ΣΙΝΕ

Σάββατο 18 Μαΐου 2013

Πασχάλης Τερζής: Δηλώνει έτοιμος να επιστρέψει!

Σας είχαμε ενημερώσει πρόσφατα ότι ο Πασχάλης Τερζής σχεδιάζει την επιστροφή του και πλέον το επιβεβαιώνει και ο ίδιος!
Δηλώνει πλέον πως είναι πολύ καλύτερα στην υγεία του:...

«Κατάφερα να βάλω κάποια πράγματα στην άκρη και να κοιτάξω λίγο τον Πασχάλη»

Συνεχίζει: 
« Εγώ ποτέ δεν ήθελα να φτάσω στην κορυφή, όχι γιατί δεν είμαι φιλόδοξος, αλλά γιατί φοβόμουν τον γκρεμό. Έτσι, πήραν την απόφαση να σταματήσω να δουλεύω, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι σνομπάρω τους χώρους στους οποίους εμφανίστηκα και τώρα είμαι κάποιος».
Ποια είναι τα επόμενα σχέδιά του: 
«Δεν έχω μεγαλεπήβολα σχέδια! Θέλω να κάνω κάτι σεμνό, με πολύ φθηνό εισιτήριο, ίσως το χαμηλότερο που έχει γίνει μέχρι σήμερα, γιατί ο κόσμος έχει πολλά προβλήματα. Πολλοί συνάνθρωπό μας πεινάνε. Θα δώσω κάποιες συναυλίες, ξεκινώντας στα μέσα Ιουνίου από την Πάτρα. 

Θα ακολουθήσουν η Καβάλα, τα Γιάννενα, η Καλαμάτα, η Κρήτη… Έχω κάποια ανησυχία και είναι φυσιολογικό. Είναι εύλογη ανησυχία. Ο κόσμος θέλει να βγω κι αυτό είναι το έναυσμα. Κι εμένα μου λείπει η αγάπη του. Έτσι, νιώθω πολύ όμορφα που θα βγω σε ανοιχτούς χώρους», συνεχίζει ο Πασχάλης Τερζής, που ήδη κάνει εντατικές πρόβες μαζί με την 10μελή ορχήστρα του και υπόσχεται συναυλίες που θα εξελιχθούν σε καλά λαϊκά γλέντια.
Σύμφωνα μάλιστα με την εφημερίδα Real News, ετοιμάζει και νέο άλμπουμ!

radiomelodia.gr

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: