Το Tube Crush είναι ένα blog που ζητά από τους χρήστες να φωτογραφίζουν κρυφά άντρες-επιβάτες που βρίσκουν ελκυστικούς και να στέλνουν στον ιστότοπο τις εικόνες. Περιγράφεται ως «Αφιέρωμα στον ανδρισμό» και αναφέρει πως τιμά τα πολύ επιθυμητά αρσενικά που ταξιδεύουν στο μετρό και τα μέσα μαζικής μεταφοράς της Βρετανίας.
Ξεδιάντροπα σεξιστικό και ηδονοβλεπτικό, το πρότζεκτ αυτό είναι σχεδόν βέβαιο πως θα είχε ξεσηκώσει θύελλα αντιδράσεων αν είχε να κάνει με αντικείμενο γυναίκες.
Φιλοξενεί εκατοντάδες φωτογραφίες ανδρών, οι οποίοι συχνά δεν έχουν ιδέα ότι βρίσκονται εκεί, και ζητά από τους χρήστες να κάνουν like ή dislike στις εικόνες και να βαθμολογήσουν τους πρωταγωνιστές.
Όμως οι άντρες δεν φαίνεται να ενοχλούνται – ειδικά όσοι συγκεντρώνουν υψηλή βαθμολογία. Η βρετανική Τelegrph αναφέρει πως ο Steve Motion, ο ιδρυτής του Tube Crush λέει πως όσοι έχουν δει τη φωτογραφία τους και έχουν σχολιάσει δηλώνουν υπερήφανοι και μάλιστα παροτρύνουν τους χρήστες να τους δώσουν ακόμη καλύτερη βαθμολογία.
Μια υπάλληλος που εργάζεται στην ομάδα διαχείρισης αναφέρει πως οι περισσότεροι το απολαμβάνουν. Περίπου 3.000 επισκέπτονται την ιστοσελίδα καθημερινά, η πλειοψηφία είναι γυναίκες αλλά το 40% είναι άνδρες.
Κάποιοι από αυτούς είναι ομοφυλόφιλοι, αλλά σύμφωνα με τον Motion πολλοί είναι οι στρέιτ που ελέγχουν για να δουν αν κάποιος τους έχει φωτογραφίσει γιατί το θεωρούν «cool». Τα τελευταία τρία χρόνια, από τότε που ξεκίνησε το Tube Crush ελάχιστοι άντρες ζήτησαν να αφαιρεθούν οι φωτογραφίες τους και πολλές φορές ήταν οι οι φίλες τους που επέμεναν να γίνει κάτι τέτοιο.
Το επόμενο βήμα θα είναι να μπορεί κανείς να επικοινωνήσει με τα πρόσωπα που εμφανίζονται στις σελίδες και κάπως έτσι ο ιδρυτής φιλοδοξεί να φτιάξει ένα νέο dating site-αν και ο ίδιος αρνείται αυτόν τον χαρακτηρισμό και προτιμά να το βαφτίζει σαν τρόπο επικοινωνίας και σύνδεσης.
Για την ώρα το θεωρεί ριψοκίνδυνο να συμπεριλάβει γυναίκες, αλλά κάποια στιγμή στο μέλλον θα το κάνει και ισχυρίζεται πως είναι θέμα ισότητας. Όμως οι φωτογραφίες αυτές αποκαλύπτουν πολύ περισσότερα από την άνεση των αντρών απέναντι στην κριτική και το οφθαλμόλουτρο.
Ερευνητές στο Πανεπιστήμιο Coventry & Aberystwyth έβαλαν στο μικροσκόπιο τις φωτογραφίες και την βαθμολογία που συγκεντρώνουν και προχώρησαν σε μερικά συμπεράσματα.
Λευκός, νέος, μυώδης και φαινομενικά ευκατάστατος-αυτός είναι ο άντρας πρότυπο που κυριαρχεί στη συντριπτική πλειοψηφία των φωτογραφιών. Αυτοί είναι και οι άντρες που συγκεντρώνουν τα περισσότερα likes και την υψηλότερη βαθμολογία στη φωτογραφία. Ακριβό ρολόι, επώνυμα ρούχα και εξελιγμένα κινητά τηλεφώνα δίνουν το στίγμα για το ποιοι είναι ευκατάστατοι. Οι μυώδεις άντρες και οι καλογυμνασμένοι είναι πάντα ψηλά στη βαθμολογία και σχολιάζονται περισσότερο ενώ οι περισσότεροι είναι 25 έως το πολύ 35.
Ελάχιστοι έως ανύπαρκτοι είναι οι 40 ή 50+. Όπως σημειώνει η έκθεση το «χρήμα και η δύναμη» είναι ακόμη τα μεγαλύτερα αφροδισιακά ακόμη και αν οι περισσότεροι πιστεύουμε πως το κλισέ αυτό ανήκει στο παρελθόν.
Ξεδιάντροπα σεξιστικό και ηδονοβλεπτικό, το πρότζεκτ αυτό είναι σχεδόν βέβαιο πως θα είχε ξεσηκώσει θύελλα αντιδράσεων αν είχε να κάνει με αντικείμενο γυναίκες.
Φιλοξενεί εκατοντάδες φωτογραφίες ανδρών, οι οποίοι συχνά δεν έχουν ιδέα ότι βρίσκονται εκεί, και ζητά από τους χρήστες να κάνουν like ή dislike στις εικόνες και να βαθμολογήσουν τους πρωταγωνιστές.
Όμως οι άντρες δεν φαίνεται να ενοχλούνται – ειδικά όσοι συγκεντρώνουν υψηλή βαθμολογία. Η βρετανική Τelegrph αναφέρει πως ο Steve Motion, ο ιδρυτής του Tube Crush λέει πως όσοι έχουν δει τη φωτογραφία τους και έχουν σχολιάσει δηλώνουν υπερήφανοι και μάλιστα παροτρύνουν τους χρήστες να τους δώσουν ακόμη καλύτερη βαθμολογία.
Μια υπάλληλος που εργάζεται στην ομάδα διαχείρισης αναφέρει πως οι περισσότεροι το απολαμβάνουν. Περίπου 3.000 επισκέπτονται την ιστοσελίδα καθημερινά, η πλειοψηφία είναι γυναίκες αλλά το 40% είναι άνδρες.
Κάποιοι από αυτούς είναι ομοφυλόφιλοι, αλλά σύμφωνα με τον Motion πολλοί είναι οι στρέιτ που ελέγχουν για να δουν αν κάποιος τους έχει φωτογραφίσει γιατί το θεωρούν «cool». Τα τελευταία τρία χρόνια, από τότε που ξεκίνησε το Tube Crush ελάχιστοι άντρες ζήτησαν να αφαιρεθούν οι φωτογραφίες τους και πολλές φορές ήταν οι οι φίλες τους που επέμεναν να γίνει κάτι τέτοιο.
Το επόμενο βήμα θα είναι να μπορεί κανείς να επικοινωνήσει με τα πρόσωπα που εμφανίζονται στις σελίδες και κάπως έτσι ο ιδρυτής φιλοδοξεί να φτιάξει ένα νέο dating site-αν και ο ίδιος αρνείται αυτόν τον χαρακτηρισμό και προτιμά να το βαφτίζει σαν τρόπο επικοινωνίας και σύνδεσης.
Για την ώρα το θεωρεί ριψοκίνδυνο να συμπεριλάβει γυναίκες, αλλά κάποια στιγμή στο μέλλον θα το κάνει και ισχυρίζεται πως είναι θέμα ισότητας. Όμως οι φωτογραφίες αυτές αποκαλύπτουν πολύ περισσότερα από την άνεση των αντρών απέναντι στην κριτική και το οφθαλμόλουτρο.
Ερευνητές στο Πανεπιστήμιο Coventry & Aberystwyth έβαλαν στο μικροσκόπιο τις φωτογραφίες και την βαθμολογία που συγκεντρώνουν και προχώρησαν σε μερικά συμπεράσματα.
Λευκός, νέος, μυώδης και φαινομενικά ευκατάστατος-αυτός είναι ο άντρας πρότυπο που κυριαρχεί στη συντριπτική πλειοψηφία των φωτογραφιών. Αυτοί είναι και οι άντρες που συγκεντρώνουν τα περισσότερα likes και την υψηλότερη βαθμολογία στη φωτογραφία. Ακριβό ρολόι, επώνυμα ρούχα και εξελιγμένα κινητά τηλεφώνα δίνουν το στίγμα για το ποιοι είναι ευκατάστατοι. Οι μυώδεις άντρες και οι καλογυμνασμένοι είναι πάντα ψηλά στη βαθμολογία και σχολιάζονται περισσότερο ενώ οι περισσότεροι είναι 25 έως το πολύ 35.
Ελάχιστοι έως ανύπαρκτοι είναι οι 40 ή 50+. Όπως σημειώνει η έκθεση το «χρήμα και η δύναμη» είναι ακόμη τα μεγαλύτερα αφροδισιακά ακόμη και αν οι περισσότεροι πιστεύουμε πως το κλισέ αυτό ανήκει στο παρελθόν.
lifo.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου