Κυκλοφορεί σαν αστικός μύθος ότι οι Κινέζοι οδηγοί προτιμούν να σκοτώσουν από το να τραυματίσουν έναν πεζό, όμως ίσως και να μην είναι…
Τον Απρίλιο, ο οδηγός μίας BMW στην Κίνα έβαλε όπισθεν για να σκοτώσει την 2χρονη που μόλις είχε τραυματίσει σε αγορά της Φοσάν, ενώ η γιαγιά της μικρής του φώναζε να σταματήσει. Το 2008 τηλεοπτικό ρεπορτάζ έδειξε εικόνες από κάμερα ασφαλείας όπου ένα λευκό Passat αύξησε ταχύτητα αντί να φρενάρει, πριν πέσει πάνω σε ηλικιωμένη γυναίκα, περνώντας από πάνω της.
Ο οδηγός Zhao Xiao Cheng, προτίμησε να σκοτώσει την 69χρονη από το να προσπαθήσει να πατήσει φρένο, αν και το έκανε αρχικά.
Ο Zhao κρίθηκε αθώος της κατηγορίας για ανθρωποκτονία και τιμωρήθηκε με τρία χρόνια φυλάκισης.
Οι υποθέσεις «Double-hit» όπου οι Κινέζοι οδηγοί σκοτώνουν με την δεύτερη τα θύματά τους, έχουν κάνει την εμφάνισή τους εδώ και δεκαετίες, με τα πρώτα κρούσματα να καταγράφονται στην Ταϊβάν τα μέσα τις δεκαετίας του ’90.
Οι περισσότεροι ειδικοί συμφωνούν ότι το φαινόμενο σχετίζεται με το νομικό πλαίσιο, όπου αν κάποιος οδηγός σκοτώσει έναν πεζό τιμωρείται με μικρή συνήθως χρηματική ποινή, ενώ αν τον τραυματίσει αναγκάζεται να πληρώνει εφ’ όρου ζωής ασφάλεια ύψους έως 50.000 δολάρια για το θύμα του.
Ο Zhao Xiao Cheng θα έφτανε να πληρώσει έως και 400.000 δολάρια για τον τραυματισμό της ηλικιωμένης, όμως τελικά πλήρωσε μόλις 70.000 χιλ. εφάπαξ.
Τον Απρίλιο, ο οδηγός μίας BMW στην Κίνα έβαλε όπισθεν για να σκοτώσει την 2χρονη που μόλις είχε τραυματίσει σε αγορά της Φοσάν, ενώ η γιαγιά της μικρής του φώναζε να σταματήσει. Το 2008 τηλεοπτικό ρεπορτάζ έδειξε εικόνες από κάμερα ασφαλείας όπου ένα λευκό Passat αύξησε ταχύτητα αντί να φρενάρει, πριν πέσει πάνω σε ηλικιωμένη γυναίκα, περνώντας από πάνω της.
Ο οδηγός Zhao Xiao Cheng, προτίμησε να σκοτώσει την 69χρονη από το να προσπαθήσει να πατήσει φρένο, αν και το έκανε αρχικά.
Ο Zhao κρίθηκε αθώος της κατηγορίας για ανθρωποκτονία και τιμωρήθηκε με τρία χρόνια φυλάκισης.
Οι υποθέσεις «Double-hit» όπου οι Κινέζοι οδηγοί σκοτώνουν με την δεύτερη τα θύματά τους, έχουν κάνει την εμφάνισή τους εδώ και δεκαετίες, με τα πρώτα κρούσματα να καταγράφονται στην Ταϊβάν τα μέσα τις δεκαετίας του ’90.
Οι περισσότεροι ειδικοί συμφωνούν ότι το φαινόμενο σχετίζεται με το νομικό πλαίσιο, όπου αν κάποιος οδηγός σκοτώσει έναν πεζό τιμωρείται με μικρή συνήθως χρηματική ποινή, ενώ αν τον τραυματίσει αναγκάζεται να πληρώνει εφ’ όρου ζωής ασφάλεια ύψους έως 50.000 δολάρια για το θύμα του.
Ο Zhao Xiao Cheng θα έφτανε να πληρώσει έως και 400.000 δολάρια για τον τραυματισμό της ηλικιωμένης, όμως τελικά πλήρωσε μόλις 70.000 χιλ. εφάπαξ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου