Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του «Εθνικού Μαθητικού Κοινοβουλίου της Επιστήμης», το οποίο ...
πραγματοποιήθηκε στον «Δημόκριτο» με τη συμμετοχή 500 μαθητών από ολόκληρη την Ελλάδα.
Περίπου 270 μαθητές παρευρέθησαν στην κεντρική εκδήλωση στις εγκαταστάσεις του «Δημόκριτου», ενώ για πρώτη φορά με απευθείας σύνδεση μέσω ειδικής διαδικτυακής πλατφόρμας, συμμετείχαν 30 μαθητές από τη Βόρεια Ελλάδα και συγκεκριμένα από το Κέντρο Διάδοσης Επιστημών & Μουσείο Τεχνολογίας «Noesis» στη Θεσσαλονίκη, καθώς και άλλες 20 σχολικές ομάδες που συνδέθηκαν από 20 διαφορετικά μέρη της χώρας.
Οι μαθητές συζήτησαν, επιχειρηματολόγησαν και, μέσω ″κοινοβουλευτικών διαδικασιών″, πρότειναν λύσεις για το μέλλον του ανθρώπου, με ιδιαίτερη έμφαση σε θέματα υγείας. Η δράση πραγματοποιήθηκε για δεύτερη φορά στην Ελλάδα από τη Science View σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Αθηνών, υπό την αιγίδα του υπουργείου Παιδείας.
Οι μαθητές επέλεξαν τους πέντε εκπροσώπους τους, που θα εκπροσωπήσουν τη χώρα μας στις εργασίες του «Eυρωπαϊκού Μαθητικού Κοινοβουλίου της Επιστήμης», το οποίο θα διεξαχθεί στο πλαίσιο του Euroscience Open Forum (ESOF) στο Μάντσεστερ της Μ. Βρετανίας στις 22 – 27 Ιουλίου.
πραγματοποιήθηκε στον «Δημόκριτο» με τη συμμετοχή 500 μαθητών από ολόκληρη την Ελλάδα.
Περίπου 270 μαθητές παρευρέθησαν στην κεντρική εκδήλωση στις εγκαταστάσεις του «Δημόκριτου», ενώ για πρώτη φορά με απευθείας σύνδεση μέσω ειδικής διαδικτυακής πλατφόρμας, συμμετείχαν 30 μαθητές από τη Βόρεια Ελλάδα και συγκεκριμένα από το Κέντρο Διάδοσης Επιστημών & Μουσείο Τεχνολογίας «Noesis» στη Θεσσαλονίκη, καθώς και άλλες 20 σχολικές ομάδες που συνδέθηκαν από 20 διαφορετικά μέρη της χώρας.
Οι μαθητές συζήτησαν, επιχειρηματολόγησαν και, μέσω ″κοινοβουλευτικών διαδικασιών″, πρότειναν λύσεις για το μέλλον του ανθρώπου, με ιδιαίτερη έμφαση σε θέματα υγείας. Η δράση πραγματοποιήθηκε για δεύτερη φορά στην Ελλάδα από τη Science View σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Αθηνών, υπό την αιγίδα του υπουργείου Παιδείας.
Οι μαθητές επέλεξαν τους πέντε εκπροσώπους τους, που θα εκπροσωπήσουν τη χώρα μας στις εργασίες του «Eυρωπαϊκού Μαθητικού Κοινοβουλίου της Επιστήμης», το οποίο θα διεξαχθεί στο πλαίσιο του Euroscience Open Forum (ESOF) στο Μάντσεστερ της Μ. Βρετανίας στις 22 – 27 Ιουλίου.
Οι εκπρόσωποι των μαθητών και οι αντίστοιχες θεματικές στις οποίες διακρίθηκαν, είναι:
– Ανθρώπινος εγκέφαλος: Σκριμιζέας Ευστράτιος, 2ο ΓΕΛ Αλίμου.
– Υγιεινή ζωή και διατροφή: Λάππα Μαρία, 3ο ΓΕΛ Λαμίας.
– Βλαστικά κύτταρα: Παπανικολόπουλος Ραφαήλ, 3ο ΓΕΛ Αλεξανδρούπολης.
– Ο «ενισχυμένος» άνθρωπος – η βελτιστοποίηση του ανθρώπου:Κοτσώνης Θεοφάνης, 1ο ΓΕΛ Κερατσινίου.
– Μίμηση της φύσης: Μαυρουδή Μαρία, ΓΕΛ Λιμεναρίων Θάσου.
Φέτος θα έχει την ευκαιρία να ταξιδέψει στο Μάντσεστερ και να παρακολουθήσει το Ευρωπαϊκό Μαθητικό Κοινοβούλιο ένας επιπλέον μαθητής. Βάσει των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας της ολομέλειας των μαθητών του Κοινοβουλίου η μαθήτρια αυτή είναι η Τσάκωνα Μαρία από τα Εκπαιδευτήρια Πάνου.
Το Ελληνικό Μαθητικό Κοινοβούλιο της Επιστήμης, το οποίο χρηματοδοτήθηκε από το Κοινωφελές Ίδρυμα Ιωάννη Σ. Λάτση, είναι ένας θεσμός του Eυρωπαϊκού Μαθητικού Κοινοβουλίου της Επιστήμης (European Student Parliaments on Science), ο οποίος στοχεύει στην ενίσχυση του διαλόγου και την ανταλλαγή απόψεων και γνώσεων ανάμεσα στους μαθητές και τους επιστήμονες.
Η χρηματοδότηση του Κοινωφελούς Ιδρύματος Ιωάννη Σ. Λάτση συμπληρώνει την ευρωπαϊκή χρηματοδότηση από τα ιδρύματα Robert Bosch Stiftung και Bayer Science & Education Foundation. Την φετινή εκδήλωση υποστήριξε και η Ελληνογερμανική Αγωγή, η οποία παρείχε τεχνική υποστήριξη, διαθέτοντας τη διαδικτυακή πλατφόρμα μέσω της οποίας έγινε η σύνδεση όλων των υπολοίπων περιοχών με την κεντρική εκδήλωση της Αθήνας.
Τα «Ευρωπαϊκά Μαθητικά Κοινοβούλια Επιστήμης» είναι πρωτοβουλία του γερμανικού οργανισμού «Wissenschaft im Dialog» και ξεκίνησε το 2013 – 2014. Η δράση απευθύνεται σε νέους από 15 έως 19 ετών που ενδιαφέρονται για την επιστήμη και την έρευνα, θέλουν να γνωρίσουν καταξιωμένους επιστήμονες και επιθυμούν να ασχοληθούν με επίκαιρα επιστημονικά θέματα.
– Ανθρώπινος εγκέφαλος: Σκριμιζέας Ευστράτιος, 2ο ΓΕΛ Αλίμου.
– Υγιεινή ζωή και διατροφή: Λάππα Μαρία, 3ο ΓΕΛ Λαμίας.
– Βλαστικά κύτταρα: Παπανικολόπουλος Ραφαήλ, 3ο ΓΕΛ Αλεξανδρούπολης.
– Ο «ενισχυμένος» άνθρωπος – η βελτιστοποίηση του ανθρώπου:Κοτσώνης Θεοφάνης, 1ο ΓΕΛ Κερατσινίου.
– Μίμηση της φύσης: Μαυρουδή Μαρία, ΓΕΛ Λιμεναρίων Θάσου.
Φέτος θα έχει την ευκαιρία να ταξιδέψει στο Μάντσεστερ και να παρακολουθήσει το Ευρωπαϊκό Μαθητικό Κοινοβούλιο ένας επιπλέον μαθητής. Βάσει των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας της ολομέλειας των μαθητών του Κοινοβουλίου η μαθήτρια αυτή είναι η Τσάκωνα Μαρία από τα Εκπαιδευτήρια Πάνου.
Το Ελληνικό Μαθητικό Κοινοβούλιο της Επιστήμης, το οποίο χρηματοδοτήθηκε από το Κοινωφελές Ίδρυμα Ιωάννη Σ. Λάτση, είναι ένας θεσμός του Eυρωπαϊκού Μαθητικού Κοινοβουλίου της Επιστήμης (European Student Parliaments on Science), ο οποίος στοχεύει στην ενίσχυση του διαλόγου και την ανταλλαγή απόψεων και γνώσεων ανάμεσα στους μαθητές και τους επιστήμονες.
Η χρηματοδότηση του Κοινωφελούς Ιδρύματος Ιωάννη Σ. Λάτση συμπληρώνει την ευρωπαϊκή χρηματοδότηση από τα ιδρύματα Robert Bosch Stiftung και Bayer Science & Education Foundation. Την φετινή εκδήλωση υποστήριξε και η Ελληνογερμανική Αγωγή, η οποία παρείχε τεχνική υποστήριξη, διαθέτοντας τη διαδικτυακή πλατφόρμα μέσω της οποίας έγινε η σύνδεση όλων των υπολοίπων περιοχών με την κεντρική εκδήλωση της Αθήνας.
Τα «Ευρωπαϊκά Μαθητικά Κοινοβούλια Επιστήμης» είναι πρωτοβουλία του γερμανικού οργανισμού «Wissenschaft im Dialog» και ξεκίνησε το 2013 – 2014. Η δράση απευθύνεται σε νέους από 15 έως 19 ετών που ενδιαφέρονται για την επιστήμη και την έρευνα, θέλουν να γνωρίσουν καταξιωμένους επιστήμονες και επιθυμούν να ασχοληθούν με επίκαιρα επιστημονικά θέματα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου