ΣΙΝΕ

Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2013

Επί δέκα λεπτά προσευχόταν μόνος ο Σαμαράς μέσα στον Πανάγιο Τάφο . Αποκλειστικά ΟΛΗ η προσευχή το

Γράφει χαρακτηριστικά στην ηλεκτρονική έκδοση του Βήματος: «Δέκα λεπτά έμεινε στον Πανάγιο Τάφο ο πρωθυπουργός κ. Αντ. Σαμαράς προσευχόμενος. Γιατί και για ποιους προσευχήθηκε...
ουδείς το γνωρίζει. Εκείνο που έμαθα είναι ότι μαζί του ήταν και ο Πατριάρχης Ιεροσολύμων κ. Θεόφιλος. Οπως με πληροφόρησαν, οι υπουργοί που συνόδευαν τον κ. Σαμαρά στην επίσκεψή του στο Ισραήλ δεν πήγαν μαζί του στον Πανάγιο Τάφο, έμειναν έξω στον χώρο του Ναού της Αναστάσεως, αφού ο Πατριάρχης ήθελε να είναι μόνος του ο κ. Σαμαράς. Πήγαν εκεί αργότερα για να προσκυνήσουν αφού αποχώρησε ο κ. Σαμαράς. Το δεκάλεπτο αυτό έβγαλε όμως τον Πρωθυπουργό έξω από το πρόγραμμά του και καθυστέρησε στο ραντεβού του με τον πρόεδρο του Ισραήλ κ. Σιμόν Πέρες.»

Γατάκια στο Βήμα… μόνο αυτά μάθατε; Ότι ήταν ΜΟΝΟΣ μέσα στον Πανάγιο Τάφο ΠΑΡΕΑ με τον Πατριάρχη;

Αναγνώστης του arouraios.gr αποκαλύπτει την προσευχή του Αντώνη Σαμαρά όπως του την μετέφερε ο ίδιος ο Θεός (δεν μιλάει μαζί του μόνο ο Πρωθυπουργός, μιλάνε και αναγνώστες μας):

Αντώνης Σαμαράς:
«Χριστέ μου, δώσε μου δύναμη να μπορέσω να συνεχίσω το έργο μου.
Να μπορέσω για χάρη των φίλων μου στην διεθνή πολιτική και επιχειρηματική σκηνή να επιτύχω σε κάθε αποστολή που θα μου ανατεθεί.
Να μπορέσω να μετατρέψω την Ελλάδα, σε μια ανταγωνιστική, φθηνή χώρα, με εργατικούς & ολιγαρκείς πολίτες.
Βοήθα με ταυτόχρονα, να πείσω τα εκατομμύρια των Ελλήνων πως η ανάπτυξη είναι προ των πυλών & πως το success story είναι πραγματικότητα για όλους.
Χριστέ μου, εκτός από τα παραπάνω, κράτησα το σημαντικότερο για το τέλος.
Σε παρακαλώ την ύστατη στιγμή που η πολιτική μου θα αποκαλυφθεί χωρίς να χωράει πλέον καμία δικαιολογία για τις πράξεις μου, να κάνεις τον Αλέξη Τσίπρα και όλο το ΣΥΡΙΖΑ να με ρίξει (είναι πολύ απλό, μια μια παραίτηση των βουλευτών του), ώστε να μπορέσω να επιχειρηματολογήσω πως για την αποτυχία μου φταίνε εκείνοι που ανέκοψαν την πορεία μου.

Χριστέ μου σε ευχαριστώ.»

arouraios.gr
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: