ΣΙΝΕ

Τρίτη 10 Ιουλίου 2018

Ποια πασίγνωστη δημοσιογράφος ετοιμάζεται για τη Βουλή. Με ποιο κόμμα

Ποια πολύ γνωστή και καταξιωμένη δημοσιογράφος ετοιμάζεται να κατέβει για βουλευτής;

Το όνομα της παίζει δυνατά από τότε που συναντήθηκε με την πρόεδρο του κόμματος.


Συνάντηση με τη Φώφη Γεννηματά και τους επιτελείς της είχε η γνωστή δημοσιογράφος Ντέπυ Γκολεμά.

Όπως αναφέρει το «Πρώτο Θέμα», η Ντέπυ Γκολεμά κατευθύνεται στο ψηφοδέλτιο του Κινήματος Αλλαγής της Β’ Πειραιά.

Ντέπυ Γκολεμά – Πόσο χρονών είναι

Η Ντέπυ Γκολεμά με το πέρασμα των χρόνων αναθεωρεί ανθρώπους και καταστάσεις.

Είναι από τις γυναίκες που δεν διαφημίζουν την προσωπική τους ζωή και την καθημερινότητά τους και λέει την ηλικία της.

«Χαρούμενη με κάνουν 2-3 άνθρωποι του κοντινού μου περιβάλλοντος. Με τα χρόνια διαγράφεις από την ατζέντα σου, σβήνεις, όπως και οι άλλοι σε σβήνουν. Εγώ τα τελευταία χρόνια ηθελημένα έχω διαγράψει αρκετά ονόματα.

Με τη συμπεριφορά τους άνθρωποι που θεωρούσες ότι κάτι ήταν για σένα σεφτάνουν να πεις αυτό το περίφημο «και που ασχολήθηκα μαζίσου!»…

Όταν μεγαλώνεις δεν επιθυμείς να σπαταλάς και πολύ χρόνο σε αερολογίες και πράγματα που νομίζεις ότι είναι έτσι και τελικά δεν είναι. Είναι θέμα σεβασμού πρώτα του εαυτού σου και μετά των άλλων. Αρκετά» δήλωσε στο You και συνέχισε:

«Εγώ είμαι και βραδείας καύσεως! Μετά από αυτό, όμως, καθαρίζεις και την ψυχή σου. Γεννήθηκα στις 29 Δεκεμβρίου 1953»

Άρα η Ντέπυ Γκολεμά είναι σήμερα 65 χρονών και βάζει πλώρη για την Ελληνική Βουλή. Θα τα καταφέρει ή θα βουλιάξει;

πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια: