ΣΙΝΕ

Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014

Ιωαννίδης και Κικίλιας είναι οι βουλευτές της ΝΔ που έβγαλαν λεφτά στο εξωτερικό

Ο πρώην υφυπουργός αθλητισμού στην κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας και βουλευτής Α' Θεσσαλονίκης, Γιάννης Ιωαννίδης και ο γαλάζιος βουλευτής της Α' Αθηνών Βασίλης Κικίλιας είναι σύμφωνα με το... iefimerida.gr, οι δύο από τους τρεις βουλευτές της ΝΔ που εντοπίστηκαν να έχουν βγάλει εκατομμύρια ευρώ στο εξωτερικό και ελέγχονται για φοροδιαφυγή.

Στη λίστα του Κέντρου Ελέγχου Φορολογουμένων Μεγάλου Πλούτου, υπάρχει και τρίτος νεοδημοκράτης βουλευτής το όνομα του οποίου δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό.

Σύμφωνα με τον κατάλογο που προέκυψε από τον έλεγχο των αρμόδιων υπηρεσιών, οι τρεις βουλευτές έβγαλαν συνολικά 3,5 εκατ. ευρώ, σε τράπεζες του εξωτερικού.

Τα επίμαχα εμβάσματα των τριών βουλευτών εστάλησαν σε τράπεζες του εξωτερικού την περίοδο του 2009-2012 και το ποσό δεν δικαιολογείται από το πόθεν έσχες των τριών πολιτικών. Σύμφωνα με τα στοιχεία, όπως αναφέρει το ίδιο δημοσίευμα ο καθένας τους έβγαλε στο εξωτερικό ποσό που είναι λίγο πάνω από το ένα εκατομμύριο ευρώ.

Τι υποστηρίζει ο Κικίλιας
Ο Βασίλης Κικίλιας εξέδωσε για το θέμα δελτίο Τύπου, στο οποίο αναφέρονται τα εξής:

«Με έκπληξη διαβάζω δημοσιεύματα για έμβασμα μου στο εξωτερικό που δήθεν δεν δικαιολογείται από το πόθεν έσχες μου. Τα χρήματα μου προέρχονται από τις επαγγελματικές μου δραστηριότητες πολύ πριν την ενασχόληση μου με την πολιτική (επαγγελματικό μπάσκετ, ιατρική) είναι φορολογημένα στο σύνολο τους, βρίσκονται σε ελληνικές τράπεζες και είναι δηλωμένα στο πόθεν έσχες μου.

Πορεύομαι με την τιμή και την υπόληψη μου, που κανένας δεν μπορεί και δεν δέχομαι να αμφισβητήσει. Δεν συνηθίζω να χρησιμοποιώ ένδικα μέσα αλλά το θέμα είναι βαθύτατα πολιτικό και στις συκοφαντίες προς το πρόσωπο μου επιφυλάσσομαι κάθε νόμιμου δικαιώματος μου».

directNEWS.gr

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: