Σε λίγο περισσότερο από δύο μήνες θα ολοκληρωθούν τα έργα της διασταύρωσης των διαδρόμων 16-34 και 10-28, με το χρονοδιάγραμμα του υπουργείου Υποδομών και της...
Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας να προβλέπει την ολοκλήρωσή τους στις 7 Μαρτίου 2018.
Σύμφωνα με απάντηση του αρμόδιου υπουργείου και της ΥΠΑ σε ερώτηση του βουλευτή Σπύρου Δανέλλη για τα προβλήματα και τις ακυρώσεις πτήσεων που έχουν προκαλέσει οι εργασίες, η μετάθεση της έναρξης υλοποίησης των έργων (από τις 16 Ιανουαρίου 2017 αρχικά στις 16 Οκτωβρίου) είχε ως αποτέλεσμα την εκτέλεση αυτών κατά την τρέχουσα χειμερινή περίοδο, όπου και εμφανίζονται προβλήματα ομίχλης στο αεροδρόμιο.
Αναλυτικά, τα έργα, που υλοποιούνται, αφορούν:
-την αναβάθμιση αντοχής χερσαίου τμήματος διαδρόμου 10-28 με ανάδοχο την ΕΤΕΘ και
-την επέκταση του διαδρόμου προσαπογειώσεων αεροσκαφών 10-28 (μετά παράλληλου τροχοδρόμου), με ανάδοχο την κοινοπραξία Αθηνά-Άκτωρ.
Κατά την ΥΠΑ, το εκτελούμενο έργο της αναβάθμισης της αντοχής του χερσαίου τμήματος του διαδρόμου 10-28 στο "Μακεδονία" είναι απολύτως απαραίτητο για την πλήρη αξιοποίηση του διαδρόμου αυτού, μετά την ολοκλήρωση της επέκτασής του κατά 1.000 τ.μ. στην θάλασσα.
Το συγκεκριμένο έργο προβλεπόταν να εκτελεσθεί σε τέσσερις φάσεις. Οι τρεις πρώτες έχουν ολοκληρωθεί. Κατά την τελευταία φάση κατασκευής, που είναι σήμερα σε εξέλιξη, έγινε διακοπή της λειτουργίας του διαδρόμου 16-34, λόγω εκτέλεσης εργασιών ανακατασκευής του στη συμβολή του με τον διάδρομο 10-28, και ενεργοποιήθηκε ο παράλληλος του διαδρόμου 10-28 τροχόδρομος F ως διάδρομος.
Όπως αναφέρει η ΥΠΑ, για την εν λόγω μετατροπή του τροχοδρόμου F ως κύριου διαδρόμου εκτελέσθηκαν όλες οι απαιτούμενες τεχνικές εργασίες ήτοι, εργασίες διαμόρφωσης των ζωνών ασφαλείας (κάλυψη τάφρων, κατασκευή τεχνικών έργων απορροής ομβρίων και διαμόρφωσης κλίσεων), εργασίες βελτίωσης ολισθηρότητας και εξομάλυνσης της μηκοτομής στην περιοχή διασταύρωσης του του τροχοδρόμου F με τον διάδρομο 16-34 και με τον τροχόδρομο Α.
Ο συγκεκριμένος διάδρομος, που θα χρησιμοποιείται μέχρι τις αρχές Μαρτίου, υποστηρίζεται από ραδιοβοηθήματα και από συστήματα ένδειξης ακριβούς πορείας προσέγγισης.
Παρόλ’αυτά, η Fraport Greece έχει σημειώσει ότι ο τροχόδρομος 10/28 δεν διαθέτει τα απαραίτητα συστήματα υποβοήθησης.
Σε κάθε περίπτωση, το πρώτο δεκαήμερο του Μαρτίου αναμένεται να επαναφέρει τις πτήσεις στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης η βρετανική χαμηλού κόστους αεροπορική EasyJet που αποφάσισε, έως τότε, να αναστείλει τις πτήσεις της από και προς το "Μακεδονία".
Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας να προβλέπει την ολοκλήρωσή τους στις 7 Μαρτίου 2018.
Σύμφωνα με απάντηση του αρμόδιου υπουργείου και της ΥΠΑ σε ερώτηση του βουλευτή Σπύρου Δανέλλη για τα προβλήματα και τις ακυρώσεις πτήσεων που έχουν προκαλέσει οι εργασίες, η μετάθεση της έναρξης υλοποίησης των έργων (από τις 16 Ιανουαρίου 2017 αρχικά στις 16 Οκτωβρίου) είχε ως αποτέλεσμα την εκτέλεση αυτών κατά την τρέχουσα χειμερινή περίοδο, όπου και εμφανίζονται προβλήματα ομίχλης στο αεροδρόμιο.
Αναλυτικά, τα έργα, που υλοποιούνται, αφορούν:
-την αναβάθμιση αντοχής χερσαίου τμήματος διαδρόμου 10-28 με ανάδοχο την ΕΤΕΘ και
-την επέκταση του διαδρόμου προσαπογειώσεων αεροσκαφών 10-28 (μετά παράλληλου τροχοδρόμου), με ανάδοχο την κοινοπραξία Αθηνά-Άκτωρ.
Κατά την ΥΠΑ, το εκτελούμενο έργο της αναβάθμισης της αντοχής του χερσαίου τμήματος του διαδρόμου 10-28 στο "Μακεδονία" είναι απολύτως απαραίτητο για την πλήρη αξιοποίηση του διαδρόμου αυτού, μετά την ολοκλήρωση της επέκτασής του κατά 1.000 τ.μ. στην θάλασσα.
Το συγκεκριμένο έργο προβλεπόταν να εκτελεσθεί σε τέσσερις φάσεις. Οι τρεις πρώτες έχουν ολοκληρωθεί. Κατά την τελευταία φάση κατασκευής, που είναι σήμερα σε εξέλιξη, έγινε διακοπή της λειτουργίας του διαδρόμου 16-34, λόγω εκτέλεσης εργασιών ανακατασκευής του στη συμβολή του με τον διάδρομο 10-28, και ενεργοποιήθηκε ο παράλληλος του διαδρόμου 10-28 τροχόδρομος F ως διάδρομος.
Όπως αναφέρει η ΥΠΑ, για την εν λόγω μετατροπή του τροχοδρόμου F ως κύριου διαδρόμου εκτελέσθηκαν όλες οι απαιτούμενες τεχνικές εργασίες ήτοι, εργασίες διαμόρφωσης των ζωνών ασφαλείας (κάλυψη τάφρων, κατασκευή τεχνικών έργων απορροής ομβρίων και διαμόρφωσης κλίσεων), εργασίες βελτίωσης ολισθηρότητας και εξομάλυνσης της μηκοτομής στην περιοχή διασταύρωσης του του τροχοδρόμου F με τον διάδρομο 16-34 και με τον τροχόδρομο Α.
Ο συγκεκριμένος διάδρομος, που θα χρησιμοποιείται μέχρι τις αρχές Μαρτίου, υποστηρίζεται από ραδιοβοηθήματα και από συστήματα ένδειξης ακριβούς πορείας προσέγγισης.
Παρόλ’αυτά, η Fraport Greece έχει σημειώσει ότι ο τροχόδρομος 10/28 δεν διαθέτει τα απαραίτητα συστήματα υποβοήθησης.
Σε κάθε περίπτωση, το πρώτο δεκαήμερο του Μαρτίου αναμένεται να επαναφέρει τις πτήσεις στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης η βρετανική χαμηλού κόστους αεροπορική EasyJet που αποφάσισε, έως τότε, να αναστείλει τις πτήσεις της από και προς το "Μακεδονία".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το blog δεν φέρει ευθύνη για τα σχόλια που αναρτώνται στην ιστοσελίδα του. Ωστόσο, οφείλει να διαγράφει σχόλια που το περιεχόμενό τους είναι διαφημιστικό, προσβλητικό, υβριστικό, ρατσιστικό απειλητικό, χυδαίο, βίαιο ή υβριστικό προς άλλους σχολιαστές ή του διαχειρηστή του site.
Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη...