Τον όγκο των πωλήσεων τους, αύξησαν τα ελληνικά αναψυκτικά από τις αρχές του έτους έως και τα μέσα Ιουλίου, σύμφωνα με τα στοιχεία μέτρησης της...
κατανάλωσης εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ από την Nielsen.
Έχει σημασία ότι ευνοϊκό περιβάλλον διάθεσης των συγκεκριμένων προϊόντων αποτελούν τα συνοικιακά περίπτερα -και όχι τόσο τα σούπερ μάρκετ- καθώς τα αναψυκτικά είναι προϊόντα επιθυμίαΠρόκειται για μια θετική εξέλιξη των ελληνικών αναψυκτικών που οφείλεται αφενός στην επαναδραστηριοποίηση στην αγορά του πρώην δικτύου της Μαρινόπουλος και αφετέρου στην αύξηση του τουριστικού ρεύματος.
Με βάση λοιπόν τα στοιχεία της Nielsen, οι πωλήσεις της Πατρινής ΛΟΥΞ – Μαρλαφέκας, η οποία φιγουράρει στην τέταρτη θέση του κλάδου, σημείωσαν αύξηση 15,8% σε όγκο και 14,3% σε αξία, και της ΕΠΑΠ (Green Cola) ανάπτυξη 10% σε όγκο και 5% σε αξία πωλήσεων.
Στην έκτη θέση της κατηγορίας βρίσκεται η Ολυμπιακή Ζυθοποιία οι πωλήσεις της οποίας ενισχύθηκαν κατά 15,4% σε όγκο και 16,4% σε αξία. Οι πωλήσεις της ΕΨΑ, στην οποία ποσοστό 25% ελέγχει η ΒΙΚΟΣ, ενισχύθηκαν κατά 25,5% σε όγκο και 8,9% σε αξία ενώ η ΒΙΚΟΣ εμφάνισε αύξηση πωλήσεων 82,7% σε όγκο και 69% σε αξία.
Ωστόσο πρέπει να σημειωθεί ότι οι θετικοί ρυθμοί ανάπτυξης αφορούν μόνο στον όγκο καθότι σε επίπεδο αξίας καταγράφεται ελαφριά υποχώρηση. Το μερίδιό τους και οι πωλήσεις τους τόσο σε αξία όσο και σε όγκο αποτελούν μικρό μέρος της συνολικής πίτας, το μεγαλύτερο κομμάτι της οποίας ελέγχεται από την Coca Cola 3E.
Με βάση τα στοιχεία της Nielsen ο τζίρος από τις αρχές του χρόνου έως και τα μέσα Ιουλίου άγγιξε τα 98,911 εκατ. ευρώ από 99,449 εκατ. ευρώ. Το αντίστοιχο διάστημα ένα χρόνο πριν (-0,5%) με τον όγκο πωλήσεων να καταγράφει ανάπτυξη έστω και οριακή της τάξεως του 0,3%.
Στους κερδισμένους της κατηγορίας συγκαταλέγονται τα ελληνικά brands με τα brands των Coca Cola, αδιαφιλονίκητος market leader του κλάδου, και Pepsico αλλά και τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας των αλυσίδων σούπερ μάρκετ να συνεχίζουν την καθοδική τους πορεία.
Ειδικότερα, οι πωλήσεις της Coca Cola 3E μειώθηκαν 1,8% σε όγκο και αξία, πτώση 8,6% σε όγκο και 12% σε αξία κατέγραψαν οι πωλήσεων PL ενώ υποχώρηση 8,6% σε όγκο και 9,9% σε αξία σημείωσαν οι πωλήσεις της Pepsico.
πηγη
κατανάλωσης εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ από την Nielsen.
Έχει σημασία ότι ευνοϊκό περιβάλλον διάθεσης των συγκεκριμένων προϊόντων αποτελούν τα συνοικιακά περίπτερα -και όχι τόσο τα σούπερ μάρκετ- καθώς τα αναψυκτικά είναι προϊόντα επιθυμίαΠρόκειται για μια θετική εξέλιξη των ελληνικών αναψυκτικών που οφείλεται αφενός στην επαναδραστηριοποίηση στην αγορά του πρώην δικτύου της Μαρινόπουλος και αφετέρου στην αύξηση του τουριστικού ρεύματος.
Με βάση λοιπόν τα στοιχεία της Nielsen, οι πωλήσεις της Πατρινής ΛΟΥΞ – Μαρλαφέκας, η οποία φιγουράρει στην τέταρτη θέση του κλάδου, σημείωσαν αύξηση 15,8% σε όγκο και 14,3% σε αξία, και της ΕΠΑΠ (Green Cola) ανάπτυξη 10% σε όγκο και 5% σε αξία πωλήσεων.
Στην έκτη θέση της κατηγορίας βρίσκεται η Ολυμπιακή Ζυθοποιία οι πωλήσεις της οποίας ενισχύθηκαν κατά 15,4% σε όγκο και 16,4% σε αξία. Οι πωλήσεις της ΕΨΑ, στην οποία ποσοστό 25% ελέγχει η ΒΙΚΟΣ, ενισχύθηκαν κατά 25,5% σε όγκο και 8,9% σε αξία ενώ η ΒΙΚΟΣ εμφάνισε αύξηση πωλήσεων 82,7% σε όγκο και 69% σε αξία.
Ωστόσο πρέπει να σημειωθεί ότι οι θετικοί ρυθμοί ανάπτυξης αφορούν μόνο στον όγκο καθότι σε επίπεδο αξίας καταγράφεται ελαφριά υποχώρηση. Το μερίδιό τους και οι πωλήσεις τους τόσο σε αξία όσο και σε όγκο αποτελούν μικρό μέρος της συνολικής πίτας, το μεγαλύτερο κομμάτι της οποίας ελέγχεται από την Coca Cola 3E.
Με βάση τα στοιχεία της Nielsen ο τζίρος από τις αρχές του χρόνου έως και τα μέσα Ιουλίου άγγιξε τα 98,911 εκατ. ευρώ από 99,449 εκατ. ευρώ. Το αντίστοιχο διάστημα ένα χρόνο πριν (-0,5%) με τον όγκο πωλήσεων να καταγράφει ανάπτυξη έστω και οριακή της τάξεως του 0,3%.
Στους κερδισμένους της κατηγορίας συγκαταλέγονται τα ελληνικά brands με τα brands των Coca Cola, αδιαφιλονίκητος market leader του κλάδου, και Pepsico αλλά και τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας των αλυσίδων σούπερ μάρκετ να συνεχίζουν την καθοδική τους πορεία.
Ειδικότερα, οι πωλήσεις της Coca Cola 3E μειώθηκαν 1,8% σε όγκο και αξία, πτώση 8,6% σε όγκο και 12% σε αξία κατέγραψαν οι πωλήσεων PL ενώ υποχώρηση 8,6% σε όγκο και 9,9% σε αξία σημείωσαν οι πωλήσεις της Pepsico.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου