ΣΙΝΕ

Παρασκευή 29 Δεκεμβρίου 2017

Ελληνίδα πρωταγωνίστρια ερωτικών ταινιών αναζητά πέντε άντρες για να κάνουν μαζί ρεβεγιόν Πρωτοχρονιάς (εικόνα)

Με έναν πρωτότυπο και διασκεδαστικό τρόπο επέλεξε να περάσει το ρεβεγιόν της Πρωτοχρονιάς, γνωστή Ελληνίδα πρωταγωνίστρια ερωτικών ταινιών.

Η Έλενα Χατζή ξάφνιασε τους διαδικτυακούς της φίλους, όταν με μία ανάρτησή της στο facebook, κάλεσε τους θαυμαστές της να λάβουν μέρος σε ένα διαγωνισμό, με τον οποίο η ίδια θα επιλέξει να περάσει το βράδυ του πρωτοχρονιάτικου ρεβεγιόν, με πέντε άγνωστους γι’ αυτήν άντρες.

Το post κατακλύστηκε από χιλιάδες προτάσεις, κάτι που σίγουρα θα δυσκολέψει την επιλογή της.

Δείτε την ανάρτησή της:
«Αγαπητοί μου φίλοι. Θέλω η φετινή Πρωτοχρονιά να είναι πολύ ξεχωριστή για μένα και για τους διαδικτυακούς φίλους μου. Γι’ αυτό αποφάσισα να κάνω έναν διαγωνισμό. Θέλω να περάσω την παραμονή της Πρωτοχρονιάς με 5 θαυμαστές μου, που με στηριξαν απο τα πρώτα μου βήματα.

Περιμένω λοιπόν τα μηνύματά σας!

Ξεκαθαρίζω, για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις, ότι πρόκειται για Πρωτοχρονιάτικο ρεβεγιόν στο σπίτι μου, καθαρά φιλικό. Περιμένω λοιπόν όλους τους ενδιαφερόμενους, για να επιλέξω μεταξύ αυτών… Καλή χρονιά σε όλους με υγεία !

ΥΓ. Για <<ευνόητους λόγους>> καταλαβαίνετε ότι τα ονόματα των νικητών, δεν θα ανακοινωθούν δημόσια……»


Δεν υπάρχουν σχόλια: