ΣΙΝΕ

Πέμπτη 21 Ιουνίου 2018

Τιμολέων Διαμαντής: H ανήθικη πρόταση που έχει δεχτεί μετά το MasterChef

Τι εξομολογήθηκε ο νικητής του παιχνιδιού μαγειρικής του Star
Το παλιό του επάγγελμα -βαφέας αυτοκινήτων- θυμήθηκε για λίγο ο νικητής του MasterChef, Τιμολέων Διαμαντής.



Μαζί με τον δημοσιογράφο Γιώργο Κρικοριάν βρέθηκαν σε συνεργείο αυτοκινήτων και ο Τιμολέων μίλησε για τη ζωή του μετά το παιχνίδι μαγειρικής του Star.

O κόσμος πλέον τον αναγνωρίζει όπου και να βρίσκεται.

«Είμαι σε ένα ΚΤΕΛ Βόλο – Αθήνα, υπάρχει πάρα πολλή πληροφόρηση στο κεφάλι μου, ο κόσμος με αναγνωρίζει παντού, μου μιλάνε όλοι, έχω λίγο άγχος πώς θα προχωρήσω».

Όσο για το πιο ακραίο μήνυμα που έχει δεχτεί;

«Δεν έχω βγει ακόμα με κοπέλα μετά το MasterChef. Μια γυναίκα μου έγραψε ότι θα γινόταν ποδολάγνος για πάρτη μου» ανέφερε.


Δεν υπάρχουν σχόλια: