου 2018

Αντρας ισχυρίζεται πως τα παυσίπονα τον έκαναν ομοφυλόφιλο

Ένας 23χρονος μπήκε σε μεγάλες περιπέτειες έπειτα από κατανάλωση συγκεκριμένων παυσίπονων.

Ο Scott Purdy από το...

βρετανικό Λινκολνσάιρ άρχισε να παίρνει Pregabalin (επίσης γνωστό ως Lyrica) έπειτα από ένα ατύχημα στο καρτ, όταν έσπασε το πόδι του. Μόνο που τώρα λέει πως η θεραπεία τον έκανε να έλκεται από άντρες, σκότωσε ολότελα την ερωτική του διάθεση για το άλλο φύλο και τον ώθησε να χωρίσει τελικά με τη σύντροφό του.

«Παρατηρώ ότι η λίμπιντό μου για τις γυναίκες έχει παρέλθει και εγώ αναζητώ αντρική συντροφιά. Ήμουν με μια κοπέλα για ένα εξάμηνο. Δεν με ενδιέφεραν ποτέ ερωτικά οι άντρες. Όταν ήμουν μικρότερος, ήμουν λίγο περίεργος, αλλά…».

Λέει όμως και πως με το που πήρε τα παυσίπονα σταμάτησε να βρίσκει ελκυστική τη σύντροφό του, ξέροντας πως κάτι δεν πάει καλά με κείνον. Πλέον παραδέχεται πως ζει ως ομοφυλόφιλος, θέλει ωστόσο να μάθει τι ακριβώς του συνέβη.

«Αν το συνταγογραφήσουν σε κάποιον στο μέλλον, νομίζω πως πρέπει να ξέρουν τι μπορεί να κάνει αυτό το φάρμακο. Σε μένα πήρε λιγάκι για να καταλάβω τι ήταν. Σταμάτησα να το παίρνω για μερικές βδομάδες και η επιθυμία για άντρες εξαφανίστηκε».

Και γιατί συνεχίζει τότε να το παίρνει; «Πλέον το έχω. Είμαι πολύ χαρούμενος. Θέλω να συνεχίσω να το παίρνω επειδή με κάνει να νιώθω χαρούμενος για τη σεξουαλικότητά μου. Με κάνει να νιώθω πολύ ανοιχτός. Είναι απελευθερωτικό»…

E-Daily.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: