Το υπουργείο Οικονομικών προσανατολίζεται στο ολλανδικό μοντέλο για τα τέλη κυκλοφορίας
Το «υψηλής τεχνολογίας» ολλανδικό μοντέλο στα τέλη κυκλοφορίας...
φέρεται να εξετάζουν στο υπουργείο Οικονομικών.
Σύμφωνα με τα Νέα, το μοντέλο προβλέπει τον προσδιορισμό των τελών κυκλοφορίας κάθε μήνα, ανάλογα με τα χιλιόμετρα που διανύει το κάθε αυτοκίνητο. Με τα ολλανδικά δεδομένα το 59% των κατόχων ΙΧ θα πλήρωνε λιγότερα τέλη, για το 25% οι επιβαρύνσεις δεν θα μεταβάλλονταν ενώ ένα ποσοστό της τάξης του 16% θα έχει επιβαρύνσεις.
Με το μοντέλο αυτό, κάθε αυτοκίνητο εφοδιάζεται με σύστημα GPS (Global Positioning System), το οποίο καταγράφει και μεταφέρει ηλεκτρονικά σε έναν κεντρικό κόμβο τα δεδομένα. Η χρέωση ανά χιλιόμετρο, στο ολλανδικό μοντέλο, είναι 0,03 ευρώ. Αυτό σημαίνει πως στα 10.000 χιλιόμετρα ανά χρόνο τα τέλη κυκλοφορίας, διαμορφώνονται στα 300 ευρώ.
Πάντως, το μέτρο αυτό δεν έχει ενεργοποιηθεί μέχρι στιγμής στην Ολλανδία, παρότι έχει ψηφιστεί. Με το σύστημα δεν υπάρχει λόγος κατάθεσης πινακίδων, ενώ δίνεται και κίνητρο χρησιμοποίησης των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς στους πολίτες.
ΤΑ ΝΕΑ
Το «υψηλής τεχνολογίας» ολλανδικό μοντέλο στα τέλη κυκλοφορίας...
φέρεται να εξετάζουν στο υπουργείο Οικονομικών.
Σύμφωνα με τα Νέα, το μοντέλο προβλέπει τον προσδιορισμό των τελών κυκλοφορίας κάθε μήνα, ανάλογα με τα χιλιόμετρα που διανύει το κάθε αυτοκίνητο. Με τα ολλανδικά δεδομένα το 59% των κατόχων ΙΧ θα πλήρωνε λιγότερα τέλη, για το 25% οι επιβαρύνσεις δεν θα μεταβάλλονταν ενώ ένα ποσοστό της τάξης του 16% θα έχει επιβαρύνσεις.
Με το μοντέλο αυτό, κάθε αυτοκίνητο εφοδιάζεται με σύστημα GPS (Global Positioning System), το οποίο καταγράφει και μεταφέρει ηλεκτρονικά σε έναν κεντρικό κόμβο τα δεδομένα. Η χρέωση ανά χιλιόμετρο, στο ολλανδικό μοντέλο, είναι 0,03 ευρώ. Αυτό σημαίνει πως στα 10.000 χιλιόμετρα ανά χρόνο τα τέλη κυκλοφορίας, διαμορφώνονται στα 300 ευρώ.
Πάντως, το μέτρο αυτό δεν έχει ενεργοποιηθεί μέχρι στιγμής στην Ολλανδία, παρότι έχει ψηφιστεί. Με το σύστημα δεν υπάρχει λόγος κατάθεσης πινακίδων, ενώ δίνεται και κίνητρο χρησιμοποίησης των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς στους πολίτες.
ΤΑ ΝΕΑ
skai
ΣΧΟΛΙΟ:
ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΛΛΑΝΔΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΟ ΕΠΕΙΔΗ ΟΜΩΣ ΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΡΑΤΗΣΤΕ ... ΠΙΣΙΝΗ.
ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ ΜΙΛΑΜΕ.
Ο ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΥΡΩ.
ΟΠΟΤΕ ΙΔΩΜΕΝ.
kikiri-kou.blogspot.com
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ
Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr
ΣΧΟΛΙΟ:
ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΛΛΑΝΔΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΟ ΕΠΕΙΔΗ ΟΜΩΣ ΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΡΑΤΗΣΤΕ ... ΠΙΣΙΝΗ.
ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ ΜΙΛΑΜΕ.
Ο ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΥΡΩ.
ΟΠΟΤΕ ΙΔΩΜΕΝ.
kikiri-kou.blogspot.com
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ
Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου