Σούπερ επένδυση που μπορεί να φτάσει και το 1 δισ. Ευρώ στον τομέα των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και όχι μόνο ετοιμάζουν Γερμανοί στην Κρήτη!
Πρόκειται για γερμανικές εταιρείες - κολοσσούς που ενδιαφέρονται να κάνουν επενδύσεις στην Ελλάδα και οι επικεφαλής τους έρχονται τη Δευτέρα στο Ηράκλειο μετά από μεσολάβηση του, κρητικής καταγωγής, ευρωβουλευτή των Γερμανών φιλελευθέρων κ.Χατζημαρκάκη ο οποίος το περασμένο Σάββατο, είχε συναντηθεί και για τον σκοπό αυτό με τον υπουργό Ανάπτυξης κ. Χρυσοχοΐδη.
Οι δρ. Edwin Kohl και κ.Jeroen Haberland , πρόεδρος της εταιρείας “mia electric GmbH“ και διευθυντής της εταιρείας Circadian Solar αντίστοιχα, θα βρίσκονται τη Δευτέρα στο Ηράκλειο για να συζητήσουν για την τεράστια επένδυση που σχεδιάζουν στο χώρο των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και την ηλεκτροκινητικότητα στην Κρήτη- με αιχμή την παραγωγή ολοκληρωμένων συστημάτων φωτοβολταϊκών συγκεντρωτών για μια σειρά εφαρμογών συνδεδεμένων στο δίκτυο, αλλά και εκτός δικτύου.
Οι δρ.Edwin Kohl και κ.Jeroen Haberland , συνοδευόμενοι από τον κ.Χατζημαρκάκη, θα πετάξουν με ιδιωτικό τζετ την Κυριακή το βράδυ από το Saarbrücken στο Ηράκλειο και τη Δευτέρα θα έχουν επαφές με τον περιφερειάρχη κ.Αρναουτάκη (ο οποίος είναι ενήμερος για το όλο σχέδιο), θα δουν το δήμαρχο κ.Κουράκη που πιθανώς θα τους ξεναγήσει και στη Βιομηχανική, θα πάνε στο ΙΤΕ όπου θα συναντηθούν με τον κ.Στεφανίδη , το μεσημέρι θα δώσουν συνέντευξη Τύπου και αμέσως μετά θα αναχωρήσουν για την Γερμανία!
Οι γνωρίζοντες λένε ότι πρόκειται για μια πολύ σοβαρή προοπτική που θα απογειώσει την Κρήτη στην περίπτωση που υλοποιηθεί αυτή η επένδυση (είναι στα ελληνικά χέρια το όλο θέμα…) ενώ αναζητούνται χώροι και στη Ρόδο και την Καλαμάτα που επίσης υπάρχει ηλιοφάνεια…
Ο κ. Χατζημαρκάκης θέλει να διαμορφωθεί συνεργασία και με το ΙΤΕ γι΄αυτό και θα υπάρξει συνάντηση έτσι ώστε ο επικεφαλής καθηγητής του πανεπιστημίου της Γερμανίας που έχει κάνει την εφεύρεση των νέων φωτοβολταικών να δημιουργήσει πεδίο συνεργασίας που θα ευνοήσει και άλλες συνεργασίες- επενδύσεις και στο μέλλον.
Σε κάθε περίπτωση στόχος της παραγωγής στο μέλλον θα είναι η τροφοδότηση ηλεκτρικών οχημάτων με ηλεκτρική ενέργεια ή με υδρογόνο.
Στο Ηράκλειο θα παρουσιαστούν τη Δευτέρα τα πρώτα σχέδια με στόχο να αναζητηθεί η διαμόρφωση ενός πιλοτικού προγράμματος που θα έχει:
-Την ιδιωτική επένδυση,
-την στήριξη κοινοτικών κονδυλίων ή με συγχρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων.
Η επένδυση είναι πολύ σημαντική και μεγάλη για τα δεδομένα της Κρήτης, αλλά αλλάζει τον ρόλο του νησιού σε σχέση με τις ανανεώσιμες.
Γιατί μπορούν να υπάρξουν πλήρεις και πρακτικές εφαρμογές που θα οδηγήσουν σε θέσεις εργασίας στην Κρήτη.
Σε πρώτο στάδιο η συνολική δαπάνη της επένδυσης εκτιμάται στα 500 εκ. ευρώ. Σε περίπτωση που θα προχωρήσει σε εφαρμογές όπως δίκτυο τροφοδοσίας για ηλεκτρικά αυτοκίνητα και χρήση ηλεκτρικών αυτοκινήτων η επένδυση θα φτάσει το 1 δις ευρώ.
Η εταιρεία
Να σημειώσουμε ότι η ‘mia electric GmbH’ έχει ξεκινήσει παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων , εχει κλείσει πωλήσεις σε Γερμανικές εταιρείες και οι πωλήσεις σε μεμονωμένους ιδιώτες πελάτες ξεκινούν από το 2012.
Το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο έχει σχεδιαστεί από τον πρώην διευθυντή σχεδιασμού της Volkswagen Murat Günak.
Το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο προς το παρόν είναι για κίνηση μέσα στην πόλη, αλλά και επαγγελματικό όχημα μεταφοράς στην πόλη, διαθέτει μια οικονομική κατανάλωση ρεύματος με τυποποιημένη μπαταρία της Mia (8 kWh) και καλύπτει ήδη απόσταση έως 100 χιλιομέτρων. Χρειάζεται μόνο 2,5 ώρες για πλήρη φόρτιση και η κατανάλωσή του κοστίζει περίπου 1,50 ευρώ ανά 100 χιλιόμετρα!
Η λογική της εταιρείας παραγωγής είναι πως για να δημιουργήσει το ρεύμα φόρτισης χωρίς καθόλου εκπομπές, για το αυτοκίνητο αυτό ακολουθεί μια στρατηγική πωλήσεων: για κάθε πωλούμενο μοντέλο MIA, η εταιρεία φροντίζει για την παροχή νέων δυνατοτήτων παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, οι οποίες αντιστοιχούν στην ετήσια μέση κατανάλωση ισχύος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, σε αιολικά πάρκα ή ηλιακή ενέργεια.
Το νέο αυτοκίνητο πόλης θα παράγεται σε μεγάλη κλίμακα από φέτος το καλοκαίρι. Το εργοστάσιο mia στο Cerizay της Γαλλίας είναι προσαρμοσμένο να παράγει ετησίως τουλάχιστον 10.000 μονάδες. «Στόχος μας είναι να έχουμε 5.000 ΜΙΑΣ στους γερμανικούς και τους γαλλικούς δρόμους από την έναρξη της παραγωγής τους μέχρι το τέλος του έτους 2011», αναφέρει ο Δρ Roman Dudenhausen, Διευθύνων Σύμβουλος της mia. «Η μεγάλη ζήτηση που ανέκυψε από την έναρξη των πωλήσεων δείχνει ότι ο στόχος αυτός είναι αρκετά ρεαλιστικός».
ΠΗΓΗ CRETALIVEΔείτε περισσότερα θέματα
Οι δρ. Edwin Kohl και κ.Jeroen Haberland , πρόεδρος της εταιρείας “mia electric GmbH“ και διευθυντής της εταιρείας Circadian Solar αντίστοιχα, θα βρίσκονται τη Δευτέρα στο Ηράκλειο για να συζητήσουν για την τεράστια επένδυση που σχεδιάζουν στο χώρο των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και την ηλεκτροκινητικότητα στην Κρήτη- με αιχμή την παραγωγή ολοκληρωμένων συστημάτων φωτοβολταϊκών συγκεντρωτών για μια σειρά εφαρμογών συνδεδεμένων στο δίκτυο, αλλά και εκτός δικτύου.
Οι δρ.Edwin Kohl και κ.Jeroen Haberland , συνοδευόμενοι από τον κ.Χατζημαρκάκη, θα πετάξουν με ιδιωτικό τζετ την Κυριακή το βράδυ από το Saarbrücken στο Ηράκλειο και τη Δευτέρα θα έχουν επαφές με τον περιφερειάρχη κ.Αρναουτάκη (ο οποίος είναι ενήμερος για το όλο σχέδιο), θα δουν το δήμαρχο κ.Κουράκη που πιθανώς θα τους ξεναγήσει και στη Βιομηχανική, θα πάνε στο ΙΤΕ όπου θα συναντηθούν με τον κ.Στεφανίδη , το μεσημέρι θα δώσουν συνέντευξη Τύπου και αμέσως μετά θα αναχωρήσουν για την Γερμανία!
Οι γνωρίζοντες λένε ότι πρόκειται για μια πολύ σοβαρή προοπτική που θα απογειώσει την Κρήτη στην περίπτωση που υλοποιηθεί αυτή η επένδυση (είναι στα ελληνικά χέρια το όλο θέμα…) ενώ αναζητούνται χώροι και στη Ρόδο και την Καλαμάτα που επίσης υπάρχει ηλιοφάνεια…
Ο κ. Χατζημαρκάκης θέλει να διαμορφωθεί συνεργασία και με το ΙΤΕ γι΄αυτό και θα υπάρξει συνάντηση έτσι ώστε ο επικεφαλής καθηγητής του πανεπιστημίου της Γερμανίας που έχει κάνει την εφεύρεση των νέων φωτοβολταικών να δημιουργήσει πεδίο συνεργασίας που θα ευνοήσει και άλλες συνεργασίες- επενδύσεις και στο μέλλον.
Σε κάθε περίπτωση στόχος της παραγωγής στο μέλλον θα είναι η τροφοδότηση ηλεκτρικών οχημάτων με ηλεκτρική ενέργεια ή με υδρογόνο.
Στο Ηράκλειο θα παρουσιαστούν τη Δευτέρα τα πρώτα σχέδια με στόχο να αναζητηθεί η διαμόρφωση ενός πιλοτικού προγράμματος που θα έχει:
-Την ιδιωτική επένδυση,
-την στήριξη κοινοτικών κονδυλίων ή με συγχρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων.
Η επένδυση είναι πολύ σημαντική και μεγάλη για τα δεδομένα της Κρήτης, αλλά αλλάζει τον ρόλο του νησιού σε σχέση με τις ανανεώσιμες.
Γιατί μπορούν να υπάρξουν πλήρεις και πρακτικές εφαρμογές που θα οδηγήσουν σε θέσεις εργασίας στην Κρήτη.
Σε πρώτο στάδιο η συνολική δαπάνη της επένδυσης εκτιμάται στα 500 εκ. ευρώ. Σε περίπτωση που θα προχωρήσει σε εφαρμογές όπως δίκτυο τροφοδοσίας για ηλεκτρικά αυτοκίνητα και χρήση ηλεκτρικών αυτοκινήτων η επένδυση θα φτάσει το 1 δις ευρώ.
Η εταιρεία
Να σημειώσουμε ότι η ‘mia electric GmbH’ έχει ξεκινήσει παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων , εχει κλείσει πωλήσεις σε Γερμανικές εταιρείες και οι πωλήσεις σε μεμονωμένους ιδιώτες πελάτες ξεκινούν από το 2012.
Το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο έχει σχεδιαστεί από τον πρώην διευθυντή σχεδιασμού της Volkswagen Murat Günak.
Το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο προς το παρόν είναι για κίνηση μέσα στην πόλη, αλλά και επαγγελματικό όχημα μεταφοράς στην πόλη, διαθέτει μια οικονομική κατανάλωση ρεύματος με τυποποιημένη μπαταρία της Mia (8 kWh) και καλύπτει ήδη απόσταση έως 100 χιλιομέτρων. Χρειάζεται μόνο 2,5 ώρες για πλήρη φόρτιση και η κατανάλωσή του κοστίζει περίπου 1,50 ευρώ ανά 100 χιλιόμετρα!
Η λογική της εταιρείας παραγωγής είναι πως για να δημιουργήσει το ρεύμα φόρτισης χωρίς καθόλου εκπομπές, για το αυτοκίνητο αυτό ακολουθεί μια στρατηγική πωλήσεων: για κάθε πωλούμενο μοντέλο MIA, η εταιρεία φροντίζει για την παροχή νέων δυνατοτήτων παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, οι οποίες αντιστοιχούν στην ετήσια μέση κατανάλωση ισχύος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, σε αιολικά πάρκα ή ηλιακή ενέργεια.
Το νέο αυτοκίνητο πόλης θα παράγεται σε μεγάλη κλίμακα από φέτος το καλοκαίρι. Το εργοστάσιο mia στο Cerizay της Γαλλίας είναι προσαρμοσμένο να παράγει ετησίως τουλάχιστον 10.000 μονάδες. «Στόχος μας είναι να έχουμε 5.000 ΜΙΑΣ στους γερμανικούς και τους γαλλικούς δρόμους από την έναρξη της παραγωγής τους μέχρι το τέλος του έτους 2011», αναφέρει ο Δρ Roman Dudenhausen, Διευθύνων Σύμβουλος της mia. «Η μεγάλη ζήτηση που ανέκυψε από την έναρξη των πωλήσεων δείχνει ότι ο στόχος αυτός είναι αρκετά ρεαλιστικός».
ΠΗΓΗ CRETALIVEΔείτε περισσότερα θέματα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου