ΣΙΝΕ

Κυριακή 25 Μαρτίου 2012

Η λαμπερή πρεμιέρα της Πέγκυς Ζήνα. Βίντεο

Μεγάλη επιστροφή στη νυχτερινή Αθήνα έκανε η Πέγκυ Ζήνα, μετά από μια μεγάλη περίοδο απουσίας, καθώς είχε αποσυρθεί να γεννήσει την κορούλα της Ηλέκτρα.
Πλέον όμως, ανέβηκε ξανά στη σκηνή δυναμικά, και έκανε λαμπερή πρεμιέρα στο «Θέα», παρέα με την Πάολα και τον Λούκα Γιώρκα:
Πώς νιώθει για την επιστροφή της;
«Σαν την πρώτη φορά ακριβώς. Επειδή μεσολάβησε η ωραιότερη διακοπή της ζωής μου. Νιώθω ότι έχω λείψει και έχω περισσότερο άγχος! Μέχρι να εγκλιματιστώ!»
Ανανεωμένη, με μαύρο παντελόνι, ανοιχτό σακάκι με μαύρο σουτιέν από μέσα, έλαμπε.
Στη συνέχεια, μίλησε και για την κορούλα της:
«Μου λείπει κάθε στιγμή, λεπτό και δευτερόλεπτο!»
Όσο για τα κιλά που πήρε στην εγκυμοσύνη;
«Τα πιο ευλογημένα και ωραία κιλά που πήρα. Δεν τα υπολογίζω. Άφησα τον εαυτό μου χωρίς άγχος και σιγά σιγά φεύγουν από μέσα τους».
Τέλος, αποκάλυψε πως η βάφτιση της Ηλέκτρας θα γίνει σε κλειστό κύκλο, ώστε να την προστατέψει!
Δείτε το video…


Star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις