Μία επίσκεψη στον τόπο του μοιραίου δυστυχήματος από το οποίο χάθηκαν πραγματικά άδικα μία μάνα με το παιδί της - πιθανότατα έγκυος και δύο νέα παιδιά είκοσι τριών ετών,...
ο υιός Βακάκης και ο φίλος του, ήταν αρκετή για να αντιληφθούμε τι είχε συμβεί.
Δεν χρειάστηκε παρά ψυχραιμία και ελάχιστη παρατηρητικότητα για να καταλάβουμε ότι το αυτοκίνητο είχε αρχίσει να φρενάρει 150 μέτρα πριν την είσοδο του πάρκινγκ με τρία αποτυπώματα πάνω στην άσφαλτο, προφανώς γιατί το τέταρτο ελαστικό του είχε σκάσει.
Αυτό αποδεικνύεται και από υπολείμματα που βρέθηκαν στην άκρη του οδοστρώματος τόσο από το ελαστικό, το οποίο είχε προφανώς αρχίσει να διαλύεται, όσο και από τον θόλο του οποίου τα πλαστικά τμήματα είχαν γίνει κομμάτια.
Πλαγιοολισθαίνοντας, λοιπόν, πάνω στην άσφαλτο με τρομακτική ταχύτητα την οποία είχε αναπτύξει στη μεγάλη ευθεία -όσοι ταξιδεύουν με αυτοκίνητο την γνωρίζουν καλά- πέρασε μέσα από την είσοδο του πάρκινγκ των ουρητηρίων για να σκάσει σαν βόμβα με την κινητική ενέργεια που είχε αναπτύξει πρώτα πάνω στο Ηοnda και αμέσως μετά στο μπετόν του κτιρίου.
Με λίγα λόγια, πέρασε από την «τρύπα της βελόνας» κι όπως είπε ο Ιαβέρης, ένα πέρασμα που δεν θα μπορούσε να πετύχει ούτε ο καλύτερος οδηγός της Formula 1 με τόσο μεγάλη ταχύτητα. Με ολίσθηση πάνω στην άσφαλτο, εάν έβρισκε στις μπαριέρες και δεν πέρναγε μέσα στο πάρκινγκ θα μείωνε την κινητική του ενέργεια, θα ισορροπούσε τα φρένα του και πολύ πιθανόν με κάποιον τρόπο θα είχε ακινητοποιηθεί, έστω κάνοντας και μία τούμπα, όμως, κάποιοι ή ίσως όλοι, θα είχαν γλυτώσει.
Εντύπωση προκαλεί και το δεύτερο ελαστικό της Porsche που βρέθηκε εκτιναγμένο μέσα σε ένα οικόπεδο. Ημερομηνία του 2007!
Για να απορεί κάποιος πώς ένα τόσο ισχυρό αυτοκίνητο έφερε ελαστικά δεκαετίας, αφού το προηγούμενο που είχε παρουσιαστεί από τους δημοσιογράφους έφερε ημερομηνία του 2006. Προφανώς είχε υποστεί κάποια ζημιά το ελαστικό του και είχε αλλαχθεί, κάτι που μπορεί να γνωρίζει μόνο ο ιδιοκτήτης.
Όλα αυτά βεβαίως δεν μειώνουν την ευθύνη της ταχύτητας ως γενεσιουργού αιτίας για ένα τόσο σοβαρό τροχαίο, δείχνουν όμως ότι κάποιες φορές συνωμοτεί και ο διάβολος για να συμπέσουν τόσο πράγματα μαζί. Η συγκυρία έπαιξε το ρόλο της όπως και να το κάνουμε.
Είναι τρομακτικό το θέαμα ενός αυτοκινήτου που συγκρούεται με τέτοια ταχύτητα σε σταθερό αντικείμενο ή κτίριο, όπως στη συγκεκριμένη περίπτωση.
Τα συντρίμμια θυμίζουν αεροπορικό δυστύχημα για όποιον έχει δει κάτι τέτοιο και σας ευχόμαστε να μην το ζήσετε ποτέ. Από την άλλη όμως, ίσως να επιβάλλεται κιόλας για λόγους εκπαιδευτικούς να γνωρίζουν οι άνθρωποι τη δύναμη των φυσικών νόμων, της ενέργειας, της ταχύτητας και της αδράνειας, προκειμένου να μην προκαλούν την τύχη τους...
Φωτογραφίες από το σημείο:
Τα πρώτα ίχνη από το σκασμένο ελαστικό, πάνω στην Εθνική Οδό, ανιχνεύονται 150 μέτρα πριν από την είσοδο του πάρκινγκ (σ.σ. διένυσε άλλα 100 μέτρα μέχρι να συγκρουστεί)
(Ίχνη φρεναρίσματος στην είσοδο του πάρκινγκ)
(Koμμάτια ελαστικού της Porsche που βρέθηκαν 150 μέτρα πριν την είσοδο του parking)
(Κομμάτι από ελαστικό στο οδόστρωμα)
(Το εγχειρίδιο του κατασκευαστή για την Porsche)
(Το κλειδί και το μπρελόκ του Γιώργου Βακάκη)
(Εκτός από το φωτορεπορτάζ, κάνουμε και μερικές παρατηρήσεις, καθώς είναι ντροπή να παραμένουν μέχρι σήμερα «ξεχασμένα» ανθρώπινα υπολείμματα εκ των θυμάτων και πεταμένα τα γάντια των διασωστών, λες και το σημείο παραπέμπει σε «σκουπιδότοπο». Νέοι άνθρωποι χάθηκαν, οι οικογένειες θρηνούν για την αιφνιδιαστική απώλεια δικών τους ανθρώπων. Γιατί δεν παρενέβησαν οι αρμόδιοι της «Νέας Οδού»; Που είναι η ευαισθησία; Ποιος είναι ο υπεύθυνος που θα έπρεπε να είχε φροντίσει γι΄αυτά;)
(Σπασμένη οθόνη κινητού τηλεφώνου)
(Ίχνη φρεναρίσματος πριν από το parking)
(Aριστερά τα ίχνη του ελαστικού-στην πράσινη νησίδα και την μπάρα προσέκρουσε αρχικά το Porsche)
(Το ακριβές σημείο της πρώτης πρόσκρουσης)
(Η πινακίδα που εκσφενδονίστηκε)
(Ένα από τα ελαστικά της Porsche έφερε αριθμό 3307 (εβδομάδα/έτος), άρα η χρονιά κατασκευής ήταν το 2007)
(Ελαστικό της εταιρείας Nokian)
(Ένα καντηλάκι σιγοκαίει στη μάντρα πίσω από το πάρκινγκ)
(Καντηλάκι τοποθετήθηκε στο εργαστάσιο)
(Μέρος των ηλεκτρονικών εξαρτημάτων του μαύρου αυτοκινήτου, μάρκας Siemens)
(Κομμάτι από την πινακίδα του Porsche)
(Πεταμένα αντικείμενα των θυμάτων)
(Κομμάτι από το μοτέρ)
(Ανθρώπινα υπολείμματα εκ των θυμάτων «ξεχάστηκαν» μαζί με τα λερωμένα γάντια και τις μάσκες διασωστών του ΕΚΑΒ)
(Το φρενάρισμα προς το τελικό σημείο της σύγκρουσης)
zougla.gr
ο υιός Βακάκης και ο φίλος του, ήταν αρκετή για να αντιληφθούμε τι είχε συμβεί.
Δεν χρειάστηκε παρά ψυχραιμία και ελάχιστη παρατηρητικότητα για να καταλάβουμε ότι το αυτοκίνητο είχε αρχίσει να φρενάρει 150 μέτρα πριν την είσοδο του πάρκινγκ με τρία αποτυπώματα πάνω στην άσφαλτο, προφανώς γιατί το τέταρτο ελαστικό του είχε σκάσει.
Αυτό αποδεικνύεται και από υπολείμματα που βρέθηκαν στην άκρη του οδοστρώματος τόσο από το ελαστικό, το οποίο είχε προφανώς αρχίσει να διαλύεται, όσο και από τον θόλο του οποίου τα πλαστικά τμήματα είχαν γίνει κομμάτια.
Πλαγιοολισθαίνοντας, λοιπόν, πάνω στην άσφαλτο με τρομακτική ταχύτητα την οποία είχε αναπτύξει στη μεγάλη ευθεία -όσοι ταξιδεύουν με αυτοκίνητο την γνωρίζουν καλά- πέρασε μέσα από την είσοδο του πάρκινγκ των ουρητηρίων για να σκάσει σαν βόμβα με την κινητική ενέργεια που είχε αναπτύξει πρώτα πάνω στο Ηοnda και αμέσως μετά στο μπετόν του κτιρίου.
Με λίγα λόγια, πέρασε από την «τρύπα της βελόνας» κι όπως είπε ο Ιαβέρης, ένα πέρασμα που δεν θα μπορούσε να πετύχει ούτε ο καλύτερος οδηγός της Formula 1 με τόσο μεγάλη ταχύτητα. Με ολίσθηση πάνω στην άσφαλτο, εάν έβρισκε στις μπαριέρες και δεν πέρναγε μέσα στο πάρκινγκ θα μείωνε την κινητική του ενέργεια, θα ισορροπούσε τα φρένα του και πολύ πιθανόν με κάποιον τρόπο θα είχε ακινητοποιηθεί, έστω κάνοντας και μία τούμπα, όμως, κάποιοι ή ίσως όλοι, θα είχαν γλυτώσει.
Εντύπωση προκαλεί και το δεύτερο ελαστικό της Porsche που βρέθηκε εκτιναγμένο μέσα σε ένα οικόπεδο. Ημερομηνία του 2007!
Για να απορεί κάποιος πώς ένα τόσο ισχυρό αυτοκίνητο έφερε ελαστικά δεκαετίας, αφού το προηγούμενο που είχε παρουσιαστεί από τους δημοσιογράφους έφερε ημερομηνία του 2006. Προφανώς είχε υποστεί κάποια ζημιά το ελαστικό του και είχε αλλαχθεί, κάτι που μπορεί να γνωρίζει μόνο ο ιδιοκτήτης.
Όλα αυτά βεβαίως δεν μειώνουν την ευθύνη της ταχύτητας ως γενεσιουργού αιτίας για ένα τόσο σοβαρό τροχαίο, δείχνουν όμως ότι κάποιες φορές συνωμοτεί και ο διάβολος για να συμπέσουν τόσο πράγματα μαζί. Η συγκυρία έπαιξε το ρόλο της όπως και να το κάνουμε.
Είναι τρομακτικό το θέαμα ενός αυτοκινήτου που συγκρούεται με τέτοια ταχύτητα σε σταθερό αντικείμενο ή κτίριο, όπως στη συγκεκριμένη περίπτωση.
Τα συντρίμμια θυμίζουν αεροπορικό δυστύχημα για όποιον έχει δει κάτι τέτοιο και σας ευχόμαστε να μην το ζήσετε ποτέ. Από την άλλη όμως, ίσως να επιβάλλεται κιόλας για λόγους εκπαιδευτικούς να γνωρίζουν οι άνθρωποι τη δύναμη των φυσικών νόμων, της ενέργειας, της ταχύτητας και της αδράνειας, προκειμένου να μην προκαλούν την τύχη τους...
Φωτογραφίες από το σημείο:
Τα πρώτα ίχνη από το σκασμένο ελαστικό, πάνω στην Εθνική Οδό, ανιχνεύονται 150 μέτρα πριν από την είσοδο του πάρκινγκ (σ.σ. διένυσε άλλα 100 μέτρα μέχρι να συγκρουστεί)
(Ίχνη φρεναρίσματος στην είσοδο του πάρκινγκ)
(Koμμάτια ελαστικού της Porsche που βρέθηκαν 150 μέτρα πριν την είσοδο του parking)
(Κομμάτι από ελαστικό στο οδόστρωμα)
(Το εγχειρίδιο του κατασκευαστή για την Porsche)
(Το κλειδί και το μπρελόκ του Γιώργου Βακάκη)
(Εκτός από το φωτορεπορτάζ, κάνουμε και μερικές παρατηρήσεις, καθώς είναι ντροπή να παραμένουν μέχρι σήμερα «ξεχασμένα» ανθρώπινα υπολείμματα εκ των θυμάτων και πεταμένα τα γάντια των διασωστών, λες και το σημείο παραπέμπει σε «σκουπιδότοπο». Νέοι άνθρωποι χάθηκαν, οι οικογένειες θρηνούν για την αιφνιδιαστική απώλεια δικών τους ανθρώπων. Γιατί δεν παρενέβησαν οι αρμόδιοι της «Νέας Οδού»; Που είναι η ευαισθησία; Ποιος είναι ο υπεύθυνος που θα έπρεπε να είχε φροντίσει γι΄αυτά;)
(Σπασμένη οθόνη κινητού τηλεφώνου)
(Ίχνη φρεναρίσματος πριν από το parking)
(Aριστερά τα ίχνη του ελαστικού-στην πράσινη νησίδα και την μπάρα προσέκρουσε αρχικά το Porsche)
(Το ακριβές σημείο της πρώτης πρόσκρουσης)
(Η πινακίδα που εκσφενδονίστηκε)
(Ένα από τα ελαστικά της Porsche έφερε αριθμό 3307 (εβδομάδα/έτος), άρα η χρονιά κατασκευής ήταν το 2007)
(Ελαστικό της εταιρείας Nokian)
(Ένα καντηλάκι σιγοκαίει στη μάντρα πίσω από το πάρκινγκ)
(Καντηλάκι τοποθετήθηκε στο εργαστάσιο)
(Μέρος των ηλεκτρονικών εξαρτημάτων του μαύρου αυτοκινήτου, μάρκας Siemens)
(Κομμάτι από την πινακίδα του Porsche)
(Πεταμένα αντικείμενα των θυμάτων)
(Κομμάτι από το μοτέρ)
(Ανθρώπινα υπολείμματα εκ των θυμάτων «ξεχάστηκαν» μαζί με τα λερωμένα γάντια και τις μάσκες διασωστών του ΕΚΑΒ)
(Το φρενάρισμα προς το τελικό σημείο της σύγκρουσης)
zougla.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου