ΣΙΝΕ

Τρίτη 24 Απριλίου 2018

Ανακοίνωση υποψηφιότητας Δημ. Κωδουνά

Φίλες και φίλοι,αγαπημένοι μου συντοπίτες. 
Ο νόμος Γρεβενών περνάει δύσκολες στιγμές, οικονομικά και κοινωνικά, με αποτέλεσμα...
πολλοί συνάνθρωποι μας να υποφέρουν από την συντελούμενη φτωχοποίηση. 

Οφείλουμε απέναντι στην επόμενη γενιά, στους εαυτούς μας αλλά και στα περήφανα γηρατειά, να αναλάβουμε πρωτοβουλίες και να δώσουμε νέα ώθηση στο νόμο μας,ανοίγοντας τους ορίζοντες του και δίνοντας επιτέλους λύσεις, γρήγορα και καθαρά.

Είμαι άνθρωπος της μάχης,της αγοράς και του ελεύθερου επαγγέλματος.

Στη ζωή μου έμαθα να δουλεύω για να ζω,να δημιουργώ και να ανταποκρίνομαι στις σύγχρονες ανάγκες. Με αυτές τις αρχές θέλω να υπηρετήσω και τον τόπο μου, μέσα από τον πολιτικό μου χώρο, τη ΝΔ, τη μεγάλη κεντροδεξιά παράταξη της χώρας. 
Με αίσθημα ευθύνης σας ανακοινώνω την υποψηφιότητα μου για τη θέση του ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜ.ΤΟ. ΓΡΕΒΕΝΩΝ στις επερχόμενες εσωκομματικές εκλογές που θα γίνουν στις 13 Μαΐου

Προσδοκώ στην στήριξή σας αλλά και στην συμμετοχή σας.

Με τιμή


Κωδουνάς Δημήτριος
Πρόεδρος ΔΗΜ.ΤΟ Γρεβενών

Δεν υπάρχουν σχόλια: