ΣΙΝΕ

Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2013

Νομίζετε πως είναι μια πρακτική τσάντα; Ρίξτε μια δεύτερη ματιά και θα πάθετε σοκ [εικόνα]

Τι σας ωθεί στο να δώσετε προσοχή σε μια διαφήμιση; 
Είναι το προϊόν; 
Τα χρώματα; 
Το μήνυμα; 
Λοιπόν η μέθοδος που οι...
διαφημιστές λατρεύουν να επιλέγουν το τελευταίο διάστημα είναι αυτή του σοκ. Από τις ακαθόριστες, συγκλονιστικές εικόνες, μέχρι τα τρισδιάστατα εφέ αυτή η διαφήμιση ανήκει στην κατηγορία που απαιτεί και μια δεύτερη, σχολαστικότερη ματιά προκειμένου να εκτιμηθεί.

Η συγκεκριμένη ξεγελά καθώς αφορά στούντιο πιλάτες στις ΗΠΑ και όχι κάποιο γυναικείο αξεσουάρ. Ποιος θέλει να κουβαλάει, σαν τσάντα, έναν όγκο από λίπος; Συνδυάστε το μήνυμα με την εικόνα ενός κακογυμνασμένου σώματος και έχετε την τέλεια συνταγή για μια καμπάνια που στο φινάλε ο καθένας θα θέλει να ασκηθεί το συντομότερο δυνατό.

iefimerida.gr


ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: