ΣΙΝΕ

Δευτέρα 14 Μαΐου 2018

Θα συζητηθεί αυτή η αποκάλυψη: Αυτό είναι το αληθινό όνομα της Ελένης Φουρέιρα

Εδώ χρόνια ο κόσμος το είχε τούμπανο, ωστόσο, η Ελένη Φουρέιρα έκρυβε την καταγωγή της και υποστήριζε με πάθος πως η μητέρα της είναι από...
το Μέτσοβο και ο πατέρας της από το Μεξικό!

«Το επίθετό μου προέρχεται από το Μεξικό. Δεν είπα ότι είμαι Μεξικάνα εγώ, ο πατέρας μου έχει τέτοιες ρίζες», έλεγε η τραγουδίστρια στην εκπομπή του Πέτρου Κωστόπουλου, ενώ, στο περιοδικό «Nitro» διευκρίνιζε: «δεν είμαι Μεξικάνα ή οτιδήποτε άλλο. 

Είμαι Αθηναία. Αν με έλεγαν Ελένη Παπαδοπούλου δεν θα υπήρχε πρόβλημα. Μπορούμε, σε παρακαλώ, να μη μιλήσουμε καθόλου για αυτό;».

Αυτές δεν ήταν οι μοναδικές φορές που η Ελένη έκρυβε την αλήθεια, την οποία όλοι γνωρίζαμε. Εξάλλου, η εκπομπή «Super Star» του Star είχε αποκαλύψει την καταγωγή της τραγουδίστριας.

Το πραγματικό όνομά της είναι Eντέλα Φουρεράι (Entela Fourerai), ενώ ο πατέρας της ονομάζεται Kristaq (Χρήστος) και η μητέρα της Μarjeta (Μαριέτα)!

Δεν υπάρχουν σχόλια: