Κλειστός θα είναι από σήμερα, Πέμπτη 1η Ιουλίου, ο Σιδηροδρομικός Σταθμός στην πόλη της Κοζάνης, όπως και σε άλλες πόλεις της Δυτικής Μακεδονίας, μετά την απόφαση της ΤΡΑΙΝ ΟΣΕ να αναστείλει «μέχρι νεωτέρας» το ένα και μοναδικό δρομολόγιο που είχε απομείνει από τη Θεσσαλονίκη μέχρι και την Κοζάνη! «Από αύριο θα είμαστε κλειστά», αρκέστηκε να αναφέρει στα τοπικά ΜΜΕ ο σταθμάρχης της χθεσινής, μεσημβρινής βάρδιας, καθώς η σχετική απόφαση κοινοποιήθηκε χθες και στους εργαζόμενους.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το προσωπικό του Σιδηροδρομικού Σταθμού της Κοζάνης αναμένεται να μετατεθεί σε άλλες πόλεις, όπου... κριθεί από τη διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Η σχετική απόφαση για τη διακοπή και του τελευταίου δρομολογίου Θεσσαλονίκης-Κοζάνης ήταν, μάλλον, προδιαγεγραμμένη, μετά και τις εξελίξεις στον προβληματικό οικονομικά ΟΣΕ, ενώ στη σχετική ανακοίνωση γίνεται λόγος για «μειωμένη επιβατική κίνηση» και «έλλειψη προσωπικού έλξης», με το τελευταίο να αφορά, πιθανότατα, και στην αναστολή της γραμμής Θεσσαλονίκης- Αλεξανδρούπολης.
Να θυμίσουμε πως η γραμμή Κοζάνης-Αμυνταίου, νέα και…ανακαινισμένη (με πολλά εκατομμύρια ευρώ και αποφάσεις των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ) τότε, είχε εγκαινιαστεί μετά…Βαΐων και Κλάδων από τον τότε υπουργό Μεταφορών Μιχάλη Λιάπη, στις 19 Ιανουαρίου του 2007. Όμως, η μια ώρα περισσότερο, σε σχέση με τα ΚΤΕΛ και την Εγνατία Οδό, που χρειάζεται ο επιβάτης από τη Θεσσαλονίκη μέχρι την Κοζάνη προφανώς κατέστησε «δυσλειτουργική» τη γραμμή, η οποία έμεινε…χωρίς επιβάτες! Κάτι που αποδεικνύει πως, ουσιαστικά, το μεγάλο χρηματικό κονδύλιο της ανακαίνισης των γραμμών ξοδεύτηκε χωρίς λόγο και αιτία…
http://www.giapraki.com/news.php?extend.8172
Σύμφωνα με πληροφορίες, το προσωπικό του Σιδηροδρομικού Σταθμού της Κοζάνης αναμένεται να μετατεθεί σε άλλες πόλεις, όπου... κριθεί από τη διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Η σχετική απόφαση για τη διακοπή και του τελευταίου δρομολογίου Θεσσαλονίκης-Κοζάνης ήταν, μάλλον, προδιαγεγραμμένη, μετά και τις εξελίξεις στον προβληματικό οικονομικά ΟΣΕ, ενώ στη σχετική ανακοίνωση γίνεται λόγος για «μειωμένη επιβατική κίνηση» και «έλλειψη προσωπικού έλξης», με το τελευταίο να αφορά, πιθανότατα, και στην αναστολή της γραμμής Θεσσαλονίκης- Αλεξανδρούπολης.
πηγή: Πρωινός Λόγος
Η σχετική απόφαση για τη διακοπή και του τελευταίου δρομολογίου Θεσσαλονίκης-Κοζάνης ήταν, μάλλον, προδιαγεγραμμένη, μετά και τις εξελίξεις στον προβληματικό οικονομικά ΟΣΕ, ενώ στη σχετική ανακοίνωση γίνεται λόγος για «μειωμένη επιβατική κίνηση» και «έλλειψη προσωπικού έλξης», με το τελευταίο να αφορά, πιθανότατα, και στην αναστολή της γραμμής Θεσσαλονίκης- Αλεξανδρούπολης. Να θυμίσουμε πως η γραμμή Κοζάνης-Αμυνταίου, νέα και…ανακαινισμένη (με πολλά εκατομμύρια ευρώ και αποφάσεις των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ) τότε, είχε εγκαινιαστεί μετά…Βαΐων και Κλάδων από τον τότε υπουργό Μεταφορών Μιχάλη Λιάπη, στις 19 Ιανουαρίου του 2007. Όμως, η μια ώρα περισσότερο, σε σχέση με τα ΚΤΕΛ και την Εγνατία Οδό, που χρειάζεται ο επιβάτης από τη Θεσσαλονίκη μέχρι την Κοζάνη προφανώς κατέστησε «δυσλειτουργική» τη γραμμή, η οποία έμεινε…χωρίς επιβάτες! Κάτι που αποδεικνύει πως, ουσιαστικά, το μεγάλο χρηματικό κονδύλιο της ανακαίνισης των γραμμών ξοδεύτηκε χωρίς λόγο και αιτία…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου