Στην κυκλοφορία δόθηκε και πάλι μετά από εννέα μήνες η παλαιά Εθνική Οδός Ιωαννίνων – Κοζάνης καθώς ένα μεγάλο τμήμα του δρόμου στο ύψος του Επταχωρίου είχε υποχωρήσει μετά τις
έντονες βροχοπτώσεις του Δεκεμβρίου, με αποτέλεσμα να διακοπεί η κίνηση των οχημάτων.
Συγκεκριμένα, στο 105ο χλμ της Εθνικής Οδού Ιωαννίνων – Κοζάνης στα όρια των Νομών Ιωαννίνων – Καστοριάς, τμήμα του δρόμου είχε υποχωρήσει στις 4 Δεκεμβρίου, όταν ο ποταμός Σαραντάπορος είχε «φουσκώσει» μετά τις έντονες βροχοπτώσεις, με αποτέλεσμα η παλαιά Εθνική Οδός να καταρρεύσει και η κίνηση να διακοπεί.
Αρχικά και μέχρι τα τέλη του περασμένου έτους η ευθύνη για την αποκατάσταση των ζημιών ανήκε στον τότε διορισμένο Περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας. Στη συνέχεια και από την 1η Ιανουαρίου του 2011 η αρμοδιότητα για το εθνικό οδικό δίκτυο πέρασε στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση.
Αμέσως σύμφωνα με δηλώσεις της Γενικής Γραμματέως Αποκεντρωμένης Διοίκησης Ηπείρου – Δυτικής Μακεδονίας Δήμητρας Γεωργακοπούλου – Μπάστα, πραγματοποιήθηκε σύσκεψη με τη συμμετοχή των τεχνικών υπηρεσιών προκειμένου να βρεθεί ο τρόπος αντιμετώπισης του προβλήματος.
Όπως δήλωσε στην κρατική τηλεόραση η κα Γεωργακοπούλου ανατέθηκε άμεσα μελέτη προκειμένου να βρεθεί ο τρόπος οριστικής αντιμετώπισης του προβλήματος, καθώς η ίδια, αλλά και οι τεχνικές υπηρεσίες της Αποκεντρωμένης Διοίκησης θεώρησαν πως μία προσωρινή λύση θα μπορούσε να αποβεί επικίνδυνη για τους διερχόμενους οδηγούς.
Σύμφωνα με την κα Γεωργακοπούλου η μελέτη έχει ήδη παραδοθεί στις Αιρετές Περιφέρειες και συγκεκριμένα στην Αιρετή Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, ώστε με την ολοκλήρωση και άλλων μελετών να αποκατασταθεί πλήρως ο συγκεκριμένος οδικός άξονας.
Χαρακτηριστικά μάλιστα η κα Γεωργακοπούλου τόνισε πως η ίδια δεν ενδίδει σε ημίμετρα και προτιμά τις ολοκληρωμένες λύσεις.
Αυτή ήταν η μία πλευρά της συγκεκριμένης υπόθεσης, καθώς η δεύτερη αφορά τους αιρετούς Περιφερειάρχες Ηπείρου και Δυτικής Μακεδονίας κ.κ. Καχριμάνη και Δακή.
Οι δύο Περιφερειάρχες ανέλαβαν την αρμοδιότητα και την ευθύνη του εθνικού οδικού δικτύου από την 1η Ιουλίου του 2011. Μόλις πέρασε και ο συγκεκριμένος οδικός άξονας στην αρμοδιότητά τους, αποφάσισαν από κοινού και μετά από συνεργασία να δώσουν προσωρινή λύση και έτσι πριν από λίγες ημέρες ξεκίνησαν εργασίες με αποτέλεσμα να δοθεί τελικά και πάλι ο δρόμος στην κυκλοφορία.
Σε δηλώσεις του επίσης στην κρατική τηλεόραση ο κ. Καχριμάνης ανέφερε πως όσο εκκρεμούσε η ολοκλήρωση της μελέτης από το ΑΠΘ και μέχρι να δοθεί οριστική λύση και επειδή πάνω απ’ όλα οι κάτοικοι της περιοχής ζητούσαν να ανοίξει και πάλι ο δρόμος που παρέμεινε κλειστός για εννέα μήνες, ο ίδιος μαζί με τον κ. Δακή αποφάσισαν και προχώρησαν τελικά στην προσωρινή λύση.
«Μέχρι να δοθεί οριστική λύση ο κόσμος έχει ανάγκες και εμείς είμαστε εδώ για να παίρνουμε τις ανάλογες ευθύνες», είπε χαρακτηριστικά στην κρατική τηλεόραση ο κ. Καχριμάνης.
sierafm.gr
Δείτε περισσότερα θέματα
έντονες βροχοπτώσεις του Δεκεμβρίου, με αποτέλεσμα να διακοπεί η κίνηση των οχημάτων.
Συγκεκριμένα, στο 105ο χλμ της Εθνικής Οδού Ιωαννίνων – Κοζάνης στα όρια των Νομών Ιωαννίνων – Καστοριάς, τμήμα του δρόμου είχε υποχωρήσει στις 4 Δεκεμβρίου, όταν ο ποταμός Σαραντάπορος είχε «φουσκώσει» μετά τις έντονες βροχοπτώσεις, με αποτέλεσμα η παλαιά Εθνική Οδός να καταρρεύσει και η κίνηση να διακοπεί.
Αρχικά και μέχρι τα τέλη του περασμένου έτους η ευθύνη για την αποκατάσταση των ζημιών ανήκε στον τότε διορισμένο Περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας. Στη συνέχεια και από την 1η Ιανουαρίου του 2011 η αρμοδιότητα για το εθνικό οδικό δίκτυο πέρασε στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση.
Αμέσως σύμφωνα με δηλώσεις της Γενικής Γραμματέως Αποκεντρωμένης Διοίκησης Ηπείρου – Δυτικής Μακεδονίας Δήμητρας Γεωργακοπούλου – Μπάστα, πραγματοποιήθηκε σύσκεψη με τη συμμετοχή των τεχνικών υπηρεσιών προκειμένου να βρεθεί ο τρόπος αντιμετώπισης του προβλήματος.
Όπως δήλωσε στην κρατική τηλεόραση η κα Γεωργακοπούλου ανατέθηκε άμεσα μελέτη προκειμένου να βρεθεί ο τρόπος οριστικής αντιμετώπισης του προβλήματος, καθώς η ίδια, αλλά και οι τεχνικές υπηρεσίες της Αποκεντρωμένης Διοίκησης θεώρησαν πως μία προσωρινή λύση θα μπορούσε να αποβεί επικίνδυνη για τους διερχόμενους οδηγούς.
Σύμφωνα με την κα Γεωργακοπούλου η μελέτη έχει ήδη παραδοθεί στις Αιρετές Περιφέρειες και συγκεκριμένα στην Αιρετή Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, ώστε με την ολοκλήρωση και άλλων μελετών να αποκατασταθεί πλήρως ο συγκεκριμένος οδικός άξονας.
Χαρακτηριστικά μάλιστα η κα Γεωργακοπούλου τόνισε πως η ίδια δεν ενδίδει σε ημίμετρα και προτιμά τις ολοκληρωμένες λύσεις.
Αυτή ήταν η μία πλευρά της συγκεκριμένης υπόθεσης, καθώς η δεύτερη αφορά τους αιρετούς Περιφερειάρχες Ηπείρου και Δυτικής Μακεδονίας κ.κ. Καχριμάνη και Δακή.
Οι δύο Περιφερειάρχες ανέλαβαν την αρμοδιότητα και την ευθύνη του εθνικού οδικού δικτύου από την 1η Ιουλίου του 2011. Μόλις πέρασε και ο συγκεκριμένος οδικός άξονας στην αρμοδιότητά τους, αποφάσισαν από κοινού και μετά από συνεργασία να δώσουν προσωρινή λύση και έτσι πριν από λίγες ημέρες ξεκίνησαν εργασίες με αποτέλεσμα να δοθεί τελικά και πάλι ο δρόμος στην κυκλοφορία.
Σε δηλώσεις του επίσης στην κρατική τηλεόραση ο κ. Καχριμάνης ανέφερε πως όσο εκκρεμούσε η ολοκλήρωση της μελέτης από το ΑΠΘ και μέχρι να δοθεί οριστική λύση και επειδή πάνω απ’ όλα οι κάτοικοι της περιοχής ζητούσαν να ανοίξει και πάλι ο δρόμος που παρέμεινε κλειστός για εννέα μήνες, ο ίδιος μαζί με τον κ. Δακή αποφάσισαν και προχώρησαν τελικά στην προσωρινή λύση.
«Μέχρι να δοθεί οριστική λύση ο κόσμος έχει ανάγκες και εμείς είμαστε εδώ για να παίρνουμε τις ανάλογες ευθύνες», είπε χαρακτηριστικά στην κρατική τηλεόραση ο κ. Καχριμάνης.
sierafm.gr
Δείτε περισσότερα θέματα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου