Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου η ΔΗ.ΚΕ.ΒΙ. Γρεβενών πραγματοποίησε δράσεις διάρκειας δύο εβδομάδων.
Γιορτάσαμε παρέα με το νηπιαγωγείο Ζουζούνια, με...
την Ε΄τάξη του 2ου δημοτικού σχολείου, την Α΄τάξη του 5ου δημοτικού, το 9ο νηπιαγωγείο και το νηπιαγωγείο και δημοτικό Κνίδης.
Μιλήσαμε για τη ζωή του μεγάλου Δανού παραμυθά Χανς Κρίστιαν Άντερσεν, εντοπίσαμε στην υδρόγειο σφαίρα τον τόπο καταγωγής του, θυμηθήκαμε τις ιστορίες του που συγκινούν μικρούς και μεγάλους.
Με τους μαθητές του νηπιαγωγείου Ζουζούνια, του 9ου νηπιαγωγείου, του νηπιαγωγείου και του δημοτικού Κνίδης διαβάσαμε το βιβλίο «Ο πύργος των παραμυθιών» της Γιολάντας Τσορώνη- Γεωργιάδη. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με την πλούσια εικονογράφηση του και τις περιπέτειες της κυρίας Φαντασίας.
Εκφράστηκαν όλα για το τι τους εντυπωσίασε στην ιστορία. Μετά αποτύπωσαν στο χαρτί τη δική τους επιθυμία ζωγραφίζοντας τι θα ήθελαν να διαβάσουν. Οι υπέροχες ζωγραφιές τους εξελίχτηκαν σε ευφάνταστες, ξεχωριστές ιστορίες που όταν τις αφηγήθηκαν ενθουσιαστήκαμε όλοι. Κατασκευάσαμε, επίσης ένα υπέροχο αερόστατο και την κυρία Φαντασία που κατέβηκε στη βιβλιοθήκη και άκουσε με ενδιαφέρον τις ιστορίες των παιδιών. Η κυρία Φαντασία πήρε μαζί της τις αφηγήσεις και ταξίδεψε στον ουρανό για να τις μοιραστεί με παιδιά σε άλλους τόπους.
Με τους μαθητές της Ε΄ τάξης διαβάσαμε το « Ένα βιβλίο χωρίς τίτλο». Απόλαυσαν την ανάγνωση της μισοτελειωμένης ιστορίας διασκεδάζοντας με τους ανάστατους ήρωες και τον ξαφνιασμένο συγγραφέα. Με πολύ όρεξη χωρίστηκαν σε δύο ομάδες κα άρχισαν να δουλεύουν την συνέχεια του βιβλίου. Το αποτέλεσμα και των δύο ομάδων ήταν υπέροχο και ξεκαρδιστικό. Το βιβλίο στάθηκε αφορμή να καταλάβουν τι σημαίνουν οι χαρακτήρες, η δομή, η εξέλιξη και η κλιμάκωση μιας ιστορίας. Παράλληλα, μπήκαν στη διαδικασία να εικονογραφήσουν και να δέσουν τα βιβλία τους. Έμαθαν τα στάδια της δημιουργίας ενός βιβλίου από τη σύλληψη της ιδέας μέχρι την υλική μορφοποίησή του.
Με τους μαθητές του 5ου δημοτικού σχολείου απολαύσαμε την ταινία «Τα φανταστικά ιπτάμενα βιβλία του Μόρρις Λέσμορ». Συζητήσαμε για το νόημα της ταινίας και στη συνέχεια τα παιδιά δημιούργησαν το δικό τους βιβλίο. Έγραψαν τις ιστορίες τους και κατασκεύασαν μια αναπαράσταση της ταινίας που είδαν.
Τα παιδιά έφυγαν ευχαριστημένα κατανοώντας έμπρακτα τη σημασία της ημέρας του βιβλίου.
Ευχαριστούμε τις νηπιαγωγούς Ιωάννα Καφάση, Αθηνά Κακαφίκα, Μαρία Καραμητσάνη, Μαριάνα Θεοδοσίου και Ζωή Δημητρίου και τους δασκάλους Αργύρη Καραλιόλιο και Δέσποινα Ευαγγελοπούλου, Αναστάσιο Παπαδόπουλο που συνόδεψαν τα παιδιά και βοήθησαν στην πραγματοποίηση της δράσης.
Επίσης, ευχαριστούμε τους γονείς Κατερίνα Σπανού, Μαρία Πατρικοπούλου και Μάκη Λιοσάτο που συμμετείχαν στη δράση.
Συντονισμός-Υλοποίηση Θεολογία Ταρλατζή, Αικατερίνη Βάιου
Γιορτάσαμε παρέα με το νηπιαγωγείο Ζουζούνια, με...
την Ε΄τάξη του 2ου δημοτικού σχολείου, την Α΄τάξη του 5ου δημοτικού, το 9ο νηπιαγωγείο και το νηπιαγωγείο και δημοτικό Κνίδης.
Μιλήσαμε για τη ζωή του μεγάλου Δανού παραμυθά Χανς Κρίστιαν Άντερσεν, εντοπίσαμε στην υδρόγειο σφαίρα τον τόπο καταγωγής του, θυμηθήκαμε τις ιστορίες του που συγκινούν μικρούς και μεγάλους.
Με τους μαθητές του νηπιαγωγείου Ζουζούνια, του 9ου νηπιαγωγείου, του νηπιαγωγείου και του δημοτικού Κνίδης διαβάσαμε το βιβλίο «Ο πύργος των παραμυθιών» της Γιολάντας Τσορώνη- Γεωργιάδη. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με την πλούσια εικονογράφηση του και τις περιπέτειες της κυρίας Φαντασίας.
Εκφράστηκαν όλα για το τι τους εντυπωσίασε στην ιστορία. Μετά αποτύπωσαν στο χαρτί τη δική τους επιθυμία ζωγραφίζοντας τι θα ήθελαν να διαβάσουν. Οι υπέροχες ζωγραφιές τους εξελίχτηκαν σε ευφάνταστες, ξεχωριστές ιστορίες που όταν τις αφηγήθηκαν ενθουσιαστήκαμε όλοι. Κατασκευάσαμε, επίσης ένα υπέροχο αερόστατο και την κυρία Φαντασία που κατέβηκε στη βιβλιοθήκη και άκουσε με ενδιαφέρον τις ιστορίες των παιδιών. Η κυρία Φαντασία πήρε μαζί της τις αφηγήσεις και ταξίδεψε στον ουρανό για να τις μοιραστεί με παιδιά σε άλλους τόπους.
Με τους μαθητές της Ε΄ τάξης διαβάσαμε το « Ένα βιβλίο χωρίς τίτλο». Απόλαυσαν την ανάγνωση της μισοτελειωμένης ιστορίας διασκεδάζοντας με τους ανάστατους ήρωες και τον ξαφνιασμένο συγγραφέα. Με πολύ όρεξη χωρίστηκαν σε δύο ομάδες κα άρχισαν να δουλεύουν την συνέχεια του βιβλίου. Το αποτέλεσμα και των δύο ομάδων ήταν υπέροχο και ξεκαρδιστικό. Το βιβλίο στάθηκε αφορμή να καταλάβουν τι σημαίνουν οι χαρακτήρες, η δομή, η εξέλιξη και η κλιμάκωση μιας ιστορίας. Παράλληλα, μπήκαν στη διαδικασία να εικονογραφήσουν και να δέσουν τα βιβλία τους. Έμαθαν τα στάδια της δημιουργίας ενός βιβλίου από τη σύλληψη της ιδέας μέχρι την υλική μορφοποίησή του.
Με τους μαθητές του 5ου δημοτικού σχολείου απολαύσαμε την ταινία «Τα φανταστικά ιπτάμενα βιβλία του Μόρρις Λέσμορ». Συζητήσαμε για το νόημα της ταινίας και στη συνέχεια τα παιδιά δημιούργησαν το δικό τους βιβλίο. Έγραψαν τις ιστορίες τους και κατασκεύασαν μια αναπαράσταση της ταινίας που είδαν.
Τα παιδιά έφυγαν ευχαριστημένα κατανοώντας έμπρακτα τη σημασία της ημέρας του βιβλίου.
Ευχαριστούμε τις νηπιαγωγούς Ιωάννα Καφάση, Αθηνά Κακαφίκα, Μαρία Καραμητσάνη, Μαριάνα Θεοδοσίου και Ζωή Δημητρίου και τους δασκάλους Αργύρη Καραλιόλιο και Δέσποινα Ευαγγελοπούλου, Αναστάσιο Παπαδόπουλο που συνόδεψαν τα παιδιά και βοήθησαν στην πραγματοποίηση της δράσης.
Επίσης, ευχαριστούμε τους γονείς Κατερίνα Σπανού, Μαρία Πατρικοπούλου και Μάκη Λιοσάτο που συμμετείχαν στη δράση.
Συντονισμός-Υλοποίηση Θεολογία Ταρλατζή, Αικατερίνη Βάιου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το blog δεν φέρει ευθύνη για τα σχόλια που αναρτώνται στην ιστοσελίδα του. Ωστόσο, οφείλει να διαγράφει σχόλια που το περιεχόμενό τους είναι διαφημιστικό, προσβλητικό, υβριστικό, ρατσιστικό απειλητικό, χυδαίο, βίαιο ή υβριστικό προς άλλους σχολιαστές ή του διαχειρηστή του site.
Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη...