Η Mercedes-Benz θέλει να δημιουργήσει αυτόνομες μεταφορές για τον κόσμο.
Πέρυσι, το ημιαυτόνομο λεωφορείο της εταιρίας που ονομάζεται...
“Future Bus”, οδήγησε λίγο περισσότερο από 12 μίλια, από το αεροδρόμιο Σκίπχολ του Άμστερνταμ στο Χάαρλεμ, μια πόλη λίγο έξω από το Άμστερνταμ. Το ταξίδι του λεωφορείου ήταν ιδιαίτερα εντυπωσιακό, καθώς η διαδρομή περιελάμβανε φανάρια, σήραγγες και καθιστούσε το λεωφορείο απαραίτητο για να περιηγηθούν εκεί οι άνθρωποι.
Η Mercedes στοιχηματίζει ότι τα αυτοκινούμενα λεωφορεία, όπως το Future Bus, θα αυξηθούν σε ζήτηση, καθώς οι αστικοί πληθυσμοί συνεχίζουν να αυξάνονται και χρειάζονται περισσότερα μέσα μαζικής μεταφοράς.
“Οι πόλεις φιλοξενούν περισσότερο από το 50% του παγκόσμιου πληθυσμού και ο αριθμός τους συνεχώς αυξάνεται”, δήλωσε ο Βόλφγκανγκ Μπέρναρντ, Διευθύνων Σύμβουλος της Daimler Trucks and Buses τον περασμένο Ιούλιο, όταν το λεωφορείο έκανε το πρώτο του ταξίδι γύρω από το Άμστερνταμ.
“Αν όλο και περισσότεροι άνθρωποι τρώνε, κοιμούνται και δουλεύουν στις πόλεις, εμφανίζονται πολλές μεγάλες προκλήσεις. Μία μεγάλη πρόκληση, είναι να κινηθούν όλοι αυτοί οι άνθρωποι και να τους μετακινήσουμε γρήγορα, με ασφάλεια και άνεση. Αυτό σημαίνει ότι χρειαζόμαστε ελκυστικά μέσα μαζικής μεταφοράς.»
Εδώ είναι μια πιο κοντινή ματιά σε ορισμένα από τα χαρακτηριστικά του αυτοκινούμενου λεωφορείο και το πώς λειτουργεί.
Η Mercedes δε χρειάστηκε να ξεκινήσει από το μηδέν με το Future Bus. Η εταιρία είναι πρωτοπόρος στα αυτόνομα φορτηγά, οπότε κατάφερε να οικοδομήσει το πιλοτικό σύστημα αυτοκινητόδρομου για να δημιουργήσει το “City Pilot”, το σύστημα που χρησιμοποιεί το λεωφορείο.
Το λεωφορείο διαθέτει επίσης WiFi και δύο οθόνες 43 ιντσών τοποθετημένες πάνω από την κονσόλα κυκλοφορίας, όπου εμφανίζονται δρομολόγια, ειδήσεις και άλλες πληροφορίες.
Ενώ το Future Bus με City Pilot είναι απίστευτα εντυπωσιακό, πρέπει να σημειωθεί ότι δεν είναι εντελώς αυτόνομο. Ένας άνθρωπος οδηγός είναι ακόμα απαραίτητος, για να παρακολουθεί το περιβάλλον του οχήματος. Αυτό σημαίνει ότι ο οδηγός εξακολουθεί να είναι υπεύθυνος για το όχημα και μπορεί να αγνοήσει το σύστημα ανά πάσα στιγμή.
Πέρυσι, το ημιαυτόνομο λεωφορείο της εταιρίας που ονομάζεται...
“Future Bus”, οδήγησε λίγο περισσότερο από 12 μίλια, από το αεροδρόμιο Σκίπχολ του Άμστερνταμ στο Χάαρλεμ, μια πόλη λίγο έξω από το Άμστερνταμ. Το ταξίδι του λεωφορείου ήταν ιδιαίτερα εντυπωσιακό, καθώς η διαδρομή περιελάμβανε φανάρια, σήραγγες και καθιστούσε το λεωφορείο απαραίτητο για να περιηγηθούν εκεί οι άνθρωποι.
Η Mercedes στοιχηματίζει ότι τα αυτοκινούμενα λεωφορεία, όπως το Future Bus, θα αυξηθούν σε ζήτηση, καθώς οι αστικοί πληθυσμοί συνεχίζουν να αυξάνονται και χρειάζονται περισσότερα μέσα μαζικής μεταφοράς.
“Οι πόλεις φιλοξενούν περισσότερο από το 50% του παγκόσμιου πληθυσμού και ο αριθμός τους συνεχώς αυξάνεται”, δήλωσε ο Βόλφγκανγκ Μπέρναρντ, Διευθύνων Σύμβουλος της Daimler Trucks and Buses τον περασμένο Ιούλιο, όταν το λεωφορείο έκανε το πρώτο του ταξίδι γύρω από το Άμστερνταμ.
“Αν όλο και περισσότεροι άνθρωποι τρώνε, κοιμούνται και δουλεύουν στις πόλεις, εμφανίζονται πολλές μεγάλες προκλήσεις. Μία μεγάλη πρόκληση, είναι να κινηθούν όλοι αυτοί οι άνθρωποι και να τους μετακινήσουμε γρήγορα, με ασφάλεια και άνεση. Αυτό σημαίνει ότι χρειαζόμαστε ελκυστικά μέσα μαζικής μεταφοράς.»
Εδώ είναι μια πιο κοντινή ματιά σε ορισμένα από τα χαρακτηριστικά του αυτοκινούμενου λεωφορείο και το πώς λειτουργεί.
Η Mercedes δε χρειάστηκε να ξεκινήσει από το μηδέν με το Future Bus. Η εταιρία είναι πρωτοπόρος στα αυτόνομα φορτηγά, οπότε κατάφερε να οικοδομήσει το πιλοτικό σύστημα αυτοκινητόδρομου για να δημιουργήσει το “City Pilot”, το σύστημα που χρησιμοποιεί το λεωφορείο.
Το μελλοντικό λεωφορείο με το “City Pilot”, που μπορεί να οδηγεί αυτόματα ακριβώς όπως ένα φορτηγό εξοπλισμένο με αυτόματο πιλότο. Ωστόσο, μπορεί επίσης να αναγνωρίσει τα φανάρια, να κατευθυνθεί μέσα από τις σήραγγες και να αναγνωρίσει τους πεζούς και τους ποδηλάτες.
Το μελλοντικό λεωφορείο προγραμματίζεται να σταματάει στη στάση του λεωφορείου με απίστευτη ακρίβεια. Το City Pilot δίνει τη δυνατότητα στο λεωφορείο να εισέλθει, έτσι ώστε να υπάρχει απόσταση μικρότερη των 10 εκατοστών ανάμεσα στο λεωφορείο και το πεζοδρόμιο, καθιστώντας εύκολη την επιβίβαση και αποβίβαση των επιβατών.
Αυτή τη στιγμή, το Mercedes Future Bus έχει μέγιστη ταχύτητα 43 μίλια ανά ώρα και προγραμματίζεται να λειτουργεί μόνο σε λωρίδες λεωφορείων. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι αυτές οι λωρίδες είναι συνήθως πιο εύκολες στην πλοήγηση, επειδή η κίνηση είναι λιγότερο περίπλοκη.
Για να εκτελεί αυτό το είδος οδήγησης, το λεωφορείο χρησιμοποιεί συστήματα κάμερας, αισθητήρες ραντάρ και GPS.
Η Mercedes ισχυρίζεται ότι το Future Bus είναι επίσης αποδοτικότερο από το μέσο όρο των αστικών λεωφορείων που χρησιμοποιείται από τον άνθρωπο, επειδή το σύστημα City Pilot φρενάρει, επιταχύνει και αλλάζει ταχύτητες, για να βελτιστοποιήσει την αποδοτικότητα.
Η εμπειρία μέσα στο αυτοκινούμενο λεωφορείο δεν πρέπει να είναι η ίδια με την εμπειρία ενός κανονικού λεωφορείου, οπότε η Mercedes έδωσε στο Future Bus της ένα σαλόνι με φοβερό σχεδιασμό.
Το εσωτερικό του λεωφορείου χωρίζεται σε τρεις περιοχές καθισμάτων. Μια περιοχή προορίζεται για ανθρώπους που θέλουν να επιβιβαστούν και να αποβιβαστούν γρήγορα, ο δεύτερος για όσους αναζητούν περισσότερες πληροφορίες για τη διαδρομή και ο τρίτος προορίζεται για όσους θέλουν να παραμείνουν λίγο περισσότερο.
Το λεωφορείο διαθέτει επίσης WiFi και δύο οθόνες 43 ιντσών τοποθετημένες πάνω από την κονσόλα κυκλοφορίας, όπου εμφανίζονται δρομολόγια, ειδήσεις και άλλες πληροφορίες.
Ενώ το Future Bus με City Pilot είναι απίστευτα εντυπωσιακό, πρέπει να σημειωθεί ότι δεν είναι εντελώς αυτόνομο. Ένας άνθρωπος οδηγός είναι ακόμα απαραίτητος, για να παρακολουθεί το περιβάλλον του οχήματος. Αυτό σημαίνει ότι ο οδηγός εξακολουθεί να είναι υπεύθυνος για το όχημα και μπορεί να αγνοήσει το σύστημα ανά πάσα στιγμή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου