Κυριακή 3 Μαρτίου 2019

Κωφή γυναίκα προσπαθεί να παραγγείλει καφέ. Η αντίδραση του υπαλλήλου είναι ανεκτίμητη!

Η νοηματική γλώσσα χρησιμοποιείται από ανθρώπους που έχουν προβλήματα ακοής. Είναι ο τρόπος που επικοινωνούν. Ξέρεις να την χρησιμοποιείς; Εγώ ήξερα πώς να ‘λέω” την αλφαβήτα, αλλά...
σχεδόν την έχω ξεχάσει. Ευτυχώς για την Rebecca King, ο υπάλληλος στα Starbucks, δεν την είχε ξεχάσει.

Χρησιμοποιώντας μία οθόνη, η Rebecca μπόρεσε να δώσει την παραγγελία της στο σύστημα. Η ίδια, σημειώνει ότι είναι η πρώτη φορά που συναντά κάτι τέτοιο και επαινεί τα Starbucks για την προσπάθειά τους. Όντας ενθουσιασμένη με αυτό, την επόμενη μέρα η Rebecca πήγε ξανά και αυτή τη φορά κατέγραψε ένα βίντεο που αναδεικνύει την νέα τεχνολογία.

Δείτε το βίντεο...

πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog δεν φέρει ευθύνη για τα σχόλια που αναρτώνται στην ιστοσελίδα του. Ωστόσο, οφείλει να διαγράφει σχόλια που το περιεχόμενό τους είναι διαφημιστικό, προσβλητικό, υβριστικό, ρατσιστικό απειλητικό, χυδαίο, βίαιο ή υβριστικό προς άλλους σχολιαστές ή του διαχειρηστή του site.

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη...