Το 13% των οδηγών, δηλαδή περίπου ένας στους δέκα, που κινείται στο εθνικό οδικό δίκτυο...σηκώνει την μπάρα και δεν καταβάλλει το δίκτυο των διοδίων.
Τα δεδομένα αυτά, καταδεικνύει η ''Έρευνα Καταγραφής Στάσεων και Απόψεων σχετικά με τις Οδικές Υποδομές και την Οδική Ασφάλεια'', που εκπόνησαν οι εταιρίες Invision και Metron Analysis, για λογαριασμό των κοινοπραξιών των μεγάλων οδικών αξόνων. Σύμφωνα με τα ευρήματά της, το 13% δεν πληρώνει διόδια, άλλοτε τακτικότερα και άλλοτε λιγότερο συχνά, σε αντίθεση με το 87% των οδηγών, που τα καταβάλλουν κανονικά.
Ακόμα, επτά στους δέκα οδηγούς θεωρούν ότι το οδικό δίκτυο της περιοχής, όπου διαμένουν, είναι λίγο ή και καθόλου ασφαλές, ενώ σχεδόν η συντριπτική τους πλειοψηφία, κρίνει ότι η αποπεράτωση των μεγάλων οδικών αξόνων θα επηρεάσει θετικά στην ασφάλεια των μετακινήσεων (95,8%), στην ποιότητα ζωής των πολιτών (89,1%), στην δημιουργία νέων θέσεων εργασίας (84,5%) και στην οικονομία της χώρας (70,9%).
Αντίθετα, μόλις οι μισοί (52,2%) εκτιμούν ότι η δημιουργία των μεγάλων αυτοκινητοδρόμων θα επηρεάσει θετικά το περιβάλλον.
Επίσης, οι περισσότεροι οδηγοί χαρακτηρίζουν επιβεβλημένη την βελτίωση των υπαρχόντων εθνικών οδικών αξόνων (96%) και χρήσιμη την ανάπτυξη νέων αυτοκινητοδρόμων (83%).
Σύμφωνα με την έρευνα, η συντριπτική πλειονότητα των οδηγών (97,5%) τάσσεται υπέρ της αποπεράτωσης των έργων.
Η έρευνα επισημαίνει ότι τρεις στους τέσσερις οδηγούς, έχουν χρησιμοποιήσει τον τελευταίο χρόνο τους αυτοκινητοδρόμους που έχουν διόδια.
Στους λόγους για τους οποίους αποφεύγουν τους εναλλακτικούς δρόμους προτάσσουν τη χρονική καθυστέρηση (50,8%), τη χειρότερη ποιότητά του (31,5%) και την μεγαλύτερη απόσταση (10%).
Ακόμη, προκύπτουν και ευρήματα, τα οποία συνδέονται με την οικονομική κρίση, καθώς ένας στους δύο οδηγούς λέει ότι χρησιμοποιεί το αυτοκίνητό του λιγότερο συχνά σε σύγκριση με πέρυσι, λόγω της αύξησης της τιμής των καυσίμων, των οικονομικών δυσκολιών και του συνεπαγόμενου περιορισμού των μετακινήσεων
Πηγή
Τα δεδομένα αυτά, καταδεικνύει η ''Έρευνα Καταγραφής Στάσεων και Απόψεων σχετικά με τις Οδικές Υποδομές και την Οδική Ασφάλεια'', που εκπόνησαν οι εταιρίες Invision και Metron Analysis, για λογαριασμό των κοινοπραξιών των μεγάλων οδικών αξόνων. Σύμφωνα με τα ευρήματά της, το 13% δεν πληρώνει διόδια, άλλοτε τακτικότερα και άλλοτε λιγότερο συχνά, σε αντίθεση με το 87% των οδηγών, που τα καταβάλλουν κανονικά.
Ακόμα, επτά στους δέκα οδηγούς θεωρούν ότι το οδικό δίκτυο της περιοχής, όπου διαμένουν, είναι λίγο ή και καθόλου ασφαλές, ενώ σχεδόν η συντριπτική τους πλειοψηφία, κρίνει ότι η αποπεράτωση των μεγάλων οδικών αξόνων θα επηρεάσει θετικά στην ασφάλεια των μετακινήσεων (95,8%), στην ποιότητα ζωής των πολιτών (89,1%), στην δημιουργία νέων θέσεων εργασίας (84,5%) και στην οικονομία της χώρας (70,9%).
Αντίθετα, μόλις οι μισοί (52,2%) εκτιμούν ότι η δημιουργία των μεγάλων αυτοκινητοδρόμων θα επηρεάσει θετικά το περιβάλλον.
Επίσης, οι περισσότεροι οδηγοί χαρακτηρίζουν επιβεβλημένη την βελτίωση των υπαρχόντων εθνικών οδικών αξόνων (96%) και χρήσιμη την ανάπτυξη νέων αυτοκινητοδρόμων (83%).
Σύμφωνα με την έρευνα, η συντριπτική πλειονότητα των οδηγών (97,5%) τάσσεται υπέρ της αποπεράτωσης των έργων.
Η έρευνα επισημαίνει ότι τρεις στους τέσσερις οδηγούς, έχουν χρησιμοποιήσει τον τελευταίο χρόνο τους αυτοκινητοδρόμους που έχουν διόδια.
Στους λόγους για τους οποίους αποφεύγουν τους εναλλακτικούς δρόμους προτάσσουν τη χρονική καθυστέρηση (50,8%), τη χειρότερη ποιότητά του (31,5%) και την μεγαλύτερη απόσταση (10%).
Ακόμη, προκύπτουν και ευρήματα, τα οποία συνδέονται με την οικονομική κρίση, καθώς ένας στους δύο οδηγούς λέει ότι χρησιμοποιεί το αυτοκίνητό του λιγότερο συχνά σε σύγκριση με πέρυσι, λόγω της αύξησης της τιμής των καυσίμων, των οικονομικών δυσκολιών και του συνεπαγόμενου περιορισμού των μετακινήσεων
Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου