ΣΙΝΕ

Παρασκευή 14 Μαρτίου 2014

Πασίγνωστη Ελληνίδα ηθοποιός ΣΟΚΑΡΕΙ: «’Εχω προσπαθήσει να ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΩ κόβοντας τις φλέβες μου, πέφτοντας σε αμάξι» (PHOTO)

Μια σοκαριστική αποκάλυψη, ότι έχει προσπαθήσει να αυτοκτονήσει σχεδόν με… κάθε δυνατό τρόπο έκανε πασίγνωστη Ελληνίδα ηθοποιός.


«Εγώ έχω πάρει χάπια, έχω κόψει φλέβες, έχω τρέξει σε αυτοκίνητο για να αυτοκτονήσω, όλα τα έχω κάνει», εξομολογήθηκε η Δήμητρα Παπαδήμα, σύντροφος του Γιάννη Μποστατζόγλου στην εκπομπή «Ολα Καλά» της Ιωάννας Λίλη.

Ωστόσο, η ηθοποιός τόνισε ότι όλα αυτά ανήκουν στο παρελθόν και δεν είναι καθόλου περήφανη για τις πράξεις της.


youweekly
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: