Μαθητές του διθέσιου δημοτικού σχολείου Αμυγδαλεών στα Γρεβενά, κατέλαβαν την πρώτη θέση σε διαγωνισμό του υπ. Παιδείας, για φωτοβολταϊκά που θέλησαν να τοποθετήσουν στην ταράτσα του κτιρίου. Το βραβείο ήρθε όταν στο σχολείο μπήκε λουκέτο.
Πριν από την έναρξη της σχολικής χρονιάς, το υπουργείο Παιδείας έβαλε λουκέτο στο διθέσιο Δημοτικό Σχολείο Αμυγδαλέων Γρεβενών, στο πλαίσιο των συνενώσεων σχολικών μονάδων που έγιναν με πρόσχημα την οικονομική κρίση.
Αλλά λίγους μήνες αργότερα, οι μαθητές του κλειστού σχολείου βραβεύτηκαν από την Επιστημονική Ένωση Εκπαιδευτικών Πρωοβάθμιας Εκπαίδευσης για τη συμμετοχή τους στο διαγωνισμό που τελεί υπό την αιγίδα του υπουργείου.
Οι 14 μαθητές, ηλικίας 6-12 ετών, ήθελαν να εγκαταστήσουν ένα φωτοβολταϊκό στη στέγη του σχολείου τους, για να εξοικονομήσουν ενέργεια και να στείλουν σε μικρούς και μεγάλους ένα μήνυμα σεβασμού προς το περιβάλλον.
Το σχέδιο τους δεν υλοποιήθηκε, εξαιτίας των συγχωνεύσεων, αλλά η εργασία τους με τίτλο "Αειφόρο Σχολείο" κέρδισε το πρώτο βραβείο στην κατηγορία "Περιβάλλον".
Όπως εξηγεί ο δάσκαλός τους Αργύρης Καραλιόλιος, τα παιδιά έφτιαξαν μία ιστοσελίδα αφιερωμένη στο περιβάλλον, στις κλιματικές αλλαγές και τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
"Όλες αυτές οι δραστηριότητες καταγράφονται στον ιστοχώρο που δημιουργήθηκε", αναφέρει ο κ. Καραλιόλιος και μεταφέρει τον ενθουσιασμό των μικρών μαθητών για το θέμα αλλά και το ενδιαφέρον τους για τις νέες τεχνολογίες.
"Η τεχνολογία, οι νέοι τρόποι εξοικονόμησης ενέργειας και τα θέματα που αφορούν το περιβάλλον μαγνητίζουν τα παιδιά και εκείνα με μεγάλη χαρά συμμετέχουν σε δράσεις τέτοιου χαρακτήρα", σημειώνει χαρακτηριστικά και αναφέρει ότι τα παιδιά του δημοτικού σχολείου Αμυγδαλεών βραβεύτηκαν και στο παρελθόν για αντίστοιχες δραστηριότητες.
"Πιθανότατα βραβευτήκαμε, επειδή κάναμε τη μεγαλύτερη εξοικονόμηση ενέργειας, κλείνοντας το σχολείο", καταλήγει ο δάσκαλος.
Δείτε περισσότερα θέματα
Πριν από την έναρξη της σχολικής χρονιάς, το υπουργείο Παιδείας έβαλε λουκέτο στο διθέσιο Δημοτικό Σχολείο Αμυγδαλέων Γρεβενών, στο πλαίσιο των συνενώσεων σχολικών μονάδων που έγιναν με πρόσχημα την οικονομική κρίση.
Αλλά λίγους μήνες αργότερα, οι μαθητές του κλειστού σχολείου βραβεύτηκαν από την Επιστημονική Ένωση Εκπαιδευτικών Πρωοβάθμιας Εκπαίδευσης για τη συμμετοχή τους στο διαγωνισμό που τελεί υπό την αιγίδα του υπουργείου.
Οι 14 μαθητές, ηλικίας 6-12 ετών, ήθελαν να εγκαταστήσουν ένα φωτοβολταϊκό στη στέγη του σχολείου τους, για να εξοικονομήσουν ενέργεια και να στείλουν σε μικρούς και μεγάλους ένα μήνυμα σεβασμού προς το περιβάλλον.
Το σχέδιο τους δεν υλοποιήθηκε, εξαιτίας των συγχωνεύσεων, αλλά η εργασία τους με τίτλο "Αειφόρο Σχολείο" κέρδισε το πρώτο βραβείο στην κατηγορία "Περιβάλλον".
Όπως εξηγεί ο δάσκαλός τους Αργύρης Καραλιόλιος, τα παιδιά έφτιαξαν μία ιστοσελίδα αφιερωμένη στο περιβάλλον, στις κλιματικές αλλαγές και τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
"Όλες αυτές οι δραστηριότητες καταγράφονται στον ιστοχώρο που δημιουργήθηκε", αναφέρει ο κ. Καραλιόλιος και μεταφέρει τον ενθουσιασμό των μικρών μαθητών για το θέμα αλλά και το ενδιαφέρον τους για τις νέες τεχνολογίες.
"Η τεχνολογία, οι νέοι τρόποι εξοικονόμησης ενέργειας και τα θέματα που αφορούν το περιβάλλον μαγνητίζουν τα παιδιά και εκείνα με μεγάλη χαρά συμμετέχουν σε δράσεις τέτοιου χαρακτήρα", σημειώνει χαρακτηριστικά και αναφέρει ότι τα παιδιά του δημοτικού σχολείου Αμυγδαλεών βραβεύτηκαν και στο παρελθόν για αντίστοιχες δραστηριότητες.
"Πιθανότατα βραβευτήκαμε, επειδή κάναμε τη μεγαλύτερη εξοικονόμηση ενέργειας, κλείνοντας το σχολείο", καταλήγει ο δάσκαλος.
Δείτε περισσότερα θέματα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου