ΣΙΝΕ

Σάββατο 26 Μαρτίου 2011

Ανακοίνωσε Jupp Heynckes η Bayern Munich

Τη συμφωνία της με το Jupp Heynckes ανακοίνωσε με κάθε επισημότητα μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της η Bayern Munich. Ο Γερμανός τεχνικός θα αναλάβει τα ηνία των Βαυαρών από την 1η Ιουλίου, οπότε και εκπνέει το συμβόλαιό του με την Bayer Leverkusen. Ο Heynckes θα καθίσει για δύο χρόνια στον πάγκο της ομάδας, στην τρίτη θητεία του. «Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι από την έκβαση των διαπραγματεύσεων. Είμαι σίγουρος ότι η συνεργασία μας θα είναι πετυχημένη», δήλωσε ο Karl Hainz Rummenigge, ενώ ο 66χρονος προπονητής συμπλήρωσε:
«Πέρα από τις άριστες σχέσεις μου με τους ανθρώπους της Bayern, πάντα θαύμαζα τον επαγγελματισμό με τον οποίο διοικείται ο σύλλογος. Έχω κοουτσάρει την ομάδα δύο φορές και πάντα εκτιμούσα το κλίμα και τις συνθήκες εργασίας. Είναι καθήκον μου να πετύχω και είμαι ενθουσιασμένος από την πρόκληση που έχω μπροστά μου τα δύο επόμενα χρόνια».

Δεν υπάρχουν σχόλια: