ΣΙΝΕ

Δευτέρα 2 Ιουλίου 2018

«Έχω κάνει σχέση με ηθοποιό που δεν μαθεύτηκε ποτέ»

Η αποκάλυψη πρωταγωνίστριας του Τατουάζ που θα συζητηθεί!

Ο λόγος για την...

Χρύσα Παπά, την πρωταγωνίστρια της καθημερινής σειράς του Alpha «Το τατουάζ»!
Η ίδια μεταξύ άλλων μίλησε για το πώς θα ήθελε να είναι το νυφικό της κι εξηγεί για ποιο λόγο δεν προτιμάει να κάνει σχέση με ηθοποιό

Αν παντρευόσουν, θα επέλεγες ένα λιτό νυφικό σαν και αυτό που φόρεσες στη σειρά;

Αν απομονώσεις το τι έγινε στο φινάλε, οι συνθήκες ήταν ειδυλλιακές, γιατί ο γάμος θα γινόταν στη Σκόπελο, που είναι ένα μαγικό νησί. Και νομίζω ότι και για τον δικό μου γάμο θα διάλεγα ένα λιτό νυφικό, σαν κι αυτό που φόρεσε η Τατιάνα. Δεν νομίζω ότι θα μου ταίριαζαν τα νυφικά-τούρτα. Γενικότερα, δεν θα ήθελα ο γάμος μου να είναι υπερπαραγωγή. Αλλά και αυτό που λέω τώρα δεν είναι κάτι που έχω σκεφτεί, γιατί δεν έχω οραματιστεί τον γάμο μου. Πιο πολύ με νοιάζει η ουσία παρά το θεαθήναι.

Έφτασε κάποια σχέση σου κοντά στον γάμο;

Όχι. Είχα κάποτε μια σχέση που ήταν σοβαρή και πήγαινε προς τα εκεί, αλλά δεν έχω δεχτεί πρόταση γάμου.

Πώς φαντάζεσαι εκείνη τη στιγμή; Θα ήθελες να γίνει με τον παραδοσιακό τρόπο; Να πέσει, δηλαδή, ο αγαπημένος σου στα γόνατα και να βάλει στο δάχτυλό σου το μονόπετρο;

Δεν νομίζω ότι θα μου άρεσε να δω τον αγαπημένο μου να πέφτει στα γόνατα, αλλά και αυτό εξαρτάται από τη στιγμή και από τον άνθρωπο που θα σου κάνει την πρόταση. Εντάξει, δεν θα ήθελα να μου κάνει πρόταση γάμου την ώρα που είμαι στην κουζίνα και μαγειρεύω, αλλά θα προτιμούσα να με εκπλήξει και να είναι κάτι απρόσμενο.

Αν ερχόταν τώρα μια πρόταση γάμου, θα απαντούσες καταφατικά;

Ναι. Αν νιώθεις ότι ο άνθρωπος που έχεις δίπλα σου σε καλύπτει, μπορείς να τον φανταστείς ως πατέρα των παιδιών σου και περνάτε καλά μαζί, γιατί να μην το κάνεις;

Υπάρχει κάποιος άνθρωπος αυτή τη στιγμή που έχει αυτές τις προδιαγραφές;

Δεν θα ήθελα να απαντήσω σε αυτό (γελάει).

Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να παντρευτείς και να μην το μάθουμε ποτέ;

Νομίζω ότι πρώτα θα παντρευτώ και μετά θα το μάθετε (γελάει). Τουλάχιστον, αυτή είναι η επιθυμία μου. Είναι ορισμένα πράγματα που καλό είναι να μένουν ιδιωτικά.

Είσαι από τις ηθοποιούς που δεν προβάλλουν την προσωπική τους ζωή. Σκέφτηκες ποτέ ότι θα μπορούσες να έχεις κάνει περισσότερα εξώφυλλα αν αποκάλυπτες τις σχέσεις σου;

Δεν έκρυψα ποτέ καμία σχέση μου. Εντάξει, δεν θα πηγαίναμε σε μέρη όπου ξέρουμε ότι υπάρχουν φωτογράφοι, όμως κυκλοφορούσαμε κανονικά. Αλλά δεν με έχει πάρει ποτέ κάποιος φωτογράφος να με ρωτήσει «πού θα είσαι με τον σύντροφό σου για να έρθουμε;». Νομίζω ότι αυτά τα εκπέμπει κάποιος και θα ήξερε ότι η απάντησή μου θα ήταν αρνητική, οπότε θα πήγαινε και χαράμι το τηλεφώνημα (γελάει). Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής μαζί σου, δεν νομίζω ότι βοηθάει στη δουλειά ενός ηθοποιού να προβάλλει την προσωπική του ζωή.

Δηλαδή, μπορεί τώρα να είσαι σε σχέση και να μην σε έχουν εντοπίσει οι παπαράτσι;

Ναι αμέ (γελάει).

Έχεις κάνει δεσμό με συνάδελφό σου και δεν τον μάθαμε ποτέ;

Ναι, έχει συμβεί. Αλλά γενικά μου αρέσει να συναναστρέφομαι με ανθρώπους που είναι εκτός χώρου.

Μήπως αυτό γίνεται γιατί στις σχέσεις των ηθοποιών μπαίνει ο ανταγωνισμός;

Όχι. Έχω κάνει σχέση με συνάδελφό μου και κράτησε πολλά χρόνια. Αυτό, αν μη τι άλλο, σημαίνει ότι περνούσαμε καλά. Απλώς προτιμώ να μην κάνω σχέση με ηθοποιό για να μπορούμε να συζητάμε και άλλα πράγματα εκτός από τη δουλειά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: