Είναι ένα σχέδιο που μάλλον υπήρχε από τον περασμένο χρόνο και τώρα ανασύρθηκε από τα συρτάρια για να τεθεί σε εφαρμογή στα τέλη του 2017...
οπότε και θα πρέπει να πληρωθούν τα τέλη κυκλοφορίας του 2018.
Καθώς τα τέλη κυκλοφορίας αποτελούν έναν από τους πλέον ... σίγουρους φόρους για το κράτος σχεδόν κάθε χρόνο υπάρχουν αλλαγές με στόχο την αύξηση των εσόδων με διάφορες... πατέντες.
Το υπουργείο αποφάσισε να φέρει για ακόμη μια φορά αναστάτωση στην αγορά βάζοντας εκ νέου πάγο στις αγορές αυτοκινήτων καθώς και πάλι κανείς δεν θα ξέρει τι να αγοράσει για να γλιτώσει από τα κάθε είδους χαράτσια που σκέφτονται οι... φωτεινοί εγκέφαλοι των φορομπηχτικών μηχανισμών.
Οι διαρροές, οι οποίες είναι το αγαπημένο σπορ πολλών αρμόδιων που ασχολούνται με τα τέλη κυκλοφορίας, δίνουν και παίρνουν. Τώρα μαθαίνουμε επισήμως πως για τον υπολογισμό των τελών θα λαμβάνεται υπόψη:
η τιμή
η παλαιότητα
ο κυβισμός
οι ρύποι
Ανεπισήμως έχουν αρχίσει (μέσω διαρροών φυσικά) τα σενάρια για το πως θα γίνει τελικά ο υπολογισμός με βάση όλα τα παραπάνω στοιχεία.
Κάπως έτσι οδηγούμαστε σε μειώσεις του κόστους των τελών κυκλοφορίας για όσους έχουν παλιό αυτοκίνητο και μικρής αξίας αυτοκίνητο. Ταυτόχρονα υπάρχει μια μεγάλη κατηγορία αυτοκινήτων που δεν υπολογίζεται ούτε οι ρύποι και έτσι θα έχουν και αυτά ευνοϊκό καθεστώς.
Με λίγα λόγια παλιά, μικρού κυβισμού αυτοκίνητα θα πληρώσουν, πάντα με βάση τα όσα διαρρέονται μικρότερα τέλη.
Αυτό όμως θα έχει σαν αποτέλεσμα να μειωθούν τα έσοδα του κράτους τα οποία ωστόσο δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να πέσουν κάτω από τα σημερινά επίπεδα.
Έτσι θα πρέπει να αυξηθούν τα τέλη των αυτοκινήτων που έχουν ταξινομηθεί μετά το 2005. Αυτά είναι περίπου 1,8 εκατομμύρια οχήματα.
Η εξίσωση είναι κάτι παραπάνω από δύσκολη, καθώς για ένα αυτοκίνητο δεκαετίας θα πρέπει να μειωθεί το τέλος λόγω μείωσης της αξίας, αλλά ταυτόχρονα να αυξηθεί λόγω των εκπομπών ρύπων. Για ένα καινούργιο αυτοκίνητο με χαμηλούς ο συντελεστής θα είναι μικρός, όμως το ίδιο αυτοκίνητο έχει πολλαπλάσια αξία από ένα αυτοκίνητο δεκαετίας και έτσι θα επιβαρυνθεί περισσότερο...
Το αλαλούμ λοιπόν συνεχίζεται, ακόμη σταθεροί συντελεστές δεν υπάρχουν και για ακόμη μια φορά το κυβερνητικό επιτελείο απλά κατάφερε να φέρει αναστάτωση... με σχέδια μιας επιτροπής η οποία κατάφερε με το τέλος ταξινόμησης να βάλει μπλόκο στα καινούργια αυτοκίνητα οδηγόντας σε ελαφρύνσεις για τα παλιά και ρυπογόνα!
οπότε και θα πρέπει να πληρωθούν τα τέλη κυκλοφορίας του 2018.
Καθώς τα τέλη κυκλοφορίας αποτελούν έναν από τους πλέον ... σίγουρους φόρους για το κράτος σχεδόν κάθε χρόνο υπάρχουν αλλαγές με στόχο την αύξηση των εσόδων με διάφορες... πατέντες.
Το υπουργείο αποφάσισε να φέρει για ακόμη μια φορά αναστάτωση στην αγορά βάζοντας εκ νέου πάγο στις αγορές αυτοκινήτων καθώς και πάλι κανείς δεν θα ξέρει τι να αγοράσει για να γλιτώσει από τα κάθε είδους χαράτσια που σκέφτονται οι... φωτεινοί εγκέφαλοι των φορομπηχτικών μηχανισμών.
Οι διαρροές, οι οποίες είναι το αγαπημένο σπορ πολλών αρμόδιων που ασχολούνται με τα τέλη κυκλοφορίας, δίνουν και παίρνουν. Τώρα μαθαίνουμε επισήμως πως για τον υπολογισμό των τελών θα λαμβάνεται υπόψη:
η τιμή
η παλαιότητα
ο κυβισμός
οι ρύποι
Ανεπισήμως έχουν αρχίσει (μέσω διαρροών φυσικά) τα σενάρια για το πως θα γίνει τελικά ο υπολογισμός με βάση όλα τα παραπάνω στοιχεία.
Κάπως έτσι οδηγούμαστε σε μειώσεις του κόστους των τελών κυκλοφορίας για όσους έχουν παλιό αυτοκίνητο και μικρής αξίας αυτοκίνητο. Ταυτόχρονα υπάρχει μια μεγάλη κατηγορία αυτοκινήτων που δεν υπολογίζεται ούτε οι ρύποι και έτσι θα έχουν και αυτά ευνοϊκό καθεστώς.
Με λίγα λόγια παλιά, μικρού κυβισμού αυτοκίνητα θα πληρώσουν, πάντα με βάση τα όσα διαρρέονται μικρότερα τέλη.
Αυτό όμως θα έχει σαν αποτέλεσμα να μειωθούν τα έσοδα του κράτους τα οποία ωστόσο δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να πέσουν κάτω από τα σημερινά επίπεδα.
Έτσι θα πρέπει να αυξηθούν τα τέλη των αυτοκινήτων που έχουν ταξινομηθεί μετά το 2005. Αυτά είναι περίπου 1,8 εκατομμύρια οχήματα.
Η εξίσωση είναι κάτι παραπάνω από δύσκολη, καθώς για ένα αυτοκίνητο δεκαετίας θα πρέπει να μειωθεί το τέλος λόγω μείωσης της αξίας, αλλά ταυτόχρονα να αυξηθεί λόγω των εκπομπών ρύπων. Για ένα καινούργιο αυτοκίνητο με χαμηλούς ο συντελεστής θα είναι μικρός, όμως το ίδιο αυτοκίνητο έχει πολλαπλάσια αξία από ένα αυτοκίνητο δεκαετίας και έτσι θα επιβαρυνθεί περισσότερο...
Το αλαλούμ λοιπόν συνεχίζεται, ακόμη σταθεροί συντελεστές δεν υπάρχουν και για ακόμη μια φορά το κυβερνητικό επιτελείο απλά κατάφερε να φέρει αναστάτωση... με σχέδια μιας επιτροπής η οποία κατάφερε με το τέλος ταξινόμησης να βάλει μπλόκο στα καινούργια αυτοκίνητα οδηγόντας σε ελαφρύνσεις για τα παλιά και ρυπογόνα!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου