Η φωτογραφία που έχετε για προφίλ στο Facebook μπορεί να επηρεάσει τη συμπεριφορά των εργοδοτών σας και την...
επαγγελματική σας εξέλιξη, σύμφωνα με τους ειδικούς.
Δημοσίευμα της Telegraph αναφέρει ότι όλο και πιο συχνά οι εργοδότες συνηθίζουν να εξετάζουν το ηλεκτρονικό προφίλ των εργαζομένων που πρόκειται να προσλάβουν και να παίρνουν αποφάσεις για την πρόσληψή τους με βάση τις εικόνες προφίλ τους, σύμφωνα με μια νέα μελέτη.
Η έρευνα διαπίστωσε ότι μια καλή φωτογραφία προφίλ θα μπορούσε να αυξήσει τις πιθανότητες για κλήση σε συνέντευξη μέχρι και 40%. «Ο υποψήφιος με την την πιο καλή φωτογραφία προφίλ στο Facebook έλαβε περίπου 21% περισσότερες θετικές απαντήσεις στην αίτησή του για δουλειά σε σύγκριση με τον υποψήφιο με τη λιγότερο καλή εικόνα προφίλ», αναφέρει ο Stijn Baert από το Πανεπιστήμιο της Γάνδης, ο οποίος πραγματοποίησε την έρευνα και πρόσθεσε: «Η διαφορά στην πιθανότητα να κληθούν άμεσα σε συνέντευξη για εργασία ανήλθε σε σχεδόν 40%».
Οι επιστήμονες έστειλαν 2.112 ψεύτικες επιστολές σε εταιρείες που ζητούσαν άτομα για την κάλυψη κενών θέσεων στο Βέλγιο. Οι «αιτούντες» είχαν δύο διαφορετικά επίπεδα εκπαίδευσης και κατά τ’ άλλα το μόνο χαρακτηριστικό που τους διαφοροποιούσε ήταν το όνομα και οι φωτογραφίες στο Facebook.
Οι ψεύτικοι λογαριασμοί που δημιουργήθηκαν είχαν φανερές μόνο τις φωτογραφίες προφίλ και τίποτε άλλο. Οι φωτογραφίες του προφίλ είχαν προ-βαθμολογηθεί από 195 ανθρώπους, με μια κλίμακα από 1 έως 7 για τα πέντε χαρακτηριστικά της προσωπικότητας τους δηλαδή: την ευχάριστη εικόνα, την ευσυνειδησία, τη συναισθηματική σταθερότητα, την εξωστρέφεια και τη διαφάνεια, καθώς επίσης και την ελκυστικότητά. Οι φωτογραφίες 1 και 2 είχαν τελικά όπως φάνηκε καλύτερες πιθανότητες πρόσληψης από την 3 και 4, ενώ η φωτογραφία 3 καλύτερες από την φωτογραφία 4.
Σύμφωνα με τους ερευνητές, αυτή είναι η πρώτη μελέτη στον κόσμο για την απευθείας μέτρηση του αντίκτυπου των προφίλ του Facebook στις ευκαιρίες απασχόλησης, αλλά δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι εργοδότες χρησιμοποιούν το Facebook για να… ελέγξουν τους μελλοντικούς εργαζομένους τους.
Επιπλέον, σύμφωνα με την έρευνα, τα προφίλ των ανθρώπων με υψηλότερο μορφωτικό επίπεδο ελέγχονται πιο συχνά από αυτών με το χαμηλότερο.
newsbeast.gr
επαγγελματική σας εξέλιξη, σύμφωνα με τους ειδικούς.
Δημοσίευμα της Telegraph αναφέρει ότι όλο και πιο συχνά οι εργοδότες συνηθίζουν να εξετάζουν το ηλεκτρονικό προφίλ των εργαζομένων που πρόκειται να προσλάβουν και να παίρνουν αποφάσεις για την πρόσληψή τους με βάση τις εικόνες προφίλ τους, σύμφωνα με μια νέα μελέτη.
Η έρευνα διαπίστωσε ότι μια καλή φωτογραφία προφίλ θα μπορούσε να αυξήσει τις πιθανότητες για κλήση σε συνέντευξη μέχρι και 40%. «Ο υποψήφιος με την την πιο καλή φωτογραφία προφίλ στο Facebook έλαβε περίπου 21% περισσότερες θετικές απαντήσεις στην αίτησή του για δουλειά σε σύγκριση με τον υποψήφιο με τη λιγότερο καλή εικόνα προφίλ», αναφέρει ο Stijn Baert από το Πανεπιστήμιο της Γάνδης, ο οποίος πραγματοποίησε την έρευνα και πρόσθεσε: «Η διαφορά στην πιθανότητα να κληθούν άμεσα σε συνέντευξη για εργασία ανήλθε σε σχεδόν 40%».
Οι επιστήμονες έστειλαν 2.112 ψεύτικες επιστολές σε εταιρείες που ζητούσαν άτομα για την κάλυψη κενών θέσεων στο Βέλγιο. Οι «αιτούντες» είχαν δύο διαφορετικά επίπεδα εκπαίδευσης και κατά τ’ άλλα το μόνο χαρακτηριστικό που τους διαφοροποιούσε ήταν το όνομα και οι φωτογραφίες στο Facebook.
Οι ψεύτικοι λογαριασμοί που δημιουργήθηκαν είχαν φανερές μόνο τις φωτογραφίες προφίλ και τίποτε άλλο. Οι φωτογραφίες του προφίλ είχαν προ-βαθμολογηθεί από 195 ανθρώπους, με μια κλίμακα από 1 έως 7 για τα πέντε χαρακτηριστικά της προσωπικότητας τους δηλαδή: την ευχάριστη εικόνα, την ευσυνειδησία, τη συναισθηματική σταθερότητα, την εξωστρέφεια και τη διαφάνεια, καθώς επίσης και την ελκυστικότητά. Οι φωτογραφίες 1 και 2 είχαν τελικά όπως φάνηκε καλύτερες πιθανότητες πρόσληψης από την 3 και 4, ενώ η φωτογραφία 3 καλύτερες από την φωτογραφία 4.
Σύμφωνα με τους ερευνητές, αυτή είναι η πρώτη μελέτη στον κόσμο για την απευθείας μέτρηση του αντίκτυπου των προφίλ του Facebook στις ευκαιρίες απασχόλησης, αλλά δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι εργοδότες χρησιμοποιούν το Facebook για να… ελέγξουν τους μελλοντικούς εργαζομένους τους.
Επιπλέον, σύμφωνα με την έρευνα, τα προφίλ των ανθρώπων με υψηλότερο μορφωτικό επίπεδο ελέγχονται πιο συχνά από αυτών με το χαμηλότερο.
newsbeast.gr