Θέλω να
εκφράσω από τα
βάθη της καρδιάς
μου τις θερμές
ευχαριστίες μου
σε όλες τις
Γρεβενιώτισσες και όλους τους Γρεβενιώτες για
την εμπιστοσύνη που
έδειξαν στο πρόσωπο
μου και στο
συνδυασμό...
«ΑΝΑΤΡΟΠΗ
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ
ΓΡΕΒΕΝΑ ΜΑΣ» με
επικεφαλής τον ΚΩΣΤΑ
ΠΑΛΑΣΚΑ, για να
εκλεγώ Δημοτικός Σύμβουλος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το blog δεν φέρει ευθύνη για τα σχόλια που αναρτώνται στην ιστοσελίδα του. Ωστόσο, οφείλει να διαγράφει σχόλια που το περιεχόμενό τους είναι διαφημιστικό, προσβλητικό, υβριστικό, ρατσιστικό απειλητικό, χυδαίο, βίαιο ή υβριστικό προς άλλους σχολιαστές ή του διαχειρηστή του site.
Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη...