ΣΙΝΕ

Σάββατο 23 Ιουλίου 2016

Δείτε το VIDEO που κάνει το γύρο του κόσμου! 20χρονη – Το έκανα με δύο άνδρες αλλά δεν…

Το video διέρρευσε στα… social media και έγινε αμέσως viral στα κοινωνικά δίκτυα, με χιλιάδες χρήστες να το έχουν παρακολουθήσει.

Η 20χρονη κοπέλα απαντάει στους επικριτές της μέσω ενός video που ανέβασε στο youtube.

Η Αλέξις Φρούλινγκ, όπως είναι το όνομά της επισημαίνει: “Δε μπορώ να πω ότι είμαι περήφανη αλλά δε ντρέπομαι κιόλας. Πολλοί με ρωτούν αν το έχω μετανιώσει. Όχι δεν το έχω μετανιώσει. Ποιος δεν παίρνει λάθος αποφάσεις;».


Η ίδια πάντως σε συνέντευξή της στο περιοδικό Vice έκανε τα… παράπονά της: “Δεν είναι δίκαιο. Γιατί πρέπει να απολογούμαι εγώ κι όχι οι άνδρες που ήταν μαζί μου. Είχαμε πει ότι θα μείνει μεταξύ μας όλο αυτό».

Δείτε παρακάτω το σχετικό video:

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: