στον καθρέφτη τον εαυτό τους, όπως ήταν νέοι.
Σύμφωνα με τον καλλιτέχνη, πηγή έμπνευσης της σειράς αποτέλεσε η συζήτηση που είχε με τον κ. Gardner, βετεράνο του Β 'Παγκοσμίου Πολέμου. Ο Tom Hussey δήλωσε χαρακτηριστικά: «Ενώ, ο Gardner έχει γιορτάσει τα 80στά γενέθλια του, αισθάνεται ακόμα νεαρός άντρας έτοιμος να κατακτήσει τον κόσμο. Η ιδέα μου ήρθε αμέσως στο μυαλό. Θέλησα να φωτογραφήσω τη διάθεση και το αίσθημα του Gardner.»
Έτσι, ο Tom Hussey ζήτησε από μια σειρά ηλικιωμένων ανθρώπων να σταθούν μπροστά από ένα καθρέφτη και να κοιτάξουν τον εαυτό τους. Παράλληλα συγκέντρωσε παλιές φωτογραφίες από τα νεανικά χρόνια των μοντέλων του, και με τη βοήθεια του Photoshop κατάφερε να δημιουργήσει τις συγκεκριμένες φωτογραφίες.
Οι φωτογραφίες αυτές τοποθετήθηκαν στο προτοφόλιο του καλλιτέχνη, αλλά γρήγορα χρησιμοποιήθηκαν από τη Novartis –εταιρεία που ανακαλύπτει, αναπτύσσει και διαθέτει στην αγορά καινοτόμα προϊόντα για την πρόληψη και τη θεραπεία ασθενειών- ως ιδέα για μια διαφημιστική εκστρατεία για τη νόσο του Alzheimer.
Η προκύπτουσα σειρά φωτογραφιών δημοσιεύτηκε από τον Hussey στην ιστοσελίδα Behance το 2009. Από τότε έχει εντυπωσιάσει -δικαίως- τους χρήστες του διαδικτύου, απολαμβάνοντας πάνω από 71.000 like και 1.535.000 προβολές.
monopoli.gr
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ
Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου