ΣΙΝΕ

Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012

FACEBOOK: Πόσα γνωρίζει για εμάς;

Νέες κατηγορίες ότι το Facebook διαβάζει τα γραπτά μηνύματα στα κινητά των χρηστών του.
Όλοι γνωρίζουμε ότι το Facebook μας κατασκοπεύει, ότι χρησιμοποιεί τα προσωπικά μας δεδομένα για τις διαφημιστικές του υπηρεσίες και ίσως να πουλάει πληροφορίες σε άλλες εταιρείες. Σύμφωνα με τις τελευταίες κατηγορίες που του αποδίδουν, το Facebook διαβάζει κρυφά τα γραπτά μηνύματα των κινητών των χρηστών του, κάτι που έχει προκαλέσει αναστάτωση στο κολοσσιαίο κοινωνικό δίκτυο.

Σύμφωνα με την εφημερίδα Sunday Times, το Facebook παραδέχτηκε ότι διάβαζε τα γραπτά μηνύματα των κινητών των χρηστών του, κατά τη διάρκεια δοκιμών για τη δημιουργία υπηρεσίας μηνυμάτων.
Υπάρχουν πολλές ιστορίες στα τεχνολογικά media σχετικές με την ασφάλεια των εφαρμογών που κατεβάζουν οι χρήστες και τα προβλήματα με τη λίστα των επαφών τους. Η τοποθεσία ενός χρήστη έξυπνης συσκευής τηλεφώνου, οι επαφές του, ακόμα και το ιστορικό του στο διαδίκτυο είναι εκτεθειμένα σε κάποιες εταιρείες. Επίσης, είναι δυνατόν να ελέγχουν την κάμερα ενός χρήστη και να την χρησιμοποιούν για να τραβούν φωτογραφίες και βίντεο ανά πάσα στιγμή. Οι περισσότεροι χρήστες, εξάλλου, κατεβάζοντας βασικές εφαρμογές για το κινητό τους, εκτίθενται σε χείμαρρους από ανεπιθύμητα μηνύματα και διαφημίσεις.
Η απάντηση των εταιρειών είναι ότι οι ίδιοι οι χρήστες τους δίνουν το δικαίωμα να παρεμβαίνουν στα προσωπικά τους δεδομένα, συναινώντας με τους όρους και τις προϋποθέσεις όταν κατεβάζουν κάποια εφαρμογή. Και η αλήθεια είναι ότι οι περισσότεροι από εμάς δεν διαβάζουμε τους όρους και τις προϋποθέσεις. Σύμφωνα με έρευνα, το 70% των χρηστών διαβάζουν σπάνια ή καθόλου τους όρους όταν κατεβάζουν κάποια εφαρμογή.
Δεν έχει επιβεβαιωθεί τίποτα ακόμα αλλά αν οι τελευταίες κατηγορίες για το Facebook είναι αλήθεια, δεν θα εκπλαγεί κανείς ιδιαίτερα. Βέβαια, αν όντως ισχύει κάτι τέτοιο, το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο θα αντιμετωπίσει μεγάλα προβλήματα και αρκετές μηνύσεις.
Πλέον, η ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων στα έξυπνα κινητά γίνεται κυρίαρχη τάση, γεγονός που τόσο το Facebook, όσο και τα άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πρέπει να λάβουν σοβαρά υπόψη.
ierosagon.org

Δεν υπάρχουν σχόλια: