Κάνατε κάποια αίτηση σχετική με το ηλεκτρικό ρεύμα και καθυστερούν να σας εξυπηρετήσουν; Δικαιούστε αποζημίωση.
Ειδικότερα, ο «Χάρτης Υποχρεώσεων προς τους Καταναλωτές» περιλαμβάνει 10 βασικές υπηρεσίες με... συγκεκριμένες χρονικές δεσμεύσεις... Μεταξύ αυτών περιλαμβάνεται η καταβολή αποζημίωσης για καθυστερήσεις στην εξυπηρέτηση των καταναλωτών ρεύματος από το Διαχειριστή του Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε.) - θυγατρική της ΔΕΗ.
Σύμφωνα με την εισήγηση της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας ο «χάρτης» σε περίπτωση που δεν τηρηθεί κάποια από τις προθεσμίες αυτές, ο ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. καταβάλλει στον καταναλωτή συγκεκριμένο ποσό, ως αποζημίωση, μετά από αίτηση του καταναλωτή προς την εταιρεία.
Οι 10 καθυστερήσεις στην εξυπηρέτηση των καταναλωτών αφορούν διακοπή και επανασύνδεση μετά από αίτημα, επανασύνδεση μετά από εξόφληση χρέους, τοποθέτηση - σύνδεση μετρητή, μελέτη απλής ηλεκτροδότησης, επέμβαση για τήξη ασφάλειας μετρητή, κατασκευή απλής παροχής ρεύματος, τήρηση συμφωνημένης συνάντησης, απάντηση σε γραπτά αιτήματα-παράπονα χωρίς επίσκεψη, μελέτη ηλεκτροδότησης με δίκτυο και απάντηση σε γραπτά αιτήματα-παράπονα με επίσκεψη.
Η ΡΑΕ θεωρεί ότι η αποζημίωση αυτή πρέπει να καταβάλλεται αυτόματα στον πελάτη μέσα σε συγκεκριμένη προθεσμία (π.χ. με πίστωση σε επόμενο λογαριασμό του), χωρίς την απαιτούμενη μέχρι σήμερα υποβολή σχετικής αίτησης από τον καταναλωτή. Τα ποσά της αποζημίωσης, σύμφωνα με τη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας μπορούν να διαφοροποιούνται ανά κατηγορία πελατών (π.χ. οικιακών/επαγγελματικών), αλλά και με βάση την αναμενόμενη επίπτωση της αστοχίας της συγκεκριμένης υπηρεσίας.
Στο μεταξύ, δόθηκε παράταση της δημόσιας διαβούλευσης της ΡΑΕ επί του Σχεδίου Κανονισμού Τήρησης Αποθεμάτων Έκτακτης Ανάγκης σε Αργό Πετρέλαιο και Πετρελαιοειδή, μετά από αιτήματα φορέων. Η Αρχή ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους ότι η εν λόγω προθεσμία παρατείνεται έως τις 20 Σεπτεμβρίου 2013, ημέρα Παρασκευή.
Υπενθυμίζεται ότι οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν τις απόψεις τους στη ΡΑΕ με ηλεκτρονική επιστολή στη διεύθυνση gasconsultation@rae.gr ή εγγράφως, με κοινοποίηση στο ΥΠΕΚΑ/Γενική Γραμματεία ΕΚΑ/Διεύθυνση Πετρελαϊκής Πολιτικής, εφ' όσον το επιθυμούν.
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ
Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr
Ειδικότερα, ο «Χάρτης Υποχρεώσεων προς τους Καταναλωτές» περιλαμβάνει 10 βασικές υπηρεσίες με... συγκεκριμένες χρονικές δεσμεύσεις... Μεταξύ αυτών περιλαμβάνεται η καταβολή αποζημίωσης για καθυστερήσεις στην εξυπηρέτηση των καταναλωτών ρεύματος από το Διαχειριστή του Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε.) - θυγατρική της ΔΕΗ.
Σύμφωνα με την εισήγηση της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας ο «χάρτης» σε περίπτωση που δεν τηρηθεί κάποια από τις προθεσμίες αυτές, ο ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. καταβάλλει στον καταναλωτή συγκεκριμένο ποσό, ως αποζημίωση, μετά από αίτηση του καταναλωτή προς την εταιρεία.
Οι 10 καθυστερήσεις στην εξυπηρέτηση των καταναλωτών αφορούν διακοπή και επανασύνδεση μετά από αίτημα, επανασύνδεση μετά από εξόφληση χρέους, τοποθέτηση - σύνδεση μετρητή, μελέτη απλής ηλεκτροδότησης, επέμβαση για τήξη ασφάλειας μετρητή, κατασκευή απλής παροχής ρεύματος, τήρηση συμφωνημένης συνάντησης, απάντηση σε γραπτά αιτήματα-παράπονα χωρίς επίσκεψη, μελέτη ηλεκτροδότησης με δίκτυο και απάντηση σε γραπτά αιτήματα-παράπονα με επίσκεψη.
Η ΡΑΕ θεωρεί ότι η αποζημίωση αυτή πρέπει να καταβάλλεται αυτόματα στον πελάτη μέσα σε συγκεκριμένη προθεσμία (π.χ. με πίστωση σε επόμενο λογαριασμό του), χωρίς την απαιτούμενη μέχρι σήμερα υποβολή σχετικής αίτησης από τον καταναλωτή. Τα ποσά της αποζημίωσης, σύμφωνα με τη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας μπορούν να διαφοροποιούνται ανά κατηγορία πελατών (π.χ. οικιακών/επαγγελματικών), αλλά και με βάση την αναμενόμενη επίπτωση της αστοχίας της συγκεκριμένης υπηρεσίας.
Στο μεταξύ, δόθηκε παράταση της δημόσιας διαβούλευσης της ΡΑΕ επί του Σχεδίου Κανονισμού Τήρησης Αποθεμάτων Έκτακτης Ανάγκης σε Αργό Πετρέλαιο και Πετρελαιοειδή, μετά από αιτήματα φορέων. Η Αρχή ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους ότι η εν λόγω προθεσμία παρατείνεται έως τις 20 Σεπτεμβρίου 2013, ημέρα Παρασκευή.
Υπενθυμίζεται ότι οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν τις απόψεις τους στη ΡΑΕ με ηλεκτρονική επιστολή στη διεύθυνση gasconsultation@rae.gr ή εγγράφως, με κοινοποίηση στο ΥΠΕΚΑ/Γενική Γραμματεία ΕΚΑ/Διεύθυνση Πετρελαϊκής Πολιτικής, εφ' όσον το επιθυμούν.
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ
Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου