Το αποκάλυψε ο πρώτος αξιωματικός του πλοίου, Σιρό Αμπρόζιο και η μαρτυρία του ήρθε στο φως σήμερα Σάββατο, από τον δικηγόρο του, κατά τη διάρκεια της προκαταρκτικής ακροαματικής διαδικασίας που ξεκίνησε στο θέατρο της πόλης Γκροσέτο της Τοσκάνης.
Σύμφωνα λοιπόν με τον Αμπρόζιο, ο Σκετίνο είχε ξεχάσει τα γυαλιά του στην καμπίνα του το βράδυ του δυστυχήματος και δε μπορούσε να παρακολουθεί το ραντάρ. Γι’ αυτό είχε δώσει εντολή στον πρώτο αξιωματικό του να είναι τα... μάτια του.
Όταν λοιπόν έδωσε την εντολή να περάσει το Costa Concordia κοντά από τις ακτές του Τζίλιο για την «υπόκλιση» στο νησί, δεν έβλεπε!
«Εκείνο το βράδυ ο Σκετίνο είχε αφήσει τα γυαλιά του στην καμπίνα του και ζητούσε συνεχώς από τον Αμπρόζιο να κοιτάζει το ραντάρ για να ελέγχει τη ρότα του πλοίου», δήλωσε ο Σαλβατόρε Καταλάνο, ο δικηγόρος του Αμπρόζιο, επικαλούμενος τη μαρτυρία του πελάτη του.
Ο Σκετίνο έχει ισχυριστεί ότι ο ύφαλος στον οποίο προσέκρουσε το κρουαζιερόπλοιο δεν ήταν καταγεγραμμένος στον χάρτη ναυσιπλοΐας και δε μπορούσε να γνωρίζει ότι βρισκόταν εκεί.
Από την πρόσκρουση, το πλοίο βυθίστηκε, ο Σκετίνο ήταν από τους πρώτους που το εγκατέλειψαν αφήνοντας τους επιβάτες του στην τύχη τους. 25 επιβάτες έχασαν τη ζωή τους και επτά εξακολουθούν να αγνοούνται.
Συνολικά εννιά εργαζόμενοι της εταιρίας Costa διώκονται στο πλαίσιο της έρευνας για ανθρωποκτονία από αμέλεια και πρόκληση ναυαγίου. Ο Φραντσέσκο Σκετίνο, ο οποίος δεν θα παραβρεθεί στην ακροαματική διαδικασία, αντιμετωπίζει και την κατηγορία εγκατάλειψης πλοίου, την ώρα που εξελισσόταν η επιχείρηση διάσωσης των επιβατών.
Στο Costa Concordia επέβαιναν 4.229, εκ των οποίων οι 3.200 τουρίστες από 60 χώρες. Αγωγές κατά της πλοιοκτήτριας εταιρίας έχουν κατατεθεί στην Ιταλία, την Γαλλία και τις ΗΠΑ.
Σύμφωνα λοιπόν με τον Αμπρόζιο, ο Σκετίνο είχε ξεχάσει τα γυαλιά του στην καμπίνα του το βράδυ του δυστυχήματος και δε μπορούσε να παρακολουθεί το ραντάρ. Γι’ αυτό είχε δώσει εντολή στον πρώτο αξιωματικό του να είναι τα... μάτια του.
Όταν λοιπόν έδωσε την εντολή να περάσει το Costa Concordia κοντά από τις ακτές του Τζίλιο για την «υπόκλιση» στο νησί, δεν έβλεπε!
«Εκείνο το βράδυ ο Σκετίνο είχε αφήσει τα γυαλιά του στην καμπίνα του και ζητούσε συνεχώς από τον Αμπρόζιο να κοιτάζει το ραντάρ για να ελέγχει τη ρότα του πλοίου», δήλωσε ο Σαλβατόρε Καταλάνο, ο δικηγόρος του Αμπρόζιο, επικαλούμενος τη μαρτυρία του πελάτη του.
Ο Σκετίνο έχει ισχυριστεί ότι ο ύφαλος στον οποίο προσέκρουσε το κρουαζιερόπλοιο δεν ήταν καταγεγραμμένος στον χάρτη ναυσιπλοΐας και δε μπορούσε να γνωρίζει ότι βρισκόταν εκεί.
Από την πρόσκρουση, το πλοίο βυθίστηκε, ο Σκετίνο ήταν από τους πρώτους που το εγκατέλειψαν αφήνοντας τους επιβάτες του στην τύχη τους. 25 επιβάτες έχασαν τη ζωή τους και επτά εξακολουθούν να αγνοούνται.
Συνολικά εννιά εργαζόμενοι της εταιρίας Costa διώκονται στο πλαίσιο της έρευνας για ανθρωποκτονία από αμέλεια και πρόκληση ναυαγίου. Ο Φραντσέσκο Σκετίνο, ο οποίος δεν θα παραβρεθεί στην ακροαματική διαδικασία, αντιμετωπίζει και την κατηγορία εγκατάλειψης πλοίου, την ώρα που εξελισσόταν η επιχείρηση διάσωσης των επιβατών.
Στο Costa Concordia επέβαιναν 4.229, εκ των οποίων οι 3.200 τουρίστες από 60 χώρες. Αγωγές κατά της πλοιοκτήτριας εταιρίας έχουν κατατεθεί στην Ιταλία, την Γαλλία και τις ΗΠΑ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου