Πριν από λίγο δέχθηκα κλήση από το 2102206000.
Καταρχήν το τι αφορά το νούμερο αυτό, μπορείτε να...
δείτε εδώ
https://www.white-pages.gr/arithmos/2102206000
και εδώ
https://www.tilefonikos-katalogos.gr/arithmos/2102206000
αν και δεν έχει σημασία, είναι ένα από τα χιλιάδες ενοχλητικά νούμερα.
Υπενθυμίζουμε, ότι υποτίθεται πως ενσωματώθηκε στο ελληνικό δίκιο η ευρωπαϊκή οδηγία για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, μας ζάλισαν με το GDPR, αλλά στην πράξη δεν προστατεύεται ο απλός πολίτης. ""Και τι κάνει η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων ;" αναρωτιούνται πολλοί. Δυστυχώς, μαθαίνουμε πολύ άσχημα πράγματα που δεν μπορούμε να εξακριβώσουμε και δεν θέλουμε να πιστέψουμε! Λέγεται πως τα στελέχη της κάνουν αυτό που έκαναν παλιά οι εφοριακοί: πουλάνε "προστασία, γνώσεις, λύσεις" σε ιδιώτες, μετά τη δουλειά. Δεν μπορούμε να πούμε περισσότερα, καθώς δεν έχουμε αποδείξεις, όμως έχουμε καλές πηγές και το σπορ "χρησιμοποιώ την εξουσία που μου δίνει η δημόσια θέση, για να ΄κονομήσω στήνοντας εταιρείες συμβούλων στο όνομα της γυναίκας μου, της κόρης μου κ.λ.π."
Tip! Δείτε τις οδηγίες της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων για τις ενοχλητικές κλήσεις
Κανείς λοιπόν δεν αποθαρρύνεται από GDPR κι από νόμους. Όλη μέρα μας (σας) πρήζουν τα τηλεμάρκετινγκ και κυρίως οι εταιρείες αερίου, ηλεκτρικής ενέργειας και τηλεφωνίας, οι οποίες γράφουν στα παλιά τους παπούτσια τη δήλωσή σας "επιθυμώ να μη με ξανακαλέσετε". Ούτε αρχεία κρατάνε, ούτε σας λένε πού βρήκαν τα στοιχεία σας, ούτε σας δίνουν αντίγραφο των δεδομένων που έχουν για σας, ενώ πολλές φορές δεν μιλούν καν. Παίρνουν για να δουν αν απαντά ο χρήστης κάποια συγκεκριμένη ώρα, για να τον "φακελώσουν" καλύτερα και πουλάνε σε άλλες εταιρείες τις ώρες που είστε στο συγκεκριμένο τηλέφωνο!
Άλλοι πάλι σας καταγράφουν, χωρίς τη σαφή συναίνεσή σας, πράγμα που είναι κακούργημα! Αλλά κανείς δεν τους ελέγχει, ούτε θα βρείτε άκρη αν προσπαθήσετε να τους καταγγείλετε. (Έχετε υπόψη σας ότι δεν αρκεί το "η συνομιλία καταγράφεται για λόγους ασφαλείας", είναι τρίχες! Πρέπει να ερωτηθείτε "αποδέχεστε την καταγραφή της συνομιλίας μας;" κι αν πείτε "Οχι", να τερματίσουν τη συνομιλία, όχι απλώς να σας γνωστοποιήσουν ότι σας μαγνητοφωνούν).
Παραέγινε το κακό και η πολιτεία πρέπει να δει πώς λειτουργεί η ΑΠΔΠΧ , κυρίως στο κομμάτι της "λιανικής", των δικαιωμάτων των απλών πολιτών δηλαδή κι όχι να ασχολείται μόνο με μεγάλες εταιρείες, επειδή υπάρχει προοπτική "περαιτέρω συνεργασίας τα απογεύματα" (για όσους καταλαβαίνουν).
δείτε εδώ
https://www.white-pages.gr/arithmos/2102206000
και εδώ
https://www.tilefonikos-katalogos.gr/arithmos/2102206000
αν και δεν έχει σημασία, είναι ένα από τα χιλιάδες ενοχλητικά νούμερα.
Υπενθυμίζουμε, ότι υποτίθεται πως ενσωματώθηκε στο ελληνικό δίκιο η ευρωπαϊκή οδηγία για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, μας ζάλισαν με το GDPR, αλλά στην πράξη δεν προστατεύεται ο απλός πολίτης. ""Και τι κάνει η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων ;" αναρωτιούνται πολλοί. Δυστυχώς, μαθαίνουμε πολύ άσχημα πράγματα που δεν μπορούμε να εξακριβώσουμε και δεν θέλουμε να πιστέψουμε! Λέγεται πως τα στελέχη της κάνουν αυτό που έκαναν παλιά οι εφοριακοί: πουλάνε "προστασία, γνώσεις, λύσεις" σε ιδιώτες, μετά τη δουλειά. Δεν μπορούμε να πούμε περισσότερα, καθώς δεν έχουμε αποδείξεις, όμως έχουμε καλές πηγές και το σπορ "χρησιμοποιώ την εξουσία που μου δίνει η δημόσια θέση, για να ΄κονομήσω στήνοντας εταιρείες συμβούλων στο όνομα της γυναίκας μου, της κόρης μου κ.λ.π."
Tip! Δείτε τις οδηγίες της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων για τις ενοχλητικές κλήσεις
Κανείς λοιπόν δεν αποθαρρύνεται από GDPR κι από νόμους. Όλη μέρα μας (σας) πρήζουν τα τηλεμάρκετινγκ και κυρίως οι εταιρείες αερίου, ηλεκτρικής ενέργειας και τηλεφωνίας, οι οποίες γράφουν στα παλιά τους παπούτσια τη δήλωσή σας "επιθυμώ να μη με ξανακαλέσετε". Ούτε αρχεία κρατάνε, ούτε σας λένε πού βρήκαν τα στοιχεία σας, ούτε σας δίνουν αντίγραφο των δεδομένων που έχουν για σας, ενώ πολλές φορές δεν μιλούν καν. Παίρνουν για να δουν αν απαντά ο χρήστης κάποια συγκεκριμένη ώρα, για να τον "φακελώσουν" καλύτερα και πουλάνε σε άλλες εταιρείες τις ώρες που είστε στο συγκεκριμένο τηλέφωνο!
Άλλοι πάλι σας καταγράφουν, χωρίς τη σαφή συναίνεσή σας, πράγμα που είναι κακούργημα! Αλλά κανείς δεν τους ελέγχει, ούτε θα βρείτε άκρη αν προσπαθήσετε να τους καταγγείλετε. (Έχετε υπόψη σας ότι δεν αρκεί το "η συνομιλία καταγράφεται για λόγους ασφαλείας", είναι τρίχες! Πρέπει να ερωτηθείτε "αποδέχεστε την καταγραφή της συνομιλίας μας;" κι αν πείτε "Οχι", να τερματίσουν τη συνομιλία, όχι απλώς να σας γνωστοποιήσουν ότι σας μαγνητοφωνούν).
Παραέγινε το κακό και η πολιτεία πρέπει να δει πώς λειτουργεί η ΑΠΔΠΧ , κυρίως στο κομμάτι της "λιανικής", των δικαιωμάτων των απλών πολιτών δηλαδή κι όχι να ασχολείται μόνο με μεγάλες εταιρείες, επειδή υπάρχει προοπτική "περαιτέρω συνεργασίας τα απογεύματα" (για όσους καταλαβαίνουν).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το blog δεν φέρει ευθύνη για τα σχόλια που αναρτώνται στην ιστοσελίδα του. Ωστόσο, οφείλει να διαγράφει σχόλια που το περιεχόμενό τους είναι διαφημιστικό, προσβλητικό, υβριστικό, ρατσιστικό απειλητικό, χυδαίο, βίαιο ή υβριστικό προς άλλους σχολιαστές ή του διαχειρηστή του site.
Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη...