ΣΙΝΕ

Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2015

Μαριάννα Τουμασάτου: Δείτε τι έκανε όταν συνάδελφός της την παρενόχλησε (video)

Η Μαριάννα Τουμασάτου εξομολογήθηκε τι έκανε όταν συνάδελφός της την παρενόχλησε σεξουαλικά.

«Όταν ήμουν πιο μικρή και μου κουνήθηκαν μερικοί...

φάγανε δυο μπούφλες και τελειώσαμε. Επειδή είμαι πολύ… μάγκας, δεν μου την έχει πέσει ποτέ κανείς, δεν με έχει ενοχλήσει ποτέ κανείς. Όταν ήμουν πιο μικρή και μου κουνήθηκαν μερικοί φάγανε δυο μπούφλες και τελειώσαμε.

Βούτηξα έναν να τον κυνηγήσω και με κρατάγανε πίσω γιατί πέταγα πέτρες. Πήγε να με ακουμπήσει. Συνεχίσαμε να δουλεύουμε μαζί. 


Ξαναβρεθήκαμε σε γύρισμα μετά από πολύ καιρό. Μου ζήτησε συγγνώμη και έκτοτε είμαστε μια χαρά. Είχα πει ό,τι ήξερα από βρισίδια, είχα πετάξει πέτρες», δήλωσε στην εκπομπή «join».

Δεν υπάρχουν σχόλια: