ΣΙΝΕ

Παρασκευή 29 Μαρτίου 2013

Έλληνας τραγουδιστής αποκαλύπτει: «Ο πατέρας μου έκανε 5 χρόνια φυλακή ψάχνοντας για διαμάντια» (video)

Για τις πολύ δύσκολες στιγμές που πέρασε μετά την φυλάκιση του πατέρα του και το πόσο...
Αφρικανός νοιώθει μίλησε ο Ησαΐας Ματιάμπα σε τηλεοπτική εκπομπή.
«Αισθάνομαι Αφρικανός όταν ακούω αφρικάνικη μουσική, όταν βλέπω κάποια θέματα που έχουν σχέση με την Αφρική ή όταν μου μιλάει ο πατέρας μου για την οικογένεια μας που είναι κάτω στο Ζαίρ. Στην ουσία είμαι ένας μαύρος που έχω μεγαλώσει σαν Έλληνας. Μεγάλωσα στα Γιάννενα ακούγοντας δημοτικά τραγούδια». Αυτό δήλωσε στο Βράδυ ο ταλαντούχος τραγουδιστής.

Προσθέτοντας, σχετικά με τα χρόνια που πέρασε στην φυλακή ο πατέρας του «Ο πατέρας μου ήρθε στην Ελλάδα, γνώρισε την μητέρα μου και έκαναν εμένα και τα δυο αδέλφια μου. Κάποια στιγμή αποφάσισε να γυρίσει πίσω στην Αφρική για να βρει διαμάντια, προκειμένου να εξασφαλίσει ένα καλύτερο μέλλον για εμάς. Δεν ήταν τυχοδιώκτης. Απλά ήταν δύσκολο για έναν άνθρωπο που, μέχρι τα 17 του, μεγάλωσε σε μια βίλα με υπηρέτες, να ανεχτεί να ζει όπως εμείς στην Ελλάδα. Οπότε γύρισε πίσω, παρότι εκείνη την εποχή είχε έρθει η δικτατορία και ήταν -όπως κάθε πρωτότοκος γιος δημοκρατικής οικογένειας- καταζητούμενος. Έψαχναν να τον σκοτώσουν. Τελικά δεν βρήκε διαμάντια, αλλά πήγε φυλακή για 5-6 χρόνια. Ήταν μια δύσκολη περίοδος κατά την οποία μας βοήθησαν πολύ ο παππούς μου και οι υπόλοιποι συγγενείς».


blog.gr ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: