ΣΙΝΕ

Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2012

Έξυπνα ανεκδοτάκια


Γιατρέ το δόντι που μου βγάλατε δεν ήταν το χαλασμένο.
- Ησυχάστε. Θα έρθω και στο χαλασμένο.

- Μα μη φωνάζετε! Δεν άγγιξα ακόμη το δόντι σας!
- Το ξέρω γιατρέ αλλά πατάτε πάνω στο πόδι μου.

- Γιατρέ έχω έντονη επιθυμία να πεθάνω. Τι να κάνω γι αυτό?...

- Αφηστε το σε μενα.

Θα σας εξετασω για 2.000 δρχ.
- Συμφωνοι. Αν τις βρειτε παρτε τις

Γιατρε πιστευω οτι μου μενουν μονο 59 δευτερολεπτα ζωης.
- Καθηστε. Σε ενα λεπτο θα ειμαι μαζι σας.

- Γιατρε πιστευω οτι ειμαι ασανσερ.
- Παρτε αυτα τα χαπια. Θα σας ανεβασουν.

- Γιατρε πιστευω οτι ειμαι μυγα.
- Κατεβειτε απο το ταβανι να το συζητησουμε.

Γιατρέ βλέπω συνέχεια μπλε και άσπρες κηλίδες
-Έχετε δει οφθαλμίατρο
-Όχι , μόνο άσπρες και μπλε κηλίδες...

i-diadromi
ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΤΕ LIKE... ΚΛΙΚ ΣΤΟ (Mου αρέσει!)
Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr Τελευταίες ειδήσεις

Δεν υπάρχουν σχόλια: