Οι αλλεπάλληλες αυξήσεις στα τέλη κυκλοφορίας έφεραν μεγάλη ουσιαστική μείωση στα έσοδα καθώς για το 2011 κατατέθηκαν οι πινακίδες κυκλοφορίας περίπου 360.000 οχημάτων.
Και το 2009 όταν είχαν επιβληθεί για πρώτη φορά τα τσουχτερά τέλη κυκλοφορίας είχαν ακινητοποιηθεί περίπου 210.000 οχήματα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η Τρόικα, όσο και οι παράγοντες του υπουργείου Οικονομικών το ξανασκέφτονται.
Αλλά και από αυτά τα οχήματα που τελικώς συνεχίζουν να κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, υπάρχουν κάποιοι που αποφεύγουν με το "γνωστό ελληνικό δαιμόνιο" να πληρώσουν τα αναλογούντα στον κυβισμό του οχήματός τους τέλη κυκλοφορίας.
Για παράδειγμα όσοι έχουν ή όσοι απέκτησαν ένα "παπάκι"... πήγαν (ή πηγαίνουν ακόμη και τώρα) στην Εφορία και πλήρωσαν (ή πληρώνουν με πρόστιμο) το τέλος κυκλοφορίας των 22 ευρώ (στο διπλάσιο με το πρόστιμο) και κολλάνε το σήμα στο αυτοκίνητό τους. Nα σημειωθεί βέβαια ότι έτσι ρισκάρουν πως δεν θα τους ζητηθεί η βεβαίωση πληρωμής των τελών κυκλοφορίας.
Υπάρχει και άλλη κατηγορία που έχουν από καιρό ζητήσει έκδοση νέας αδείας κυκλοφορίας λόγω απώλειας ή κλοπής όπως και πινακίδων. Αυτοί αν και λιγότεροι με ανάληψη υψηλότατου ρίσκου, έχουν καταθέσει τις καινούργιες πινακίδες και τη καινούρια άδεια και έχουν αφήσει στο όχημά τους τις παλιές πινακίδες και την παλιά άδεια.
Έχουν κολλήσει και ένα σήμα που προμηθεύτηκαν για ένα παπάκι και "δείχνουν... παντελώς νόμιμοι", αρκεί να μην πέσουν σε εξονυχιστικό έλεγχο ή σε "διασταύρωση στοιχείων" απο περιπολικά της αστυνομίας που κινούνται στους δρόμους και "σκανάρουν" πινακίδες για τις οποίες έχει δηλωθεί απώλεια.
Με αυτά και με εκείνα πάντως, τρόικα και υπουργείο Οικονομικών το "ξανασκέφτονται" βλέποντας για το 2011 οτι αύξησαν μεσοσταθμικά κατά 15% τα τέλη κυκλοφορίας και τα έσοδα που μπήκαν στα δημόσια ταμεία ήταν μόλις της τάξης του 4%.
Έτσι δεν θα αποτελέσει έκπληξη αντί νέας μικρής ή μεσαίας μεσοσταθμικής αύξησης, αντίθετα να επέλθει πάγωμα ή και εκλογικευμένη μείωση των τελών κυκλοφορίας από τη νέα Κυβέρνηση για το 2013.
Ούτως ή αλλως η τακτική των τριών τελευταίων ετών αποδείχτηκε "δώρον άδωρον" για το Δημόσιο, και όχι μόνον.
Διαβάστε: Ιδού τα αυξημένα τέλη κυκλοφορίας για όλα τα Ι.Χ
Star.gr
Και το 2009 όταν είχαν επιβληθεί για πρώτη φορά τα τσουχτερά τέλη κυκλοφορίας είχαν ακινητοποιηθεί περίπου 210.000 οχήματα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η Τρόικα, όσο και οι παράγοντες του υπουργείου Οικονομικών το ξανασκέφτονται.
Αλλά και από αυτά τα οχήματα που τελικώς συνεχίζουν να κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, υπάρχουν κάποιοι που αποφεύγουν με το "γνωστό ελληνικό δαιμόνιο" να πληρώσουν τα αναλογούντα στον κυβισμό του οχήματός τους τέλη κυκλοφορίας.
Για παράδειγμα όσοι έχουν ή όσοι απέκτησαν ένα "παπάκι"... πήγαν (ή πηγαίνουν ακόμη και τώρα) στην Εφορία και πλήρωσαν (ή πληρώνουν με πρόστιμο) το τέλος κυκλοφορίας των 22 ευρώ (στο διπλάσιο με το πρόστιμο) και κολλάνε το σήμα στο αυτοκίνητό τους. Nα σημειωθεί βέβαια ότι έτσι ρισκάρουν πως δεν θα τους ζητηθεί η βεβαίωση πληρωμής των τελών κυκλοφορίας.
Υπάρχει και άλλη κατηγορία που έχουν από καιρό ζητήσει έκδοση νέας αδείας κυκλοφορίας λόγω απώλειας ή κλοπής όπως και πινακίδων. Αυτοί αν και λιγότεροι με ανάληψη υψηλότατου ρίσκου, έχουν καταθέσει τις καινούργιες πινακίδες και τη καινούρια άδεια και έχουν αφήσει στο όχημά τους τις παλιές πινακίδες και την παλιά άδεια.
Έχουν κολλήσει και ένα σήμα που προμηθεύτηκαν για ένα παπάκι και "δείχνουν... παντελώς νόμιμοι", αρκεί να μην πέσουν σε εξονυχιστικό έλεγχο ή σε "διασταύρωση στοιχείων" απο περιπολικά της αστυνομίας που κινούνται στους δρόμους και "σκανάρουν" πινακίδες για τις οποίες έχει δηλωθεί απώλεια.
Με αυτά και με εκείνα πάντως, τρόικα και υπουργείο Οικονομικών το "ξανασκέφτονται" βλέποντας για το 2011 οτι αύξησαν μεσοσταθμικά κατά 15% τα τέλη κυκλοφορίας και τα έσοδα που μπήκαν στα δημόσια ταμεία ήταν μόλις της τάξης του 4%.
Έτσι δεν θα αποτελέσει έκπληξη αντί νέας μικρής ή μεσαίας μεσοσταθμικής αύξησης, αντίθετα να επέλθει πάγωμα ή και εκλογικευμένη μείωση των τελών κυκλοφορίας από τη νέα Κυβέρνηση για το 2013.
Ούτως ή αλλως η τακτική των τριών τελευταίων ετών αποδείχτηκε "δώρον άδωρον" για το Δημόσιο, και όχι μόνον.
Διαβάστε: Ιδού τα αυξημένα τέλη κυκλοφορίας για όλα τα Ι.Χ
Tέλη κυκλοφορίας 2013. Οδηγίες και εκτύπωση
Star.gr
ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΤΕ LIKE... ΚΛΙΚ ΣΤΟ (Mου αρέσει!) Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Για ότι παράπονα κλπ, μπορείτε να στείλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr
Για ότι παράπονα κλπ, μπορείτε να στείλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr
4 σχόλια:
ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΤΕΣ. ΜΑΣ ΑΝΑΓΚΑΖΟΥΝ ΝΑ ΠΩΛΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΛΑΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΑΣ ΜΕΓΑΛΟΥ ΚΥΒΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ. ΜΑΣ ΡΩΤΗΣΑΝ ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ Η ΝΑ ΤΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΝΟΕΟΤΕΡΑ. ΕΧΩ ΟΧΗΜΑ 2000 ΚΥΒΙΚΩΝ. Η ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΤΟΥ ΑΞΙΑ ΕΙΝΑΙ 1500 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΩΛΗΘΕΙ ΟΥΤΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΩ. ΠΛΗΡΩΝΩ 660 ΕΥΡΩ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ
απατεωνες του κερατα.βενζινη στα 2ευρω,τελη κυκλοφοριας, ασφαληστικες που δεν αποζημειωνουν, διοδια για δρομους που ΘΑ γινουν αλλα πληρωνεις για να σκοτωνεσαι...
μπανανοπουστοι πολιτικοι . ψηφιζω οποιον χρειαστει για να φυγετε . γουδη παλιοπουστοι
ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΡΚΙΝΟ ΜΕ ΦΡΙΚΤΟΥΣ ΠΟΝΟΥΣ ΑΛΗΤΕΣ ΜΑΣ ΠΕΘΑΝΑΤΕ
me katastrepsate alites kathikia.
Δημοσίευση σχολίου