Ο Ανδρέας Βγενόπουλος μέσα σε μια νύχτα έχρισε τη σύζυγό του Αρετή Σουβατζόγλου νέα ιδιοκτήτρια της ναυτιλιακής του εταιρείας.
Έτσι η Bariba Corporation θα έμενε εκτός παιχνιδιού από τους ελέγχους που πραγματοποιούσαν οι Αρχές στον όμιλο της MIG.
Για την εταιρεία αυτή διάδοχος του Βγενόπουλου προοριζόταν ο 22χρονος γιος του Φίλιππος, αλλά η ζωή επιφύλασσε ανατροπές στην οικογένεια όπως αναφέρει δημοσίευμα του Πρώτου Θέματος.
Μετά τον αιφνίδιο θάνατο του Ανδρέα Βγενόπουλου άρχισε το θρίλερ για την κληρονομιά του επιχειρηματία και η δικαστική διαμάχη ανάμεσα στη χήρα και τα δύο παιδιά από άλλους γάμους.
Σύμφωνα με το Πρώτο Θέμα η κ. Σουβατζόγλου πούλησε επτά υπερσύγχρονα πλοία, με μέσο όρο ηλικίας τα πέντε έτη, bulk carrier της ναυτιλιακής εταιρείας του Βγενόπουλου.
Επτά μήνες μετά την κηδεία τα πρώτα δύο καράβια πουλήθηκαν στην εταιρεία Star Bulk του εφοπλιστή Πέτρου Παππά για 26 εκατ. δολάρια, η οποία αγόρασε και το τρίτο bulk carrier με άγνωστο τίμημα.
Τα τέσσερα εναπομείναντα πλοία πουλήθηκαν από τον Ιούλιο μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου, ενώ ναυλομεσιτικές πηγές της Lion Shipbrokers και της Lorentzen &Stemoko διέρρευσαν ότι το τελευταίο καράβι αγοράστηκε στα τέλη Νοεμβρίου από την East Mediterranean Maritime, του εφοπλιστή Θανάση Μαρτίνου.
Έγκριτα στελέχη του ναυτιλιακού χώρου, αναφέρει το ρεπορτάζ της εφημερίδας, λένε ότι τα πλοία πουλήθηκαν για 120 εκατ. δολάρια.
Έτσι η Bariba Corporation θα έμενε εκτός παιχνιδιού από τους ελέγχους που πραγματοποιούσαν οι Αρχές στον όμιλο της MIG.
Για την εταιρεία αυτή διάδοχος του Βγενόπουλου προοριζόταν ο 22χρονος γιος του Φίλιππος, αλλά η ζωή επιφύλασσε ανατροπές στην οικογένεια όπως αναφέρει δημοσίευμα του Πρώτου Θέματος.
Μετά τον αιφνίδιο θάνατο του Ανδρέα Βγενόπουλου άρχισε το θρίλερ για την κληρονομιά του επιχειρηματία και η δικαστική διαμάχη ανάμεσα στη χήρα και τα δύο παιδιά από άλλους γάμους.
Σύμφωνα με το Πρώτο Θέμα η κ. Σουβατζόγλου πούλησε επτά υπερσύγχρονα πλοία, με μέσο όρο ηλικίας τα πέντε έτη, bulk carrier της ναυτιλιακής εταιρείας του Βγενόπουλου.
Επτά μήνες μετά την κηδεία τα πρώτα δύο καράβια πουλήθηκαν στην εταιρεία Star Bulk του εφοπλιστή Πέτρου Παππά για 26 εκατ. δολάρια, η οποία αγόρασε και το τρίτο bulk carrier με άγνωστο τίμημα.
Τα τέσσερα εναπομείναντα πλοία πουλήθηκαν από τον Ιούλιο μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου, ενώ ναυλομεσιτικές πηγές της Lion Shipbrokers και της Lorentzen &Stemoko διέρρευσαν ότι το τελευταίο καράβι αγοράστηκε στα τέλη Νοεμβρίου από την East Mediterranean Maritime, του εφοπλιστή Θανάση Μαρτίνου.
Έγκριτα στελέχη του ναυτιλιακού χώρου, αναφέρει το ρεπορτάζ της εφημερίδας, λένε ότι τα πλοία πουλήθηκαν για 120 εκατ. δολάρια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου