Η Ζωή Μπόικου, αποτελεί την απόδειξη, ότι τίποτα σε αυτή τη ζωή δεν είναι είναι ακατόρθωτο.
Οτι κάθε όνειρο που...
μοιάζει άπιαστο, κάθε μικρή ιδέα, κάθε σκέψη του εαυτού μας να πετύχει ακόμα περισσότερα πράγματα επαγγελματικά, μπορεί να γίνει πραγματικότητα και να εξελιχθεί σε ένα καινοτόμο προϊόν. Αρκεί να υπάρχει θέληση, επιμονή, υπομονή και θάρρος.
Η όμορφη Θεσσαλονικιά , που μετακόμισε με την οικογένεια της στη Γερμανία στην δεκαετία του '90, δημιούργησε τη δημοφιλή στο χώρο του μακιγιάζ εταιρεία Zoeva κυριολεκτικά από το μηδέν και πιο συγκεκριμένα από το σαλόνι του σπιτιού της και κατάφερε να πουλάει εκατομμύρια προϊόντα ανά τον κόσμο.
Η ιστορία του brand ξεκίνησε το 2008, όταν η αδυναμία να βρει εκεί υψηλής ποιότητας και οικονομικά πινέλα μακιγιάζ, την οδήγησε στην αναζήτηση κάτι καινούριου.
«Δεν ήμουν σε θέση να ξοδέψω πολλά χρήματα και έτσι άρχισα να σκέφτομαι, πώς θα μπορούσα να αλλάξω την κατάσταση αυτή. Δεν είχα καμία σχέση με το μακιγιάζ και καμία εμπειρία πάνω στη δημιουργία πινέλων. Ηξερα όμως τι μου άρεσε και εκτιμούσα τα καλά προϊόντα», είπε στο news.com.au η Ζωή Μπόικου.
Κάνοντας την έρευνα της σε άλλες χώρες, η Ζωή Μπόικου βρήκε μια εταιρεία στον Καναδά που φάνηκε να εκπληρώνει εν μέρει αυτό που έψαχνε στα πινέλα του μακιγιάζ.
«Αγόρασα μερικά πινέλα χωρίς λογότυπο το 2008 και τα δοκίμασα η ίδια. Αγόρασα περισσότερα από το online κατάστημα και άρχισα να τα πουλάω μέσω ενός λογαριασμού ( ηλεκτρονικό κατάστημα) στο eBay».
Για τρία χρόνια δούλευε κυριολεκτικά από το σαλόνι του σπιτιού της κάνοντας η ίδια τις παραγγελίες και τις πωλήσεις, αλλά και την εξυπηρέτηση πελατών. Στην συνέχεια νοίκιασε ένα γραφείο και προσέλαβε τον πρώτο υπάλληλο ο οποίος διαχειρίζονταν τις παραγγελίες. Αυτό της έδωσε τη δυνατότητα, αλλά και το χρόνο να αναπτύξει νέα προϊόντα και να γνωρίσει καλύτερα την αγορά των καλλυντικών.
«Ο κόσμος των καλλυντικών είναι σκληρός, αλλά ήμουν επίμονη και διάβαζα πολύ. Επρεπε να μάθω στον εαυτό μου, πως λειτουργεί».
Μετά την αυξανόμενη επιτυχία της επιχείρησης της στο eBay, η Ζωή Μπόικου αποφάσισε να κάνει το άλμα, να απομακρυνθεί από τους πρώην προμηθευτές της στον Καναδά και να ξεκινήσει την παραγωγή της με μια εταιρεία στην Κίνα που θα μπορούσε να δημιουργήσει τους «ιδανικούς τύπους πινέλων».
«Στην αρχή δεν καταλάβαινα πως ένα προϊόν είναι δυνατόν να δίνεται στο εμπόριο μέσω των social media. Αναρωτιόμουν πως η επιχείρηση μου μεγάλωνε και οι παραγγελίες αυξάνονταν καθημερινά. Τότε συνειδητοποίησα ότι πολλοί άνθρωποι αγόραζαν τα προϊόντα κι έπειτα τα πρότειναν στο Youtube και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι «ακόλουθοι» τους έδειχναν πρόθυμοι να αγοράσουν και τα δικά μου», σχολίασε.
Η Zoeva «εκμεταλλεύτηκε» με τον καλύτερο τρόπο την νέα ψηφιακή εποχή.
«Ξαφνικά, το 2010 νομίζω, είδα τις πωλήσεις ενός συγκεκριμένου σετ πινέλων να εκτοξεύονται στην Ιταλία και δεν μπορούσα να καταλάβω γιατί. Τότε ακόμη ήμουν μόνη μου και δεν είχα τον χρόνο για να το ψάξω. Λίγο αργότερα είδα ότι είχε ανέβει σε ένα ιταλικό κανάλι στο YouTube η χρήση του συγκεκριμένου προϊόντος σε ένα βίντεο. Το βίντεο αυτό όταν εγώ το εντόπισα είχε ήδη πάνω από 200.000 views. To προϊόν ήταν sold out για αρκετές εβδομάδες και δεν μπορούσα να διαχειριστώ την ζήτηση. Αυτή ήταν και η πρώτη απογείωση της εταιρείας».
Το δεύτερο μεγάλο μπαμ για τη ZOEVA ήρθε το 2014 όταν ένας make up artist ανέβασε ένα video όπου χρησιμοποιούσε τα προϊόντα και ξαφνικά άνοιξαν μεγάλες αγορές όπως οι ΗΠΑ, ο Καναδάς και η Αυστραλία. Κάπως έτσι άρχισαν να «χτίζονται» και οι σχέσεις με beauty bloggers.
Η ιδρύτρια του brand είδε την αρχική συλλογή των δέκα πινέλων της να φτάνει τα 67 κομμάτια -μοντέλα και μάλιστα το ZOEVA σετ πινέλων σε ροζ -χρυσό που πωλείται αποκλειστικά στα καταστήματα Sephora της Αυστραλίας αποτελεί ένα από τα τρία κορυφαία σε πωλήσεις προϊόντα.
Ολα τα πινέλα του brand περνούν από τουλάχιστον 30 στάδια παραγωγής και κατασκευάζονται από μαλλί κατσίκας.
Το 2016 ήταν μια σπουδαία χρονιά για το brand, αφού σύμφωνα με την ίδια, οι πωλήσεις ξεπέρασαν τα 5 εκατομμύρια πινέλα μακιγιάζ παγκοσμίως και σε συνέχεια αυτής της επιτυχίας, η εταιρεία προσέθεσε στα προϊόντα της τις πούδρες, τις παλέτες με σκιές για το μακιγιάζ των ματιών, αλλά και παλέτες για το μακιγιάζ των φρυδιών. Στην επιχείρηση της πλέον ασχολούνται 60 άτομα σε όλο τον κόσμο.
Σύμφωνα με την Ζωή Μπόικου, αυτό που έκανε ένα κλασικό εργαλείο της γυναικείας ομορφιάς όπως το πινέλο του μακιγιάζ τόσο διάσημο και τόσο απαραίτητο ξανά είναι η κάμερα του iPhone.
«Εκανε όλες τις γυναίκες να θέλουν να φαίνονται άψογες. Αυτός είναι και ο λόγος που τα κορίτσια χρησιμοποιούν όλα αυτά τα φίλτρα που σε παρουσιάζουν αψεγάδιαστο στο snapchat. To iPhone άλλαξε πολύ την ζωή μας και σε αυτό τον τομέα».
Η εταιρεία πήρε το όνομα της από την ελληνική λέξη Ζωή και την Εύα θέλοντας να βάλει σε πέντε μόνο γράμματα την "ζωή της πρώτης γυναίκας" το δικό της όνομα και κάτι από Ελλάδα.
Οτι κάθε όνειρο που...
μοιάζει άπιαστο, κάθε μικρή ιδέα, κάθε σκέψη του εαυτού μας να πετύχει ακόμα περισσότερα πράγματα επαγγελματικά, μπορεί να γίνει πραγματικότητα και να εξελιχθεί σε ένα καινοτόμο προϊόν. Αρκεί να υπάρχει θέληση, επιμονή, υπομονή και θάρρος.
Η όμορφη Θεσσαλονικιά , που μετακόμισε με την οικογένεια της στη Γερμανία στην δεκαετία του '90, δημιούργησε τη δημοφιλή στο χώρο του μακιγιάζ εταιρεία Zoeva κυριολεκτικά από το μηδέν και πιο συγκεκριμένα από το σαλόνι του σπιτιού της και κατάφερε να πουλάει εκατομμύρια προϊόντα ανά τον κόσμο.
Η ιστορία του brand ξεκίνησε το 2008, όταν η αδυναμία να βρει εκεί υψηλής ποιότητας και οικονομικά πινέλα μακιγιάζ, την οδήγησε στην αναζήτηση κάτι καινούριου.
«Δεν ήμουν σε θέση να ξοδέψω πολλά χρήματα και έτσι άρχισα να σκέφτομαι, πώς θα μπορούσα να αλλάξω την κατάσταση αυτή. Δεν είχα καμία σχέση με το μακιγιάζ και καμία εμπειρία πάνω στη δημιουργία πινέλων. Ηξερα όμως τι μου άρεσε και εκτιμούσα τα καλά προϊόντα», είπε στο news.com.au η Ζωή Μπόικου.
Κάνοντας την έρευνα της σε άλλες χώρες, η Ζωή Μπόικου βρήκε μια εταιρεία στον Καναδά που φάνηκε να εκπληρώνει εν μέρει αυτό που έψαχνε στα πινέλα του μακιγιάζ.
«Αγόρασα μερικά πινέλα χωρίς λογότυπο το 2008 και τα δοκίμασα η ίδια. Αγόρασα περισσότερα από το online κατάστημα και άρχισα να τα πουλάω μέσω ενός λογαριασμού ( ηλεκτρονικό κατάστημα) στο eBay».
Για τρία χρόνια δούλευε κυριολεκτικά από το σαλόνι του σπιτιού της κάνοντας η ίδια τις παραγγελίες και τις πωλήσεις, αλλά και την εξυπηρέτηση πελατών. Στην συνέχεια νοίκιασε ένα γραφείο και προσέλαβε τον πρώτο υπάλληλο ο οποίος διαχειρίζονταν τις παραγγελίες. Αυτό της έδωσε τη δυνατότητα, αλλά και το χρόνο να αναπτύξει νέα προϊόντα και να γνωρίσει καλύτερα την αγορά των καλλυντικών.
«Ο κόσμος των καλλυντικών είναι σκληρός, αλλά ήμουν επίμονη και διάβαζα πολύ. Επρεπε να μάθω στον εαυτό μου, πως λειτουργεί».
Μετά την αυξανόμενη επιτυχία της επιχείρησης της στο eBay, η Ζωή Μπόικου αποφάσισε να κάνει το άλμα, να απομακρυνθεί από τους πρώην προμηθευτές της στον Καναδά και να ξεκινήσει την παραγωγή της με μια εταιρεία στην Κίνα που θα μπορούσε να δημιουργήσει τους «ιδανικούς τύπους πινέλων».
«Στην αρχή δεν καταλάβαινα πως ένα προϊόν είναι δυνατόν να δίνεται στο εμπόριο μέσω των social media. Αναρωτιόμουν πως η επιχείρηση μου μεγάλωνε και οι παραγγελίες αυξάνονταν καθημερινά. Τότε συνειδητοποίησα ότι πολλοί άνθρωποι αγόραζαν τα προϊόντα κι έπειτα τα πρότειναν στο Youtube και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι «ακόλουθοι» τους έδειχναν πρόθυμοι να αγοράσουν και τα δικά μου», σχολίασε.
Η Zoeva «εκμεταλλεύτηκε» με τον καλύτερο τρόπο την νέα ψηφιακή εποχή.
«Ξαφνικά, το 2010 νομίζω, είδα τις πωλήσεις ενός συγκεκριμένου σετ πινέλων να εκτοξεύονται στην Ιταλία και δεν μπορούσα να καταλάβω γιατί. Τότε ακόμη ήμουν μόνη μου και δεν είχα τον χρόνο για να το ψάξω. Λίγο αργότερα είδα ότι είχε ανέβει σε ένα ιταλικό κανάλι στο YouTube η χρήση του συγκεκριμένου προϊόντος σε ένα βίντεο. Το βίντεο αυτό όταν εγώ το εντόπισα είχε ήδη πάνω από 200.000 views. To προϊόν ήταν sold out για αρκετές εβδομάδες και δεν μπορούσα να διαχειριστώ την ζήτηση. Αυτή ήταν και η πρώτη απογείωση της εταιρείας».
Το δεύτερο μεγάλο μπαμ για τη ZOEVA ήρθε το 2014 όταν ένας make up artist ανέβασε ένα video όπου χρησιμοποιούσε τα προϊόντα και ξαφνικά άνοιξαν μεγάλες αγορές όπως οι ΗΠΑ, ο Καναδάς και η Αυστραλία. Κάπως έτσι άρχισαν να «χτίζονται» και οι σχέσεις με beauty bloggers.
Η ιδρύτρια του brand είδε την αρχική συλλογή των δέκα πινέλων της να φτάνει τα 67 κομμάτια -μοντέλα και μάλιστα το ZOEVA σετ πινέλων σε ροζ -χρυσό που πωλείται αποκλειστικά στα καταστήματα Sephora της Αυστραλίας αποτελεί ένα από τα τρία κορυφαία σε πωλήσεις προϊόντα.
Ολα τα πινέλα του brand περνούν από τουλάχιστον 30 στάδια παραγωγής και κατασκευάζονται από μαλλί κατσίκας.
Το 2016 ήταν μια σπουδαία χρονιά για το brand, αφού σύμφωνα με την ίδια, οι πωλήσεις ξεπέρασαν τα 5 εκατομμύρια πινέλα μακιγιάζ παγκοσμίως και σε συνέχεια αυτής της επιτυχίας, η εταιρεία προσέθεσε στα προϊόντα της τις πούδρες, τις παλέτες με σκιές για το μακιγιάζ των ματιών, αλλά και παλέτες για το μακιγιάζ των φρυδιών. Στην επιχείρηση της πλέον ασχολούνται 60 άτομα σε όλο τον κόσμο.
Σύμφωνα με την Ζωή Μπόικου, αυτό που έκανε ένα κλασικό εργαλείο της γυναικείας ομορφιάς όπως το πινέλο του μακιγιάζ τόσο διάσημο και τόσο απαραίτητο ξανά είναι η κάμερα του iPhone.
«Εκανε όλες τις γυναίκες να θέλουν να φαίνονται άψογες. Αυτός είναι και ο λόγος που τα κορίτσια χρησιμοποιούν όλα αυτά τα φίλτρα που σε παρουσιάζουν αψεγάδιαστο στο snapchat. To iPhone άλλαξε πολύ την ζωή μας και σε αυτό τον τομέα».
Η εταιρεία πήρε το όνομα της από την ελληνική λέξη Ζωή και την Εύα θέλοντας να βάλει σε πέντε μόνο γράμματα την "ζωή της πρώτης γυναίκας" το δικό της όνομα και κάτι από Ελλάδα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου