ΣΙΝΕ

Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2016

Η γιαγιά με τα μεγαλύτερα νύχια του κόσμου, τα χάνει σε αυτοκινητιστικό ατύχημα.

Η Lee Redmond από Salt Lake City, πέρασε 30 χρόνια μεγαλώνοντας τα νύχια της. Αυτή η γιαγιά, μπήκε στο βιβλίο των...
ρεκόρ Guinness ως η γυναίκα με τα μεγαλύτερα νύχια.

Τα μοναδικά και εκθαμβωτικά νύχια της είχαν συνολικό μήκος 9 μέτρα. Αν και η Redmond φρόντιζε ιδιαίτερα τα νύχια της, ειδικά για να τα κρατήσει καμπυλωτά, κατά τ’ άλλα ζούσε μια φυσιολογική ζωή.

Μπορούσε να κόψει τα μαλλιά του εγγονού της με εκπληκτική ακρίβεια, ακόμη και να οδηγήσει αυτοκίνητο.
Ωστόσο, το 2009, είχε ένα αυτοκινητιστικό ατύχημα που της προκάλεσε το σπάσιμο των νυχιών της στα 11,5 εκατοστά.

“Το σπάσιμο των νυχιών μου ήταν το πιο δραματικό πράγμα που συνέβη στη ζωή μου. Τα φρόντιζα για 30 χρόνια και τα έχασα μέσα σε ένα δευτερόλεπτο,” είπε στην Telegraph. “Στη συνέχεια, όμως, σκέφτηκα αυτό, ότι ολόκληρη η ζωή μου θα μπορούσε να είχε τελειώσει σε ένα δευτερόλεπτο, όχι μόνο ένα μέρος του σώματός μου.”

Η Redmond δεν είχε σκοπό να μεγαλώσει ξανά τα νύχια της. Πέρασαν τρεις δεκαετίες μέχρι να τα μεγαλώσει, αλλά στα 70 της, δεν μπορεί να τα φτάσει στο σημείο που ήταν πριν. Κοιτάζοντας τη θετική πλευρά των πραγμάτων, η Redmond παραδέχεται ότι μπορεί πλέον να κινηθεί πολύ πιο άνετα.
“Έκανα τα πάντα γι’ αυτά, αλλά τώρα είναι πολύ πιο εύκολο να κάνω πράγματα. Το βάρος είναι τόσο διαφορετικό. Στην πραγματικότητα, είναι σαν να μην έχω πλέον χέρια”, είπε.


Η Redmond δεν είναι ο μόνος κάτοχος Guinness με μακριά νύχια, δείτε τα άλλα τρία άτομα άλλα στο βίντεο που ακολουθεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια: