Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2020

Νέες αυξήσεις στα σούπερ μάρκετ, βαραίνει κι άλλο το καλάθι της νοικοκυράς, ποια προϊόντα ακριβαίνουν

Αλλαγές όσον αφορά τις τιμές των προϊόντων στα ράφια των σούπερ μάρκετ. Αυτό, διότι θα έρθουν αυξήσεις, οι οποίες θα φτάσουν ακόμη και το 10%. Μάλιστα, αυτό αναμένεται να συμβεί εν μέσω της πανδημίας του κορονοϊού και ενώ αρκετά νοικοκυριά... ήδη αντιμετώπιζαν πρόβλημα, όσον αφορά τα οικονομικά τους.

Δυσαρέσκεια από τους καταναλωτές

Σύμφωνα με πληροφορίες, νέες αυξήσεις έρχονται το επόμενο διάστημα σε ορισμένα προϊόντα. Επιβαρύνουν ακόμη περισσότερο τον οικογενειακό προϋπολογισμό.

Πρόκειται για αυξήσεις έως και 10%. Μάλιστα, γίνονται σε μια περίοδο κατά την οποία χιλιάδες μισθωτοί και ελεύθεροι επαγγελματίες βλέπουν τα εισοδήματα τους να συρρικνώνονται. Κι όλα αυτά, ενώ προσπαθούν να καλύψουν τις καθημερινές ανάγκες τους. Οι περισσότεροι το κάνουν, είτε με τα επιδόματα ανεργίας, είτε με τις αποζημιώσεις ειδικού σκοπού, με τα μηνιαία επιδόματα των 534 ευρώ.

Οι ανατιμήσεις προκαλούν την έντονη δυσαρέσκεια των καταναλωτών. Πολλοί έχουν περιορίσει τις αγορές τους στα απολύτως αναγκαία.

Οι ανατιμήσεις στα καταστήματα

Ειδικότερα το επόμενο διάστημα αναμένεται να ανατιμηθούν στα σούπερ μάρκετ, το ελαιόλαδο και σπορέλαιο σε ποσοστό από 4% έως 10% . Τα σοκολατοειδή θα ανατιμηθούν κατά 6%,. Τα απορρυπαντικά θα αυξηθούν κατά 5%. Οι καραμέλες επίσης 5% και τα ντοματίνια 4%. Επίσης, τα εισαγόμενα εμφιαλωμένα νερά θα αυξηθούν κυρίως σε ποσοστό 3%.

Οι ανατιμήσεις αναμένεται να περάσουν σταδιακά στα ράφια των σούπερ μάρκετ ανάλογα με τα αποθέματα που διαθέτουν τα καταστήματα τροφίμων στις αποθήκες τους.

Σύμφωνα πάντα με πληροφορίες, οι ανατιμήσεις πραγματοποιούνται από μεμονωμένες βιομηχανίες παραγωγής προϊόντων και εισαγωγικές εταιρείες και όχι από το σύνολο των επιχειρήσεων.

Μάλιστα εκτός από τα επώνυμα προϊόντα ελαιολάδου και σπορέλαιου , ανατιμήσεις θα γίνουν και σε κάποια αντίστοιχα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας δηλαδή σπορέλαια και ελαιόλαδα με την επωνυμία της εκάστοτε μεγάλης αλυσίδας σούπερ μάρκετ .

Όπως επισημαίνουν παράγοντες της αγοράς, οι ανατιμήσεις στα προϊόντα των σούπερ μάρκετ οφείλονται κατά κύριο λόγο στη μειωμένη παραγωγή που παρατηρείται σε ορισμένα από αυτά, στις καταστροφές που έχουν υποστεί κάποιες καλλιέργειες αλλά και στη διατήρηση των λειτουργιών εξόδων σε υψηλά επίπεδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog δεν φέρει ευθύνη για τα σχόλια που αναρτώνται στην ιστοσελίδα του. Ωστόσο, οφείλει να διαγράφει σχόλια που το περιεχόμενό τους είναι διαφημιστικό, προσβλητικό, υβριστικό, ρατσιστικό απειλητικό, χυδαίο, βίαιο ή υβριστικό προς άλλους σχολιαστές ή του διαχειρηστή του site.

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη...